Orfű óta...

2012.07.19. 01:40

Több hét telt már el Orfű óta.Mentálisan kezdem magam összekapni de a zombi walk óta érzem belül valami megváltozott,eltört...
Ráadásul azóta egyik biciklizésen elestem saját balfaszságom miatt,ennek következménye képpen karom és térdem hetekig szar állapotban volt,csökkentett üzemmódot voltam kénytelen alkalmazni.Hamarosan jön Nagyatád és a második IM...Várom.Tavaly nagyon nagy élmény volt,idén ezen felül célidőjavulást is szeretnék.Bár gyorsításokat nem csináltam(2 héttel ezelőttig) viszont jóval erősebb vagyok mint tavaly.
Végre tombol a nyár,ez nekem bejövős időszak,szeretem a kánikulát.Görlfrendet rá is vettem párszor,hogy kísérjen futáson.Sokat voltam Békéscsabán,"rehabilitációs edzőtábor"-ban :).Kedvelem az ilyen időszakot amikor csak a táplálék megszerzése és a minél többszöri párzás a cél:):):)Futottam a Körös parti gáton,tekertem a környék erdeiben de úszogattam is a folyóban meg strandon,igaz csak keveset de jó ez így most.Már nem kell és nem is igénylem a nagy meneteket,viszont a jól eső kisebb fitneszeket nagyon élvezem.Voltunk pár napot nyaralni a Balatonnál és a Velencei tónál is,ezekről majd később írok posztot mert megérdemlik :).
Egyetlen edzést kopiznék most ide edzesonline-ról... :

2012-06-30,23:15  Run 9.7km
1 óra (6:11p/km)
Hurrá nyaralunk! :) 1.nap Meló után irány a Balaton,ahol este kifutottunk élőben megnézni az UltraBalatont. Csajom nagy cimboráját,Makai Vikit kísértük éjjel egy szakaszon,Siófok és Aliga közt valamint találkoztunk a mezőny elejével. Nagy élmény volt! Ki is használtam a motiváló lehetőséget,hogy az éppen zajló verseny közben kezdjem az "official" felkészülést...Bár alapvetően nem szoktam előre megnézni a jövő évi célversenyemet de még csak a pályát sem,ezúttal másként történt,egy óra laza futással kezdetét vette egy újabb Nagy Álom...
Másnapi fotó:

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr734665463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marky@life 2012.07.26. 15:51:25

Vár a Balcsi Barbár 2013 jún végén, kettécsapod mint Mózes a Vörös tengert

pudingman 2012.08.23. 09:39:34

Péter,
mikor olvasható a nagyatádi beszámoló?

Én is készülök írni, mielött elfelejtem (az én koromban már fennáll a veszély:-)),
de a lányom esküvöje miatt alig volt idöm.

Hétfön elmentek nászútra, most az unokánk boldogít egy darabig:-), de két hét múlva már megírom - remélem....

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.10.15. 20:00:15

@pudingman: Remélem most átmegy a válasz.Telefonról párszor már próbálkoztam sikertelenül...
Szóval nincs mentségem,lusta voltam megírni még a rendes beszámolót,de hát mostanában annyi minden van :)
süti beállítások módosítása