Hétfőn meló után nem jutottam el úszni mert annyira szét voltam csapva a több napos kialvatlanságtól,hogy le kellett délután feküdjek feltölteni a battery-ket :).
Este 9kor aztán nekivágtam a futóadagnak kipihenve.
Hangulatos volt a hegyek közt lemenő nap fényeiben szaladgálni,olyan színekben játszott minden,hogy már majdnem érezni kezdtem valamit :).
Dombfutás volt a penzum.1 óra alatt kb. 10 kilit.Az elején csaknem kieresztettem egy rókát :) de aztán minden okés lett és végül nehezen álltam le annyira belejöttem.


Ma,kedden bringás hegymenet volt kiírva,munka után megtámadtam a Naszályt.
Szorgalmasan mászogattam,összesen 5X,mindegyik felfelém 16 perc körüli lett,ez kb. 1 perccel jobb mászásonként,mint a múltkor.
Pedig ugyanúgy nem halálosban nyomattam hanem épp,hogy csak fájdalom határon,150 körüli pulzuson.2 másik kollega is edzett ugyanitt,körönként amikor összetalálkoztunk cinkosan összemosolyogtunk.
Több,mint 2 óra "hegyezés" után még hazafelé(kb. 12 km) is vígan paszíroztam -igaz szélcsendben,síkon- a 35ös tempót 140es pulzuson.
Frissítés 1 liter izó.Szilárd nem kellett,elég volt az indulás előtt megevett 1 banán + 2 sport szelet :).
Adrenalin fröccs is megvolt,50feletti tempónál,lejtmenetben nyújtott balos kanyarban előzöm a szénával megrakott döcögő traktort(én voltam a szabálytalan,tudom,hogy hibáztam)
mikor feltűnik szemből egy kisteherautó...Ott akkor egy picit megállt az idő...Végül járművek közt behúzott könyökökkel:) elsuhantam és megúszta mindkettő:).Jó érzés a halhatatlanság:).Már motoron is többször megtapasztaltam :),legutóbb e hónap péntek 13-án.Babonás vagyok ezért teszteltem a sorsot...Szilaj karikát mentem aznap,nyerített a ménes a ZX-10R-ben...


Közelgő versenytervek:
Június 4. - Velence 10X -ez nekem abból fog állni,hogy tekerek 6 kört(168km) utána ráfutok egyet(28km).Kutya kemény dolognak ígérkezik de hát pont ezért oly kedves számomra:).
Június 25. - Kisköre féltáv  - 2.5km úszás,80km bicaj,20km futás
Július 2. - Balaton Bajnokai Torna  - Balaton átúszás(5.2km) után 140km bicaj majd egy félmaraton futás
Július 9. - 8.E.ON Délibáb Sportfesztivál  - itt 56,8km montizás után egy Black Jack(félmaraton,21km) a hortobágyi pusztában.
Tepóval valami nagyon jó dolog történhetett a közelmúltban:) mert ezekre rábólintott -igaz feltételekkel és az is igaz,hogy nem elsőre:).
Ettől durvább dolgokat találtam ki magamnak:) de a Mester végül meg értette velem,hogy ezeket is nagyon bevállalós be illeszteni a felkészülésbe mert sok a terhelés nagyon.
Ismerve,hogy Ő mennyire óvatos és megfontolt Utat tanít,nehéz lehetett Neki ezeket az engedményeket meghozni.
Ezúton is NAGYON KÖSZÖNÖM!Hálás droid üzemmódba váltottam,hogy támogatja a "f@szságaimat"(így hívja:):):)).
 

Május összesen
Sport Edzések
száma
Összes távolság Összes idő
Futás
16 235.15 km

24:37:16

Úszás
6 11.9 km

5:50:00

Bringázás
18 1527.86 km

52:14:59

Erősport
2  

1:00:00

Összesen 42 1774.91 km

83:42:15


11.2 %   ;)


Régi nagy kedvencem,Lene Nystrøm ... OMG;) ... itt (is) halálos:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr32947250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.05.31. 22:16:59

kemény feladat lesz ezeket teljesíteni, de megcsinálod őket. Az lesz az utolsó 3 kemény heted, utána aztán tapering Atádig.

Igazából annál nagyobb kihívást számodra, mint a taperinget kibírni, nem hiszem, hogy ki tud találni valaki. Majd ott kell okosnak lenned nagyon!!!! de mutatom az utat hozzá...

Hajrá Peti!

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.31. 22:45:27

@Tepó: Ugyanezt akartam írni. Neki nem az edzéseket megcsinálni a nehéz, hanem fejben feldolgozni a 'semmittevést' az utolsó hetekben. :D

laciii79 2011.05.31. 23:41:54

ÚÚÚRISTEEEN! 11.2!!!! No comment!

Tényleg, a taperingre már most kezdj el készülni fejben, hogy mivel is fogod agyonütni az időt.
Nekem egyelőre csak olyanok jutnak eszembe, hogy áramot kéne vezetni a bringáidba, meg a cipődbe, vagy odakötözni a TV-néző fotelhez, már ha van ilyened, de félek, ezek sem állíthatnának meg. :-)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.06.01. 06:42:38

@kombinat: @laciii79: ne hergeljétek :-))
lesz azért feladat, csak hát az előtte levő hetekhez/hónapokhoz képest kevés...
Ne aggódj Peti, majd Atádon megmondom mindenkinek, hogy előtted érjen ki a vízből, mert utánad már semmi nem marad a betonból ;-))

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.06.01. 20:22:26

Szép hónap van mögötted, de előtted is:-)
Látom kezded megszeretni a dombokat:-)
Kemény legyél Velencén, csak semmi buziskodás!
süti beállítások módosítása