Haladós hét

2012.02.13. 07:23

Hétfő:
1 óra görgő.Pulzust nem mértem mert azt hittem,hogy csak nagyon könnyűben elpörgetgetek ma.Ehhez képest azért megizzadtam :).Annyira nagyon nem volt könnyű.
Aztán este run 17km
1:46:25(6:15p/km)
141 avg hr
Dunakeszin közös futóklubos run Edittel,Bitliszbával,Attival.
Engem nem ismertek,"új fiú" -ként vettem részt de ez nem volt gond.Jó fejek voltak és jó hangulatban,beszélgetősben,lazában körözgettünk a múltkori yours truly pályán.Jót mosolyogtam mikor Edit 9 kili környékén rám nézett és megjegyezte:
"egész jól bírod!" :):):)
Hát igen első pillantásra nem vagyok egy ideális ultrafutó alkat de ezek a lábak futottak már 2 maratont is egyben...Persze ezt ott nem mondtam csak mosolyogtam és arra gondoltam,hogy vajon mennyit nézett ki belőlem?5 killert?Tán 10et? :)Végén(közben is) Bitliszbá által hozott finom teával frissítettünk.
Szuper volt,jól éreztem magam megyek máskor is közéjük.Az órát lehet félrenyomtam vagy valami mást balf@szkodtam el de a tempó olyan 6 perces volt a saját mérés szerinti részidő meg sokkal lassabb lett.Nem tudom,hogy csak én éreztem félre vagy nem jól mértem de mindegy is.
A lényeg,hogy egy jót futottunk.

Kedd:
Run 20km
2:03:20(6:10p/km)
142 avg hr
Melóból hazaérve ledőltem és átaludtam a görgőzés idejét :).Elvileg nem gáz mert ha minden jól megy hétvégén odaverünk a tekerésnek.Harsányi Zsuzsiék szerveznek egy 6 órás közös görgőzést remélem el tudok menni  a múltkorit  kihagytam ezt most nagyon nem szeretném.Este 6 körül neki indultam a Vác oda-vissza karikámnak.Futás közben a reggel olvasott Zsocától kapott levél járt a fejemben.
Mr.Nádasdi nemcsak kíváló versenyző de Nagy Organizátorként ahhoz is kiválóan ért,hogyan kell egy magamfajta robot processzorainak órajelét 1 mondattal megugrasztani...Még tovább szította bennem az amúgy sem éppen pislákoló tüzet.A besötétedett Ligetben a fák közt fejlámpa vágta fényalagútban elszántan rakosgattam a lábaimat.
Ultra Mecsek,dupla ironman.
                                   7.6 + 360 + 84.4
Gyönyörű számok.Még leírva is odab@sz...
"Mit kérsz tőlem?Mit vársz tőlem?A szobám falára egy kérdőjelet véstem"
Május végén letörlöm onnan...
A hóban csúszkálás és a kalóriadeficites napok miatt nem lett volna okos dolog erőltetni a tempózást így nem is tettem.1500Kcal-val nem nagyon tudok ugrálni :).Eleje kicsit nehézkesen,gyengén indult de energetikai átbillenés után minden okés lett.Második kedd zsinórban,hogy kimarad a BurgerKing.Megy ez csak akarni kell.

Szerda:
1 óra 40 perc görgő
110 avg hr
137 max hr
Délutáni alvás után(OMG) nagyon f@sza tekerés itthon a jó meleg nappaliban.
Többféle varázslattal játszottam,hogy ne legyen annyira unalmas:
-egylábas pörgetések
-keményebb,satírozós menetek
-kiállások
-nagy tányér-kónuszon passzírozások
Jó volt,egyre jobban ráérzek a görgőzésre.Nyilván nem ér annyit mint a kinti veretés de azért jól le lehet fáradni ebben is úgyhogy valamennyire hasznos lehet.Egyre inkább hiszek benne.Mire kitavaszodik lehet,hogy maradok is a szobában és inkább a görgőt nyomom? :)
Lósz@rt :):):) alig várom már a jó időt meg a kedvenc edzőköreimet.Mától vitaminpakk is segíti a felkészülést.Ekkora nyírásnál hasznos dolog nem is beszélve a téli körülményekről.
Egyszemélyes szurkolótáborom: 


Csütörtök:
1 óra görgő
108 avg hr
119 max hr
Semmi extra csak közepes intenzitással lenyomtam.
Eszem gondom már a futáson volt már nagyon indultam volna,alig bírtam kivárni,hogy leteljen az 1 óra :). 
Ráfutás 19.5km
1:55:15(5:54p/km)
143 avg hr
154 max hr

A gödi szakaszon nagyobb volt a futóélet a megszokottól.Szemtelenül fiatal és vékony :) srácok csoprtosan nyomták az edzést.Úgy mentek el mellettem mint a gyorsvonat pedig én is lendületesben kezdtem vagy ahogy inkább szeretem hívni erős utazóban.Ez az egyenetlen hóban és csúszkálásban meg is bosszulta magát mert elkezdett fájni a térdem környéke.Amúgy is napról napra éreztem,hogy ez a havas helyzet ez túl intenzív terhelést ad a lábamnak ezért át is tértem a rövidebb de sűrűbb futóedzésekre.Mikor befájdult a lábam kimentem a főútra ott mindjárt el is múlt a baki.Ráadásul tudtam tempót is veretni a száraz aszfalton mindjárt másabb volt a helyzet.Vácon fordultam egy darabig megint a havas bicikliúton botorkáltam de az utolsó 3 killán megint kimentem a főútra.Ezek a szakaszok hozták fel a napi átlagomat 6  percestől gyorsabbra.Jó kis brick volt ez megint,olyan jókat tudok rászaladni a bicajra nagyon tetszik. 

Péntek:
Run 22km
2:16:04(6:05p/km)
140 avg hr
Januári sérülésem óta nem futottam a salomon-ban így ma épp itt volt már az ideje.Jobban fogta a havas pályát,érezhetően jobban tudtam haladni.Amíg volt erő :).Merthogy az a váci fordító után elillant.19-nél meg is álltam pár percre egy buszmegállóban...Pfff,ez azért szokatlan nálam:).Nem voltam nagyon behalva de azért jól esett kicsit pihengetni.Az utóbbi napokban  túlszabtam magam.Vagy az edzésdózisból kéne visszább venni vagy a ch-t kéne kicsit megemelni.Egész nap ingerlékeny voltam,minden kis apróság felb@szott délután meg ez a buszmegállós b*ziskodás...Egyértelműen a szénhidráthiány jelei.
Változtatnom kell különben túledzés jön ami nem jau... 

Szombat:
Run 23.5km
2:20:00(5:57p/km)
142 avg hr
Bitliszbá szervezésében közös futogatás.Megyeri hídtől rajtolt a 9 fős alakulat de máraz elején szét is szakadtunk.Fürgerókalábak megindultak én természetesen a lassabb sporikkal el voltam a hátsó sorban.Még így is 5:30ban kezdtünk be kicsit tartottam is tőle,hogy ez így végig ez ma durva lesz :).Szerencsére később megnyugodott a mezőny és visszaálltunk virágszedegetésre.Végül is volt iramedzés értéke a mai napnak mert 5:30 és 6:30 között változott a tempó végig.Voltak akik korábban fordultak de akadtak akik menetközben a Rómain váratlanul becsatlakoztak.Jó volt!Jól éreztem magam.Tetszik ez az edzőkör és jó volt új helyeken futkosni.Árpád hídon fordultunk ahol is  összefutottunk Tóth Atilával is.Ej,de megtisztelő volt hisz az ember fia nem minden nap találkozik Spártai Hőssel...
Meg kell,hogy állapítsam,hogy hiába bosszankodtam egész héten,hogy a hóban botorkálás 6 percestől is sokkal lassabban nem a legjobb.Simán erősítő hatása van mert ma a száraz részeken egyértelműen könnyű volt még az 5:30 is pedig azért nekem az már nem annyira easy.Főleg nem egy fárasztó héten kevés kajával a bélésben...Kellemes 100as futóhét volt ez is.A harmadát Bitliszbával nyomtam le:).Megy ez.Sőt.szerintem még egy kevéske emelést is elbír a lábam...
A karika útvonala:
http://www.gmap-pedometer.com/?r=5290414
Futni jó! ;) 


Vasárnap:
6 órás Görgőzés...
120 avg hr
153 max hr
Mától új rekordom görgőn 6 óra...
Ennyi:).
Harsányi Zsuzsi és Bükkösi Rajmi szervezésében a Material Centerben volt ez a kis fitnesz megmozdulás.Kb. 20an nyomtuk voltak akik korábban kiszálltak de vagy 10en végigtoltuk.Zsoca és Robi Fehérvárról is feljöttek!A már ismert barátokkal marha jó volt megint bandázni de megismertem új sporikat is.Mr.Brindza után másodikként "jöttem ki a vízből" és kezdtem el tekerni.
2. és 3. óra közt bevallom kicsit megrogytam fejben.Nagyon eluntam a témát.A végig mellettem (spinneren!!!) tekerő Tepónak vagy 1 órán át nyarvogtam:).Aztán minden okés lett a végén az utolsó órát toltam meg a legintenzívebbre.Mondjuk addig sem stéhereztem sokat:).A pulzusriportból jól látszik ez keményebb volt mint amiket egyedül szoktam görgőn.Jó pár nagytányér kónuszos 1-2 perces passzírozást beleraktam,hogy azért érjen is valamit.Ilyenkor szépen muzsikált a hangszer mindenkinek tetszett:).Ennyi órán át a nyeregben levéstől kissé el van szokva a csám:) ezt éreztem azért...
A frissítés fullos volt édes és sós sütik,banán,narancs,izo minden volt mi szem szájnak ingere.Magamhoz képest sokat is frissítgettem,hogy legyen erő nehogy behaljak mindenki szeme láttára nem akartam égni:).Amit biztonságból vittem magammal mars csokik meg egy adag diós tészta(tényleg) az mind megmaradt.Nagy tv-n megnéztük a Hawaii vb-t(2X) meg a Rettenthetetlent is.
Mr.Brindza meg Peti még elmentek futni is ezt én már nem vállaltam be mert egy 20 órás erős hét végén tudnom kell,hogy hol a határ de eszem az nagyon lett volna hozzá.Meg talán erőm is.Leszállva bicajról teljesen jól voltam,fáradás zéró egy 20ast gond nélkül lekocogtam volna még tán jól is esett volna.
Mivel a formám sokkal jobb mint a tervezett(még a 6ik órában is gond nélkül repültek a kőkemény passzírok) így előrébb is fogom hozni a hosszú brick edzéseimet.Ahogy jön a jobb idő már tolom is a 8-10 órásakat.Remélem már csak 1 hónap és szaggathatjuk a betont.Januárban még kicsit be voltam sz@rva,hogy light a téma de most már minden oké.Nem leszek gondban a bicajon idén sem.Ja amúgy még csak 12-e van de már most annyi van letekerve mint januárban összesen:).Megy ez is csak akarni kell...Az arányok is javultak mert már majdnem annyi óraszám tekerés van mint futás.A héten nagyjából 10-10.Tekerés végeztével átvonultunk a wellnessbe az megkoronázta az tréninget és igazán kerekké tette a mai napot.Szaunában teljesen kilazultak az izmok a jéghideg merülőmedencében meg a regenerálódást is meg tudtuk pörgetni.3 féle szauna meg mindenféle egyéb úri f@szság is volt ez bejött nekem szeretem az ilyesmit.Mentálisan is helyretett tök jól ellazultam és jókat beszélgettünk  Mr.Deák és Ewil sporttárssal.Meg persze a Többiekkel is.Meg kell említsem még Kornéliát is..."Halálos veszedelem" külső:) (értsd:10 pontos bombázó) egy igazi amazont takar.A csajszi kőkemény volt 6 órán át szünet nélkül rúgta a pedált nem szállt le még wc-re sem.Ritkán látni ilyesmit.Meg is említettem Neki a wellnessben,hogy meglepett mert ezt nem néztem ki belőle.Mivel Ő is a duplára készül így remélem a jó idő beálltával rá tudom majd venni 1-2 hosszabb veretésre.250 killer környékén majd csak megállunk néha azért.
Egy 5 perces frissítés szünetre :).
Marha jó volt ez a nap tekerés + wellness+ kajázás nagyon nagyon tetszett.Az a fajta emlékezetes nap amiből csak kevés van egy felkészülés alatt.Köszönet érte Zsuzsiéknak.Hazafelé kerültem a junk food-ot és benyomtam egy adag rántott halfilét kemencés sült krumplival így főleg reménykedhetem az erősödésben.Órám szerint 4000 kalóriát égettem a fitneszen ez azt jelenti,hogy ma nemigen tudok annyit kajázni,hogy ne zárjak mínusszal.Boldog vagyok:).
Sötétedés határon értem haza így a lenyugvó napban a Dunakanyar hegyei fantasztikusan szép képeslap szerű háttérképpel ajándékoztak meg.
Köszönöm ezt is. 
 

Egy ilyesmire vágyom:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr954099300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Note · http://myfunction.blog.hu 2012.02.13. 20:17:25

Lazsálásnak érzem a hetedet. Jó lenne ha fejben összekapnád magad és elkezdenél edzeni ;-)))

DSipi 2012.02.13. 21:33:37

Petya, mindig jó olvasni ezeket a mennyiségeket. Rám mindig ösztönzőleg hatnak egy-egy motiválatlanabb napon mikor edzeni kell menni! Csak így tovább!

Kovács Krisztián Short' 2012.02.14. 07:52:47

Erős kis hét. Lehet belőle erőt meríteni. A hambis kép az szörnyű :))

mata68 2012.02.14. 09:13:13

Miért vágysz műanyag amerikai zászlóra ? Mer' gondolom a kaja az csak fotosopp :)

Mindig hüledezve olvasom a bejegyzéseidet, mert minden hét több és több. Hogy a p*csáda lehet ennyit edzeni ? :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.02.14. 10:04:57

@Note: Még könnyű hónapok vannak.Csak szépen sorban haladunk. :)

@DSipi: Köszi!Megtisztelő amit írsz!

@Kovács Krisztián Short': Köszi!Kicsit talán túl erős is lett.Csúcshétnek is beillene oszt' az meg most van :)

@mata68: :) Hát igen sajnos ezt a takarmányt nem én fogyasztottam.Több hete nem volt BK sem meg pizza sem.Nem olyan vészes.Simán elvagyok nélkülük :):):)
Jó lenne még többet mozogni is de ennél többet egyelőre nem bír a test.Gyenge még.Nyárra remélem megerősödik mert 100 órás hónapot is akarok :).
Motto : sweet dreams :)

oregbaka 2012.02.14. 20:00:49

Nem sokat tudok arról, hogy mit is kell egy dupla aspiránsnak februárban csinálni. Ezidáig én csak egy olyan valakivel beszéltem erről, aki már dupla IM-nek vallhatja magát. Ő azt mondta nekem, hogy a 100 kilis futóhetek hozták meg neki a biztos alapot. Ezek szerint Te is jó úton jársz!
Nagyon szorítunk a Böbével, hogy sikerüljön jól a felkészülésed arra, amire nem lehet felkészülni. Csak túl lehet élni.
Hajrá Robotszemű!

laciii79 2012.02.14. 22:09:48

@PecsiPeter: Akkor inkább "sweat dreams". :-)
A 6 óra!!! görgőn meg nem tudok napirendre térni.
Überf*sza vagy Petya! :D

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.02.15. 15:07:03

@oregbaka: Köszönöm szépen!Sokan sok féle képpen készülnek.A 100as vagy feletti futóhetek az ultrafutás felé kacsintgatás miatt is játszanak.Dupla Ironman felkészülésben sem jönnek rosszul :).Azt gondolom egyébként,hogy a távra valóban nem lehet felkészülni ennyi idő alatt de olyan fizikai képességre igen amivel végig lehet küzdeni...

@laciii79: Köszi! ;) gép vagyok nem okozhatott gondot egy kis tekerés :)
süti beállítások módosítása