Szombat:
köredzés-Corvin
01:30:00
128 avg
158 max
1374 cal
Megcsináltuk becsülettel,keményen leizzadtunk és el is fáradtunk,bár a pulzusérték ezt nem mutatja de jobban odatettem magam mint a múlt héten.Utolsó 5 percben kitaláltuk Tibivel,hogy ha készen vagyunk akkor nem spinningelni kezdünk,hanem megyünk ki,megtámadjuk az utakat :).Úgyhogy szélsebesen visszakocsikáztunk a Dunakanyarba és rövid technikai buziskodás után meg is kezdtük a tekerést.12 fok volt,így nem a monti került elő,hanem az időfutamok.Visongtunk,mint a gyerekek,meglehetősen élveztük a szabadban bicajozást.
Kezdésnek megmásztuk a Naszály hegyet ez egy 5 kilis emelkedő.
Tibi teljesen bizakodó volt,én azért megmondom őszintén eléggé be voltam sz@rva,hogy nem fogok tudni feltekerni ezzel a bicajjal az áttételek miatt.Montival is egész szenvedős volt ez a hegy (is) eddig nekem,de végül kellemes csalódás ért,ugyanis simán felküzdöttük magunkat mindketten gond nélkül meg is gyalázva az eddigi montis részidőmet :).
Nagyon tetszett a mászás,főként persze azért mert jobban ment mint előre vártam.Azért a spinningek meg a köredzés igencsak erősítik a lábakat,a tavaly nyári formán már most sikerült sokat javítani.
A magas profilú aero kerekek viszont nem előnyösek erős oldalszélben :) Voltak "kacsázások" menetközben.
A hegy után még mentünk egy kellemes 60-ast,így összesen kb.  70 km gyűlt.Sajnos még mindig nincs mérőműszer felszerelve így nem tudom pontosan mennyit is nyomtunk és milyen sebességgel.Néha megtéptük azért keményen a tempót,1-2 aranyköpés útközbenről:
Szalay Peti(montis versenyző) kocsiból kiszólva a városban lámpánál:"kicsit lassú a tempó gyerekek!" :):):)
Tibi szökéskor:"és a kisebbikben is azért mennyi erő van" :)
Petyka válasza később visszaelőzéskor:"azért 100 kiló  izom az 100 kiló izom" :)
A végefelé Tibi:"nekem még van almám meg jó reggelt szeletem"
Petyka:"nekem meg még van erőm" :):):)
Na,hát így köredzés után egészen jól esett ez a kis gurulás,éreztük a lábainkat.
70 km
02:42:29
133 avg hr
2600 cal


Vasárnap:
Margitsziget run
26.75 km (5 kör) (nyakunkon az idei első maraton)
02:55:44
143 avg hr(addigi 140 körüliről utolsó körben hirtelen végig 150 lett ugyanannál a tempónál,így kicsit felvitte az átlagot)
2990 cal
pulzusnyugvás 155ről 124re 2 perc után (jelzi,hogy kevés volt a pihenés vagy sok az adag)
3an mentünk,Pumi,Tibike és én.Jó időben sok futó közt körözgettünk,nagyon tetszett mindannyiunknak.A  3ik kör elég nehéz volt,utána viszont kisimultak a dolgok és fejben is minden a helyére került.Kár,hogy a kutak még nem üzemelnek,kevés volt a kulacsövben magammal vitt 6 deci víz.Szomorúan állapítottam meg,hogy nálam kövérebb karakterek
gyorsabban haladnak és,hogy gyakorlatilag csak az életük első szigetkörét teljesítő csajokat tudtam megelőzni :),de nem baj.Motiváló volt és nagyon szimpatikus 60 feletti idős hölgyet futni látni,és persze jött 1-2 gyorsvonat is :) akik úgy viharzottak el mellettem,mint a profik.Lehet,hogy azok is voltak.A végén azért vágtam,hogy ez ma némileg talán sok volt,a tegnapi edzések után,de végre éreztem egy kicsit,hogy "egy vagyok a természet zabolázhatatlan erőivel.Abban a a pillanatban éltem igazán.Kívül téren és időn.Nincsenek határok.Nincsenek korlátok.Szabad vagyok.Végtelen erők ura.”


Na persze ezt némi túlzással írom,de átszellemülni mindig nagyon jó! :)
Újabb 2 kis építőkocka került a készülő robotgép alapjaiba ezen a hétvégén  is.

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr262642190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.02.06. 18:00:38

Kemény hétvégét nyomtál!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.06. 18:08:25

@Tepó: áááá,hegyen futni 40-et az a kemény ;)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.02.06. 21:19:33

Gratula mindkét menethez!

A futáshoz annyit, a Szigeten a nép 90%-a 1-2 kört nyom, ott könnyű vitézkedni, 5 kör viszont kicsit dimenzió. Ez nagyon szép eredmény jelenleg!

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.02.07. 13:08:55

Látom keróügyileg nem sz.rral gurigáztok!

NOR 2011.02.07. 15:40:48

"egy vagyok a természet zabolázhatatlan erőivel.Abban a a pillanatban éltem igazán.Kívül téren és időn.Nincsenek határok.Nincsenek korlátok.Szabad vagyok.Végtelen erők ura.”
This is exactly the state of FLOW. Ezt kell csinálnod, ennyi :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.07. 17:35:34

@Ivan Grasso: köszi!dolgozom folyamatosan,hogy egyszer majd jobb legyen azért.Meg hát fogyni is kel(lene) a gyorsuláshoz.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.07. 17:36:33

@myke6969:
;) igen,a bicajok jók.Már csak nekünk kell felnőni hozzájuk!Dolgozunk ezen is!

ironsun 2011.02.08. 07:20:22

Kemény fiúk, kemény bringák, kemény teljesítmény! Vagy mondhatnám a kemény helyett VAS-sal is és már kész is a VASEMBER!

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.02.08. 08:37:24

Teher alatt nő a pálma:-))
Azért szerintem Tepó lassan "odasóz"

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.08. 22:10:38

@ironsun: köszönjük!
azért ez egy kis kedves túlzás :):):)
még nagyon sokat kell dolgozni,hogy minden okés legyen.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.08. 22:12:07

@Vasapu: igaz! ;)
Amúgy igen,lehet,hogy Tepó már "adott volna" legszívesebben.:)
ha tudna... :):):)
süti beállítások módosítása