Intervall bike + normal run

2011.04.26. 23:58

Tegnap,Húsvét hétfőn meló után szinte szó szerint elájultam a fáradtságtól  és estig sikerült is egy nagyot aludni.
Miután felébredtem pont csökkent az eső finom szemerkéléssé.Kitoltam hát a melóba járós montimat és mentem egy jóleső regeneráló(107 avg hr) kört a Duna parti bicikli úton.Mivel épp sötétedés előtt voltam még egy kicsit láthattam a Dunakanyar hegyei közt megbújó
párát és felhőket.Csodálatos látvány volt és a levegőt is szinte harapni lehetett.Feltöltődtem és megnyugodtam,nagyon szuper kis 25 kili volt ez.A délutáni alvás jóleső kábasága csak plusz ráadás volt.

Ma ismét intervall tekerés jött,hááát nem volt egyszerű...Reggeli órákban elég gyilok volt ez a fajta zúzás...
167-re küzdöttem fel a pulzusomat ami nálam már közel van a bringás maxomhoz(175 talán).
Ez is bizonyítja,hogy nem alibiztem hanem passzíroztam keményen :)
A tempó a sprint szakaszokon ezúttal 40 és 52 közt mozgott és a combom hamar ismét savban úszott,minden nyílásunkon szívtuk a levegőt a pihenős részeken :):):).
Miután végeztünk a tekeréssel ráfutottunk egy normál fél órácskát 6perc/km körüli tempóval.Szintén a Duna parton exkluzív panorámával.
Hazaérve megállapítottam,hogy a lábaim ma nem igénylik a bicajjal való munkába menetelt :) így kocsival gurultam el a gyárhoz ami nem is volt baj mert így legalább zsákmányoltam a Lidl-ben az akciós kólából egy rekesszel:):):).
A délutáni uzsonnaszünetben rájöttem,hogy a negyed kiló gesztenyepüré fél flakon tejszínhabbal azért elég jól csúszik egy nehéz edzés nap után :):):).

Más.
Május 1.Buda Maraton(MTB) törölve a tervekből.Sajnos fogy az idő már nagyon kevés hosszú vasárnapi bringázás van Nagyatádig(kb.10) így inkább azokra fókuszálok,semmi egyéb buziskodás:).
Viszont a siófoki maraton az egyre jobbnak ígérkezik mert eddig úgy szerveződik,hogy mindhárman -Pumi,Tibike,LC - bringával tekerünk le majd másnap lefutjuk amit kell
aztán haza is bicajjal.Jó lenne ha ez így összejönne.Még Tepó is rábólintott előzetesen ;).

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr372858162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása