Kedd:
Futás 10km
01:35(9:30p/km)
108 avg hr
Mónival futottunk a Rákos-patak partján.
MARHAJÓVOLT!
Nagyon jól éreztem magam.Meglehetősen szimpatikus csajszi.Jó társaságban sajnos repül az idő így  hamar vége lett a mai történetnek.Lett volna még eszem folytatni :).
Kb.6 killert futottunk a maradék 4 az séta de ez egyáltalán nem zavart és mivel az is a tréning része volt így egybe mértem mindent.
Az Út elején járva hajlamosak vagyunk a türelmetlenségtől és a magunkkal szemben felállított teljesítmény vágytól megfeledkezni arról,hogy ez a szakasz is csodaszép és élményekkel teli ráadásul soha vissza nem térő időszak.Ezt persze általában csak később látja be az ember.
Móni szemében is ugyanaz a lelkes kezdő,elsőbálozó tűz van akárcsak Tibikéében, Krisztiánéban.Ez annyira jó!
Ilyen emberek közt mindig oly nagyszerű amikor hatásukra felidéződnek bennem is az  emlékek...
Ezúton is köszönöm szépen!
Ez egy f@sza nap.Király volt bandázni!
+ BurgerKinget is talált másfél kilin belül a gps így ez a része is nagyon rendben volt a dolgoknak :).
 

 

Szerda:
MTB 47.5km
2 óra 2(23as átlag)
127 avg hr
146 max hr
Ma egy turbékoló galamb:) párral(Nóri&Tepó) találkoztam Szentendrén.
Ők nem bicajjal jöttek, volt eszük :).
Lassan haladtam,metsző,hideg pofaszélben sokszor 19-cel is izmoznom kellett.
Nagyon nincs még bringás idő...
Valszeg ez az első és egyben utolsó szezon amiben májusi a fő célversenyem.Mindent túl korán kell elkezdeni ehhez.
Maga a tekerés egyébként tök jól esik meg tetszik is.Ráadásul edzésről edzésre érzem ahogy erősödöm vissza a nyeregbe.Javul a bringás forma is.Egyre könnyebbek a tekerések és a pulzus is egyre jobb értékeket mutat.
Fog ez menni mire eljön a nyár széjjel fogom vágni a betont :).
Kis fun story,hogy amikor végeztünk a Mesterrel és kifordultam a parkolóból rögtön jött szembe egy  bringás aki elől olyan ügyesen sikerült félrehúzódnom,hogy fenn is akadtam a korláton :) majdnem perec lett belőle:).Ezzel nem ért véget a szentendrei kalandok sora mert kicsit később a bicikliúton 3 kutya közt haladtam el,és amikor a vezér dog rám fordult és üldözni kezdett "érdekes",hogy mindjárt tudtam a pofaszélben is 28-cal tekerni a montival:).A részhajrát és a pénzdíjat elvittem a kutya elől :).
Oda-vissza úton több sport társat is begyűjtöttem,igaz ők elég könnyű skalpok voltak afféle "felhozó ellenfelek" de akkor is jól esett:).
Engem nem előzött senki:):):) még a sovány átlagom ellenére sem.
Hazaérve forró fürdő és kiolvadás után elég jól esett a belül pihe-puha reszketős ám kívül ropogós héjú kovászos zsemlecipó liter kólával(igazi amerikai:)).

Csütörtök:
Run 22km
2 óra 12(6p/km)
143 avg hr
178 max hr
Dunaparti bicikliúton váci börtönig oda-vissza.
Szürkületben indulás.Túlparton ködös,párás hegyek sziluettjei.
Menetközben rámsötétedés.Fejlámpa fényében hóesés.
Lábam alatt fehér szőnyeg.
Flow...
Megint úgy éreztem,hogy a fizikai mozgásformák közül a futás szinte mindent visz.Csak a szex jobb.
"Zsíron" mentem,direkt 140-es pulzustartomány közelében.Jó szokásommal ellentétben visszafelé sem rángattam meg az iramot:).
6 perces tempó könnyű és komfortos volt ma.Ez egyértelműen a laza hetem következménye.Gőzerővel szuperkompenzál a szervezet.Szeretek valamennyire tudományosan edzeni:).
Azt kell,hogy mondjam a boka is panaszmentes volt az edzés alatt.Utána picit éreztem.
Persze nem 100%-os még tudom én de minden esetre úgy néz ki,hogy meghálálja a törődést.
Nagyszerű érzés volt kicsit hosszabb adagot szaladgálni végre.

Péntek:
Pihenőnap

Szombat:
Futás 24 km
02:25:35(6:03p/km)
143 avg hr
155 max hr
Nyűgösen és fejfájósan ébredtem így indulás előtt,hogy komfortosabb legyen a mai utazás nyomtam pár kocka csokit és koffeint.
Ide tartozik,hogy általában éhgyomorra szoktam edzeni.Mármint a reggeli tréningeken.
Eddig is így éreztem de a napokban Olivértől is olvastam,hogy nincs gond ezzel.
Jöjjön hát egy kis szakmai rész hátha van rá igény:
Az izomglikogén nem a májglikogén is csak kis mértékben csökken alvás alatt.Így ha kellően fel vagyunk töltve nincs semmi szükség reggelire.Főleg,hogy ehhez korábban is kéne kelni hiszen az emésztés kb. 3 óra.
Az alvás pedig fontosabb mint az evés edzés/verseny előtt.
Visszatérve a tréninghez:
Bokakímélés szellemében a hétvégi hosszúmat most 2 részletben nyomom le.Ma is egy adag meg holnap is majd valamennyi.
Váci börtönig oda-vissza.Könnyű melegítő szakasz után raktam bele 5km lendületest (12 és 17ik km közt,150 körüli freki,5:36os tempó) utána visszaálltam gyomlálásra (140 körüli freki,6:10es tempó).
Jó volt kicsit izmozni,jövő héttől úgyis újabb szakaszába ér az alapozás de erről majd később.Ma csak bele ízleltem.
Ébredési + munkapulzusom is magasabb volt de ez gondolom az 5ik napja tartó éjszakai műszakozás + nappali kevés alvás kombináció miatt van így.Na ja,nem véletlenül van mindig ezen a héten a laza hetem.Bár nem éreztem magam gyengébbnek de biztos,hogy fáradt vagyok így belekalkuláltam  a tempóba.Ez lassabb iramot jelentett ma,hogy ugyanabban a zónában tudjam tartani a pulzust.
Jól ment,végig könnyű lábakkal nagyon egyben volt a mai játék.
Egy újabb fájdalom mentes futás.Hangulatos is volt mert délután 3kor napszemüvegben idultam és sötétben értem haza.
Futni csudajó.Frissítés zéró.Dress code: jó meleg :)
Utána a vacsora tojásos,tonhalas rizs:


Vasárnap:
Futás 25km
02:25:10(5:48p/km)
146 avg hr
Yours Truly,Dunakeszi.
Tibikével mentünk, de több ismerőssel is összefutottunk. Eredetileg csak egy könnyed 25öst terveztem.A helyszínre megérkezve viszont úgy döntöttem,hogy kihasználom a szervezett esemény előnyeit és futok egy év eleji felkészülési versenyt vagyis inkább egy iramállóképességi edzést.
2.8 km-es körözés volt. Minden második körben megcimbáltam a tempót.
Normál kör 6:05ös tempó,140 pulzus
Lendületes 5:35ös tempó,152es pulzus.
Simán ment végig könnyű és friss lábakkal.Nagyon elégedett voltam mert már most év elején gyorsabb vagyok  mint a tavalyi versenytempóm. + nem is pihentem rá és annyira nem is nyomtam neki.
Fú,nagyon állat.Tökre tetszik:)
A végén jól belakmároztam pogácsával ezt vártam egész futás alatt leginkább. Sőt igazából ezért mentem:).
Azt még mindenképp meg kell említsem,hogy az esemény nagyon korrektül meg volt szervezve.A pályavonal kijelölve,nagyobb kereszteződésben kocsimegállító ember,mennyiségre és minőségre is első osztályú frissítés,cipőtesztes nike kamion.SZUPER volt!Bokával közben semmi gáz és most utána is csak alig éreztem.
Tibivel darálunk:


 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr643974775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gafmon 2012.01.30. 13:20:55

Óriási! Futáshoz 20 alatt már el se indulsz! Legközelebb megpróbálom azt a 10-et végigtolni. Úgy nézünk ki, mint akik kő-papír- ollóztak:) Köszi még 1x!

Note · http://myfunction.blog.hu 2012.01.30. 16:24:14

Szép kis futóhét! Egyébként mennyit mutat mostanság a mérleg?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.01.30. 17:00:50

@gafmon: Még egy "köszönöm" és nem megyek Veled többet sehova :).Néha van azért rövidebb futóadag is bár az igaz,hogy nem nagyon szeretek 20tól kevesebbet szaladni.Vagy helyesebben: jobban szeretem a 20 felettieket.
Nem is sz@rozhatok mert közeledik a nap. Keményíteni kell.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.01.30. 17:12:07

@Note: Köszi!A testsúly 90 és 95 közt ingázik attól függően,hogy sportosabb vagy pihenősebb nap van.Sajnos lecövekeltem 90re.Már nem működik az eddig jól beváló módszer.Nem fogytam az IM-en sem meg a 12órás futáson sem.Innen a továbblépéshez(még 10kg mínusz) már nagyon figyelni kéne a táplálkozásra.Ez most nem megy csak egy bizonyos szintig.Ez pedig kevés látom én is.Mindezek ellenére az Orákulum megjósolta:) ,hogy nyárra meglesz a 85kilós versenysúly.

laciii79 2012.01.30. 23:27:06

@PecsiPeter: Jó látni és olvasni, hogy újra helyreállt a világ rendje, és úgy tolhatod a futást, ahogy akarod. ;-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.01.31. 00:07:17

@laciii79: Köszi!Azért még óvatoskodni kell kicsit...
süti beállítások módosítása