Álomhét

2011.03.06. 22:05

Csütörtök:
nemzetközi pihenőnap :)

Péntek:
swim
60 hossz folyamatos gyors úszás - 00:46:20(!) erős de tartható utazótempónak bizonyult,sőőőt :)
16 hossz 33 m gyors, 33 m mell váltakozva
Össz: 2.5 km 1 óra 3 perc (rövid dumálással együtt)
most először fordult elő,hogy megvertem Tibit úszáson :)
lehet,hogy utoljára is,mert azóta nagyon fogadkozik,úgyhogy jaj lesz nekem ezentúl :):):)
erre ráfutottunk 12 kilit,01:11:03,  149 avg  hr , 1332 cal
zsinórban a 3ik futás 6 percesektől gyorsabb tempóval - ez nekem jó eredmény.

Szombat:
bike 100 km
03:40:40 (csak a tekerés ideje)
130 avg hr
3399 cal :)
Vác-Vámosmikola oda-vissza.


Kerékpáros útvonal 842345 - powered by Bikemap 


Sajnos a délelőtt az elment a bringaszervízbe így nem jutott idő a köredzésre,viszont ott a szervízben élőben közelről láthattunk egy cervelo P3-at.csorgott is a nyálunk rendesen :).Sok szembeszélben(bringán mindig szembe fúj az átkozott szél :):):)) és dimbes dombos részeken tekertünk(a Duna kanyarban nem sok sík van),szépen lassan az erőnk is elfogyott :).
Mi kezdő balfaszokként úgy hittük,hogy a 30-as átlagot lazán hozzuk  majd.
Hát nem sikerült :):):) 27re jött ki,ezt gyengének éreztük ahogyan magunkat is :):):)A kényelmestől egy kicsit erősebb tempót mentünk érzésre,ez ennyire lett elég elsőre.
Na nem baj,majd remélem lesz ez jobb nyárig.Gyakoroltuk a frissítést is,33 és 66nál ettünk ittünk,persze csak keveset.Banán+sport szelet.
Próbáljuk kitalálni,megtapasztalni,hogy mi lesz a jó mit bír és mikor a gyomor és  mit nem :)
Sajnos a beállítások is szarok,marha kényelmetlen lett a ride,erre is rá kell szánnom majd egy napot,hogy jobb legyen a komfort.

Vasárnap:
run 32 km
03:32:38
138 avg hr(lehet,hogy nem pontos mert sokszor össze vissza mért)
3559 cal
Göd-Duna pláza oda-vissza.


Futóútvonal 842335 - powered by Runmap 


Az előző napi tekerés és a (nálam)visszafogott kaja miatt marha fáradtnak éreztük magunkat végig,nem sokat beszélgettünk :)pedig ezt a futást már vártuk nagyon,régóta tervben volt ez a karika.Annak ellenére,hogy induláskor megbeszéltük Tibikével,hogy aki belesétál az egy buzi :) végül győzött a józan ész és a frissítéseknél(16km,24km) gyorsgyaloglásra váltottunk.Ezzel  ugyan buktunk pár percet az  összidőn de egész más így táplálkozni mint szaladás közben,úgyhogy nekünk most megérte.A  végén meglepő módon még maradt erő egy erős tempóváltásra utolsó másfél killeren,ott aztán egy harakiri kard ki kard párbajjal eldöntöttük,hogy Tibi  a gyorsabb futó(természetesen) :).
Mindent összevetve szenvedős lett,de büszkék voltunk magunkra,hogy ezt a távot így meg tudtuk csinálni egy ilyen erős hét végén.
Kalapácsos ember sehol nem volt a közelben,még simán és bőven ment volna tovább is a kocogás.
De kell is,hogy menjen,hiszen 3 maratonra már beregisztráltam a tavaszra:
Március 14. - XIV. Duna menti Maraton,Vác
Április 9. -II. OXIGÉN NAGYERDEI MARATON,Debrecen
Május 14. -VIII.Wink maraton,Siófok
Fontos tapasztalat,hogy a hosszú napokon és már előtte este is többet és mást kell kajálni,a zabpehely+kefír+víz nem ad elég powert :)
Mostanában Kuttor Csaba blogján olvastam,hogy az ilyen hosszú menetek után nyugodtan lehet és kell is a bőséges kalória mert ilyenkor általában minden "jó helyre kerül".Szerinte hiba hosszú edzés után éhezni,hogy "most majd jól lefogyok ha nem eszem",mert később amikor már muszáj enni több minden raktározódik szemben a közvetlen edzés utáni időszakkal amikor minden faszán beépül.
Csakúgy mint az erősportban:)
Úgyhogy ezentúl változtatok,a hét közbeni rövidebb edzések napján fogom diétásra a kaját és a hétvégi hosszú,erős napokon kicsit szabadabbra eresztem,
ezekhez a nehéz menetekhez egyszerűen kell a kraft,amiben nagy segítség a pihenés mellett a magasabb kalóriabevitel is.Este még termállal kényeztettük magunkat de megjutalmaztam magam egy monster-rel is ma délután kaja után :).


Egy pillanatra sem bántam meg,hogy leigazoltam Tepóhoz,egy jó edző nagyon sokat számít és ahogy egyre többet tanulok tőle és hallgatok rá úgy vettem észre egyre jobb is vagyok :):):).                                                                                             Na,most nem maradt hiányérzet semmi sem :):):),amióta tart a felkészülés magasan ezek voltak a legf@szább napok,nagyon jól ment a tréning(magamhoz képest persze)és nagyon jól összeállított edzések voltak ráadásul sok terheléssel így igazán sajnálom,hogy az
álomhét sajnos véget ért...

Valami azt súgja lesz ettől még jobb is :):):),ugye Tepó? :)

u.i.: tiszta szerencse,hogy most megint nincs görlfrend:),mert így most tudok normálisan edzeni :):):)

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr772716848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cole81 2011.03.06. 23:52:49

Az szép lesz, havi 1 maraton! :)
Bringánál b@szakodtam én is csomót hogy meglegyen a normális beállítás és mire már nem fájt semmim, jött az eléhezés feeling. Nem egyszerű sport. :\

Neked minimum egy IRONGirlFriend-et tudok elképzelni, bár most h nézem az eurosporton a Strikeforce küzdelmeket, egy MMA-s csaj?

ui: szóval akkor buzik lettetek? :D

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.07. 07:29:53

@cole81: persze Tepo nem lelkesedik az otletert:):):) de szerintem a havi 1 maraton a minimum :):):)
igen sajnos felig buzik lettunk:) a frissitesnel -de csak ott- gyorsgyaloglasra valtottunk.Igy sokkal komfortosabb volt a kajalas.Egyebkent meg penzt is vittunk magunkkal szegyenszemre ha esetleg valami gixer miatt busszal kell hazajonni Pestrol-ez esetben elastam volna magam szegyenemben:).Na hala Istennek erre a csufsagra vegul nem kerult sor hazafutottunk rendben,gond nelkul.
Nem kell verekedos lany:):):) jobb szeretem a "civileket".
Meg az sem lenne baj ha nem sportol.
A fontos inkabb az hogy mindenki jol erezze magat a boreben.Ez lehet akar sport nelkul is.
Az elet ugyan rovid de szep.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.03.07. 07:38:25

Jól nyomjátok.
Futásod, úszásod javul, a bringa is fog, meglátod.
A 3 Marathon szerintem is felesleges, de Te tudod...

Az a buzis részt hogy is volt? Futás közben belesétáltatok és egymásra mosolyogtatok? :-))

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.07. 08:36:36

@Vasapu:
:):):)
mar banom,hogy beleirtam ezt a reszt a bejegyzesbe :):):)
ebbol mar nem fogok jol kijonni:):):)
@Tepo:
csak a koredzes maradt le,az uszast a kiiras szerint nyomtam.
"45 perc folyamatos gyors,15 perc gyors+mell valtva"

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.07. 09:14:27

Sajnos sikeresen eltuntettem innen a Mester hozzaszolasat :(
a triatlonos versenyekre is marad majd cash :)
remelem

mata68 2011.03.07. 09:58:40

Nincs is szebb a férfiszerelemnél :)
A maratonok számát Én is sokallom. Vedd őket lazára, ne versenyzősre. Amúgy a futáshoz tartozó pulzusértékek már nagyon szépek, vszínű a bicaj is csak ahhoz nem értek. Kuttor blogja hasznos, én mindig kajálok futás után közvetlenül, még ha este 10-kor érek haza akkor is.

laciii79 2011.03.07. 12:42:11

Elképesztő, hogy milyen iramban fejlődsz!!! Úszásban és futásban különösen, az országúti bringaszezon pedig úgyis csak most kezdődik igazán.
A monster egy ilyen hétvége után bőven-bőven belefért. :-)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.03.07. 15:44:46

@PecsiPeter: kössz :-)
lehet jobb is ;-)
Az edzés után fél órán belül bevitt kaja minősége nagyon fontos!! Ezt úgy szippantja magába a szervezeted, mint a szivacs.
A Monstert Vácon kaptad a megmozduláson?? :-)
volt ott vmi dzsembori szombaton...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.07. 20:33:42

@mata68:
csak lazára tudom venni a maratonokat mert máshogy nekem még nem is megy :):):)
a versenyzés egyenlőre felejtős az én szintemen,csak magammal küzdök,de az is pont elég :):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.07. 20:38:37

@Tepó:
hát én nem tudom,hogy mi volt itt hétvégén de én otthon pihentem az edzések minimális fáradalmait :):):)
a monstert a boltban shoppingoltam :):):)
olvastam,hogy voltatok erre Dávid cimboráddal.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.07. 21:30:50

vissza rakom ide amit Tepó elsőre írt hozzászólást:

"Szerintem is sok a 3 maraton, egyrészt a regeneráció miatt, másrészt pedig inkább a depózós versenyeket kéne próbálgatni majd. De tudom, hogy megígérted őket, de félek tőla, ha ezekre elmész, akkor nem lesz keret a fontosabb viadalokra, amiken jó lenne próbára tenni magadat, illetve próbálni, hogy milyen is egy ilyen verseny. DE ha már beneveztél, akkor gondolom nem fogsz rajta változtatni, bármennyire is hülyeség és felesleges...

Egyébként szép hetet nyomtál, hiánytalanul elvégeztél mindent, bár mintha úszáshoz nem ezt írtam volna :-) vagy de?"
süti beállítások módosítása