Dunakanyar-Velencei-tó bike

2011.04.22. 17:46

Csütörtökön letekertem Szüleimhez Velencére
74.1 km
02.29:47 (29.7km/h)
137 avg hr
2403 cal

Majd ma,pénteken pedig haza    www.endomondo.com/workouts/gbAVVpjgbEg
74.1 km
02.22:42 (31.2km/h)
144 avg hr
165 max hr
2417 cal
Erős de tartható utazótempót verettem.Ezek a nettó tekerés számai de hazafelé a bruttó időmmel(02:24:47) is 30-as átlag feletti érték jön ki.
Természetesen csak a lámpáknál álltam meg semmi extra buziskodás szünet nem volt.Persze a forgalom azért lassított néhol.

Még csak 1400-at tekertem idén de már látszódik a javulás,olyan számokat kezd végre mutatni a kilométeróra amik korábban csak álmok voltak.Bár ezek csak viszonylag rövid távok de nagyon bízom benne,hogy hosszabb meneteken sem lesz sokkal gyengébb az átlag.Amióta nem éhezem érezhetően sokkal több erőm is van.Nem beszélve arról,hogy rendesen visszatöltött raktárakkal másnapra sokkal hatékonyabb a regeneráció.Számomra is meglepő módon nem nagyon fáradtak el a combok,sőt úgy éreztem még a mai vissza után is,hogy bőven van tartalék abban az értelemben,hogy még tudtam volna ezt a tempót vágni sokkal tovább is.Lájkolom ezt! :):):)
Találkoztam menetközben jó fajta bringás csajokkal de volt egymagában zene nélkül reppelő karakter is :).
Sőt még láttam miniszoknyában,magas sarkúban talán buszra(?):):):) váró menyecskéket is az út szélén :):):) akik szurkoltak nekem :):):).
Érdekes és adrenalinban gazdag:) volt átbringázni Pesten a sok cocksucker autós,buszos,kamionos közt de hála Istennek nem lett baj.
Megúsztam a rendőri ellenőrzést is pedig találkoztam velük,kicsit izgultam ezen mert a fékeken kívül a többi kötelező KRESZ tartozékok száma zéró...
A melóba járós bicajon azon rendben van + láthatósági mellényt is húzok este ha megyek dolgozni de az időfutam bringámon azon nincs semmiféle lámpa sem meg csengő sem :)
Mondjuk nem is tekerek vele csak nappal és csak edzésre használom.
Édesanyám megint kitett magáért ezúttal is kerültek az asztalra finom falatok.

"gyenge" adag diós tészta:



 

 

 sült tarja+rizs+saláta kombó:


A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr872848054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.04.22. 21:19:57

Imádom ezeket a kajás képeket! Ide érzem a sült tarja illatát.... Mivel volt fűszerezve?
A sali is itt ropog a számban.
Na jó, megyek, és én is feltöltöm a glikogénraktáraimat. :D

laciii79 2011.04.22. 21:21:14

Amióta nem éhezel? Ezt nem értem. Mit változtattál a kajádon mostanában?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.22. 21:51:11

@laciii79:
vádliszakadás előtt ipari diétázás volt...minimál kaja egész nap+sok sport,hogy meglegyen a "bűvös" 90 kg bodyweight.Na akkor ez nem jött össze viszont a megváltozott(kiéheztetett+kiszárított) izomszerkezet elszakadt.Na azóta nyomatom ami jól esik szinte,kevés mértékletességet azért viszek a dologba.De csúszik mostanában pizza,lángos,whopper és egyéb finomságok is.Azóta újra 94 kiló körül vagyok viszont van erő ;).
A terveim szerint azért így is le fog menni a súlyom 90-re hamarosan a hosszabb meneteknek és a melegnek köszönhetően.Meglátjuk.
Enni jó! :):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.22. 21:52:44

@laciii79: fűszer nem tudom mi volt rajta de be volt pácolva.Édesanyám készítette.

laciii79 2011.04.22. 22:33:57

@PecsiPeter: Ja, így értem. Gondolom, a Mester valahol a kettő között támogatja a dolgot... :D Semmiképp se éhezés, de gondolom azért lángos és whopper se. Vagy most azt mondta, hogy egyél, ami jólesik?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.22. 22:40:45

@laciii79:
Jól érzed! ;)
Sosem mondana olyat,hogy egyek bármit és amennyi belémfér :):):) annak ellenére,hogy Ő aztán igazi nagy pizza faló :):):) csak hát nála a genetika és a testalkat egy "csöppet" más,mint nálam :):):)
Az arany középút lesz itt is ami majd meghozza a sikert és a kívánt versenysúlyt nekem.
süti beállítások módosítása