A hét többi része

2011.01.30. 23:18

Csütörtök:
swim
10 melegítő mell
30 folyamatos gyors
10 oda mell vissza hát
30 folyamatos gyors - új PB
10 levezető mell
Összesen 2.97 km megvolt 1 óra 19 perc alatt.
Ezt a fajta programot most csináltam először,tetszett.Új edzésrekord is született a második egyben leúszott kilin 22.5 perc.Nem egy nagy lóf@sz de nekem eddig ez a legjobb.
Tibikével azért ráfutottunk az úszásomra,így igazán szép lett ez a nap.
run
13 km
01:23:23
144 avg hr
1650 cal
pulzusnyugvás 163ról 114re 2 perc után.


Péntek a pihenésé lett.

Szombat:
Hezitáltam,hogy a NIKE futóklub által szervezett futásra menjünk-e vagy a Corvinba a szokásos
köredzés+spinning tréningre.Corvin lett belőle,nyitásra ott voltunk és nekikezdtünk nagy lendülettel.A köredzést le is nyomtuk becsülettel ám
mire spinningre került sor én teljesen lemerültem szellemileg,mondtam is Tibikének,hogy meg kell szakítsam
kommunikációnkat mert ha nem rakok a fülemre zenét akkor menten abbahagyom a tekerést.Úgy látszik kevés volt a 3 óra alvás és rám fért volna úgy 300mg koffein.Rövid szünet után dallamokkkal felfegyverkezve viszont új dimenzók nyíltak és egész tűrhető spinninget rittyentettem végül.Hihetetlenül megdobott a zene,minden bajom kisimult.A testem egész jól kezd hozzászokni a több órás folyamatos terheléshez,minimális bevitt szénhidráttal meglepően jól bírom.Persze magamhoz képest viszonyítom ezt.Még 3 óra felett is tudtam keményen tempót váltani.Ma  inkább kevés kiállással több hosszú pörgetős menettel dolgoztam 100 körüli pedálfordulattal.
Köredzés+tekerés együtt
03:30:01
130 avg hr
3576 cal
Edzés végeztével már az öltözőben éreztük a combjainkat és a farizmokat is:)
Nagyon intenzív ez a köredzés,biztos vagyok benne,hogy nagy előnyünre szolgál.Tepó meglehetősen jól kitalálta.

Vasárnap:
A (végre)nagy alvás  és a hosszú futás napja.
16.5km
01:46:58
144 avg hr
154 max hr
1913 cal

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr852626530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2011.01.31. 12:14:23

Gratula az új úszáscsúcshoz !

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.01.31. 14:50:57

Szerintem is szépen alakul az úszásod ideje (is).
kg?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.01. 10:00:58

@mata68: köszi!
@Vasapu: a kg sajnos nem nagyon változik:(
jobban kéne szigorítanom a kaját de ez most sajnos nem megy:(
beállt a szervezet,nem ereszt most semmi grammot sem :(
majd a későbbi hosszabb edzésekben bízom,remélem bejön :)
96 körül mozgok.
süti beállítások módosítása