3/3 - avagy végre vége :)

2011.02.13. 15:51



Swim
10 hossz tetszőleges bemelegítés (vegyes)
20 gyors (1  sprint, 3  lassú X 5 kör)
3x10  (2 gyors lábtempó-3 hát-5 gyors X 3 kör)
4 pihenő tetszőleges (vegyes)
5x3 gyors kartempó deszkával lábközt
10 levezetés (vegyes)
Össz: 2,937 km 1 óra 26 perc (kellemes menyecskék a mellettem lévő sávokban)




Vác city run 3 kör
19 km
02:01:05
144 avg hr
175 max hr
2165 cal
pulzusnyugvás 155ről 105re 2 perc után.

Nem volt nagy öröm ez a mai nap,az a fajta edzés volt,ami "csak valahogy legyünk túl rajta" és menjünk haza.
A 19 killert úgy 30nak éreztem,viszont nem fájt a bokám ez jó.
Amikor az uszodában a pénztáros/szekrényes úszás után a futás végeztével hitetlenkedve csóválta a fejét akkor azért elgondolkoztam,hogy csak megérte szenvedni ma,hiszen dolgozni kell a sikerért.
Viszont élvezet nélkül megette a fene az egészet,remélem legközelebb jobban fog esni,ez a mai inkább csak afféle "kötelező" letudása volt az edzésnek.
Utána túrós palacsinta biztosította a fehérje és szénhidrát pótlást ;)

A hétvégén Fedor újra harcolt,nem lövöm le előre a végeredményt:

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr442658236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.02.13. 19:43:58

Lehet, hogy néha többet ér egy szenvedős kötelező, mint egy örömfutás.
Nagyatádon sem lesz végig őszinte a mosolyod:-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.13. 19:50:06

@Vasapu:
igen,igazad van!
éppen ezért le is nyomtam,nem hagytam magam ;)
pedig nagyon sajnáltam ma az időt jó kis "döglős" pihenés helyett edzésre...
annyira hétvégi feeling-em van/volt!

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.02.16. 10:21:12

Láttam ezt a meccset... én azért az ökölvívást jobban csípem (egyébként űztem is) szerintem a földön fekvőt kalapácsütésekkel széttrancsírozni már nem a sportról szól.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.17. 18:14:26

@myke6969: az MMA is a két harcos nemes küzdelméről szól.Talán némileg brutálisabb kifejezésmódban.De azért az ökölvívásban is néha szét trancsírozzák egymás arcát a kedves felek csak ők állva teszik ezt,de ugyanolyan kegyetlenül.
süti beállítások módosítása