Enyém barát :)

2012.02.24. 19:22

Kedd:
Swim 2.5km, 1 óra
Fél óra közepesen erős tempó(folyamatos gyors)
Negyed óra izomkodás(satír hegyek:))
Negyed óra játékos levezetés.(többféle úszásnem + "búvárkodás")
Lassan kezdek teljesen visszarázódni a medencébe.Mondjuk ideje is hiszen következő hónaptól be kell már indítani a hosszabb meneteket(8km) azt meg csak úgy lehet ha van kedv is hozzá.Hát lassan lassan úgy érzem megjön az :).
MTB 53 km
2:17(23as átlag)
120 avg
143 max
Teljesítménykényszer mentes laza tekerés volt a terv.Ezekkel hangolom magam a nemsokára beinduló ipari menetekhez.Lazán tekerésztem a montival csak jól esően.Az időjárás kicsit megtréfált.Annyira ugyan közel sem fagytam el mint szoktam de azért még nincs tavasz sem.
Göd-Vác-Vácduka-Veresegyház-Fót-Dunakeszi-Göd karika.Ez az 50es edzőköröm.
Nem nagyon szeretem mert tele van sunyi és hosszú emelkedővel.Nehéz itt haladós tempót menni dehát még nincs is itt az ideje meg ahhoz majd a másik bicajt gurítjuk elő...


Kerékpáros útvonal 1423144 - powered by Bikemap

Run 8km
47:53(5:59p/km)
140 avg hr
A délutáni bicaj után tudtam aludni egy nagyot.Azzal a kellemes tompa nyomással amit ilyenkor érez az ember nagyon szeretek futni így nem is hagytam ki.Pont volt még egy órám az éjjeli melóig kocogtam hát egy laza kört.

Szerda:
MTB 61.5 km
2:41(23as átlag)
117 avg
141 max
Közel 3 óra tekerés aeorob alján(ultra tartomány) kipipálva.
Göd-Vác-Göd-Dunakeszi-Bpest széle-Dunakeszi-Göd.Rendhagyó módon végig  Cure szólt a lejátszóban ez még azt hiszem eddig nem fordult elő.Iskolás korom óta hallgatom.Bejön.
Vácon felcsavartam a Naszályra is.Nem izomkodtam csak szép kényelmesben felsétáltam a traktorral:). 
Nagyon jól esett a tekerés,egyre jobban rákapok megint és egyre könnyebb ezt a csökkenő pulzusok is mutatják.Úgy néz ki,hogy nagyon megérte végig alapozni a telet mégha nem is lett annyira tartalmas mint szerettem volna.SOKKAL erősebb vagyok mint tavaly ilyenkor.Jó lesz a bicaj idén érzem,nagyon jó.Kicsit fura is,hogy még a múlt héten 3szor is bokáig érő hóban evickéltem most meg montizgatok outdoor.Nagyon nagy szerencse ez a tavaszias időjárás most ki kell használni.A hegyen több másik szorgalmas spori is edzett voltak futók is a bicajosokon kívül.Nagyon mennék már hosszabbakat meg gyorsabban de majd később jön el annak az ideje.Kicsit hiányzott a ráfutás is:).Szép lassan építgetem felfelé a Nagy Játékot.Megpróbálok idén is észt belevinni a felkészülésbe nem csak össze-vissza ha már tavaly sok mindent tanultam Mesteremtől..Az észről jut eszembe frissítés zéró:).Szó szerint.Egyszerűen nem kellett.Hazaérve viszont rögtön benyomtam egy nagy bögre forró gulyást na az meglehetősen jól esett.
Holnap sajnos szünet lesz a bicajozgatásban de nem baj.Egy nagyon kedves barátommal fogok edzeni,várom nagyon mint valami gyerek:).

Csütörtök:
Swim 2.5km , 1óra 20
Öregbakával a váci uszodában.KKKIIIRRRÁÁÁLLLYYY vót!
Hozta magával a kínzóeszközöket amiket ki is próbálhattam.Teknőc,bólya,TEA.Víz alatt figyelgettem a "torpedót" és szakmai tanácsokkal is ellátott nagyon hasznosnak értékeltem ezt a mai témát a bandázáson túl ami persze fantasztikus volt tök rég találkoztunk,marha jól éreztük magunkat.
Sokat technikáztam a kínzóeszközökkel is úszhattam meg nyomtam pár 100 méterest 2:40-es indulóra.Feltöltött és új módszerekkel gazdagodtam amiket ezentúl erőltetni fogok mert Baka példája is mutatja,hogy van benne okosság.Nem véletlenül tudja az IM távot 1 óra körül leúszni...Az egyik 11:28as ironman-t csinált rögtön elsőre...a másik én vagyok:) :

Run 21km
2:06:15(6p/km)
137 avg hr
Úszás után nyomtunk egy laza black jack-et könnyű beszélgetősben.Duna parton a bicikliúton.Kb. 3-4 kilit lendületesre húztunk de egyébként végig virágszedegetés.Jól esett az összesen mai 3.5 órás kellemes fitnesz kiváló Társaságban.Utána át a Royalba szaunázni.Ez volt a korona.Na meg szauna után a pékségben a kenyérlángos. OMG! ;) Ízlett Bakának is.Ez egy nagyon f@sza nap volt. 
Enyém barát :) avagy ÖregBaka(orosz maffiózó face:)) futni Vác


Péntek:
MTB 75km
3:18(23as átlag)
121 avg
150 max
Az edzés úgy kezdődött,hogy Mr.Brindza lerázott magáról:):):).Pisti nem akarta magát montissal égetni :):):) így egyedül csapattam.
Göd-Vác-Rád-Penc-Csővár-Püspökhatvan-Galgamácsa-Váckisújfalu-Váchartyán-Vác-Göd karika.
Nem volt könnyű:).A rengeteg dimb domb meg az IPARI pofaszél eléggé sz*patóssá tette a mai tekerést.Sokat anyáztam azzal együt,hogy tudom ezek visznek előre.Sok könnyű sík bicajozgatással nem lehet erősödni,kellenek az ilyenek mint a mai.Elfáradtam:) ma ezért a lányos 23as átlagért is leizzadtam:).Ez a hét egyértelműen biciklis hét de hát amilyen tavaszias időjárás van ezt ki kell használni.
Run 10km
1 óra(6p/km)
138 avg hr
Izmos bicaj után meglepően könnyen ment a ráfutás.Laza tempót vettem fel sőt még az első kiliken vissza is kellett fognom mert nagyon mentem volna :) magamhoz képest persze.A célba másodpercre kerekre érkeztem :).
Egyre könnyebbek a brick-ek ez jó jel.Az emberi test csodálatos szerkezet... 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr834193532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oregbaka 2012.02.25. 20:22:54

Robot!
Köszönöm a szíves vendéglátást és azt, hogy bepillantást engedtél egy dupla aspiráns hétköznapjaiba.
Elnézést azért, hogy rontottam a futó idődet:-) Tudod, egy kissé hátrébb vagyok a felkészüléssel mint Te.

Nagyon jó volt közösen edzeni!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.02.27. 23:44:46

@oregbaka: Ne viccelj már.Én köszönök mindent,tök jó volt az a nap!Amúgy meg hová tudnál pont Te lassítani engem?Életembe nem fogok olyan gyorsan futni sose mint Te a leglazább levezetődön.Amúgy sem vagyok mindig perc/km fétisiszta :).
süti beállítások módosítása