A rajtot jelző kürt felharsanása után mindjárt el is ugrottam az elejével.Joci húzta a sort kamikaze tempóval :), de nem éreztem annyira halálosnak, így fellószoltam már a harmadik körben közvetlenül mögé, a második pozícióra.Még életemben nem vezettem versenyt :), gondoltam, na most itt a remek lehetőség, még ha csak pár kör erejéig is de meg kell próbálnom, akartam az érzést...:)..A Spártai Hősök, komoly futók, menő sztárok :), megfontoltan és ráérős beszélgetősben kezdtek, így számunka, kis porszemeknek :) új dimenziók nyíltak.
Egy órányi üldözés után realizáltam, hogy Jocit csak kergetni tudom, megelőzéséhez és a vezetés átvevéséhez kevés vagyok...
A második hely nem volt annyira csábító, na meg kurva erős is volt nekem a 4:30-as iram egy ultrán... :).Egy óra elteltével elengedtem az "álmot", megúsztam hátrébb a mezőnyben, behelyezkedtem egy kényelmesebb 5-ik, 6-ik hely környékére és onnantól már csak simán leszaladtam a hátralévőt.A rendezvény végét Évikével nem tudtuk megvárni sajnos, mert vonat menetrendhez voltunk kötve, de, hogy őszinte legyek, ez a táv és ennyi futás elég is lett mára nekem.Majdnem el is fáradtam :).Végül így nem is tudtam meg,hogy hol végeztem a mezőnyben.Mindegy is, hisz nem is verseny volt ez, csak párunknak :).
Az elejét persze elfutottam, de cseppet sem bánom.Ritkán kínálkozik olyan szituáció egy ilyen magamfajta szürke mezei pocok életében, hogy előre tud állni bármiféle versenyen is, egyértelműen rá kellett próbálnom,hátha érezhetem egy kicsit a flash-t :).
Warrior spirit 10 emelet magasságban nálam :).Versenyző típus vagyok...

A rendezvény nagyon tetszett, minden a helyén volt, sok ismerős futótárssal marha szuper volt bandázni és nem mellékesen közben futottunk is egy jót.
KÖSZÖNJÜK!

Ja és sikerült a novembert is korrektül bekezdenem egy 154-es futóhéttel.Na, ez már alapozás! :)

Ez meg egy jófajta rajtszám :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr684904418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.11.13. 06:46:42

Az adatok lemaradtak :)
48.45km
4 óra 18 perc(5:20 p/km)
avg hr 148
süti beállítások módosítása