69

2011.06.10. 23:35

Csütörtök erőfejlesztő swim:
12 hossz melegítő
12 gyors tenyér ellenállással (2 sprint 2 laza váltásban)
3X12 gyors fél perc pihenőkkel
4 mell
10 gyors
4 sprint
Összesen 2.57 km,1 óra 18 perc
Sajnos meg voltam csúszva az idővel,ennyi fért bele...
Olyan helyre siettem amiről úriember nem beszél :)

Péntek bike+run:
Reggel hideg volt és esett így sugarman nem jött :),pedig csak annyi változott,hogy fekete szemüveg helyett a sárgát kell felvenni ilyenkor :).
Ha 10 emberből 11 hülyének néz valamint senki sincs kinn a pályán edzeni akkor mindig tudom,hogy a helyes úton vagyok-hogy egy klasszikust idézzek:).
"Hegyi" edzés volt kiírva,mászogattam is szorgalmasan a Naszályt míg nem defekteltem egyet megint.Belső csere + bringaboltba be megfelelő nyomásra fújni a gumit,mert a helyszínen csak kézi pumpa áll rendelkezésre az meg  6 bar környékét tud.Ez elvitt egy kis plusz időt így annyi mászás nem lett mint szerettem volna de azért a 4X megvolt.Közben az időjárás nagyot javult,amit nem igazán bántam megmondom őszintén sz@r lett volna végig szakadó esőben pedálozni.
Próbáltam többet enni-inni de nem jött be most sem.Nagyon nehéz nekem úgy sportolni ha nem üres a gyomrom.Ma ráadásul ettől a kevés menettől is tökre lefáradtam :(,17 perceseket  másztam a felfelékben ami nem túl jó.Kicsit nehéz ügy volt ez a mai bringázás nem tudom,hogy miért és a defekt is megtörte a lendületet valamelyest.
Apropó defekt.Persze lefelében játszott,kellemes tempónál beriszált a bicaj hátulja,rögvest megvolt az adrenalin fröccs :).
Forró...Nedves...Fülledt...
Igen,ez a 69... ;)
Oda-vissza úttal együtt 71.95 km,2 óra 52 perc (25km/h).
Átöltözés után nekivágtam a szaladásnak de igencsak nyögvenyelős lett az eleje,sehogy sem akart jó lenni,a futásra is átjött a bicajos fáradtság.
Egy darabig...
Depózás közben ugyanis orálisan érintkeztem :) két állandó barátnőmmel:
Koffein
L-karnitin
Ezt a 2 call-girlt nyugodt szívvel merem ajánlani,még nem volt olyan holtpontom amit ne tudtak volna átütni.Csak dózis kérdése,néha több kell,de a hatás garantált :).
A kapszulás formula miatt ma kellett vagy fél óra mire kitágult a Világ :),de utána minden kisimult,könnyű lett és gyorsultam.
Sőt,elég nehezen is álltam le de be kellett fejeznem mert mennem kellett dolgozni.
9.8km,1 óra kereken(6.12p/km)

Ma Mr.Hansnak hála Öregbaka(erőt,egészséget!) lefoglalta a mi szállásunkat is Gyékényesen Vasapuék és IronSünék szomszédságában.Így ha minden jól megy egész kis blogger szakasz gyülekezik majd ott :)  markotányos nők :) gyűrűjében.

Az alábbiakban megosztanék egy kíváló cikket az országúti mezőnyversenyzésről szól közérthető nyelven kezdőknek egy számomra meglehetősen szimpatikus amatőr de profi szintű bringástól:
edzesonline.hu/blog/6879/orbea_orca


És egy kis életkép a mai bicajozásból:



Valamint egy kis szívhez szóló muzsika:) :

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr882974397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ironsun 2011.06.11. 08:34:39

Látom, most nem az aszfaltot, hanem a bringát tépted széjjel! Kemény vagy, a szállás meg jó lesz,van disco is a közelben inszomniás ironmanjelölteknek.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.11. 09:40:10

@ironsun:
:) Diszkóban utoljára kidobóemberként jártam de annak is már pár éve...
Szórakozás céljából meg még talán a 80-as években :):):)
süti beállítások módosítása