A szökés hazaért...

2011.05.13. 10:18


Jó sorsom ismét úgy hozta,hogy nem kellett pár napig dolgozni mennem :).
Ilyenkor a regenerálódási fázis egy emeltebb fokozatra lép mert éjszakánként is jóval többet tudok aludni valamint szinte mindegyik délután edzések után is le tudok dőlni pár órára.Arról nem is beszélve,hogy a kaja részre is sokkal több idő és variációs lehetőség jut.
Meglovagolva ezen rövid de áldásos időszak előnyeit a héten szépen adtam a testemnek a mozgásból nem keveset :).
Voltunk a Margitszigeten futni ezután kihasználtuk a keddi vodás kedvezményeket a Burger Kingben :):):),majd a délutáni alvás után még elmentem tekeregni egy kicsit bicajjal szigorúan light,zsírégetős,nézelődődős intenzitással Veresegyház,Fót felé.
Nyár esti feeling-ben egy flash volt.
Mivel a szeszélyes időjárásban egyszerűen nem lehet bízni,így szerdán az orientációs úszás(minden 4ik légvételnél előre venni a levegőt és kinézni egy tájékozódási pontot)
gyakorlása után hirtelen felindulásból letekertünk a Velencei-tóhoz majd vissza.
Nyári melegben biztosra mentünk,nem mertük bevárni a hétvégi hosszú tekerést hiszen több meteorológiai portál is esőt mond hétvégére megint.
Szóval a 3.3km swim után az oda-vissza 150 kilit megtekertük 4 óra 47 perc alatt(31.3km/h) egész jól ment.
Hazafelé Pest és Dunakeszi közt ránk tapadt egy montis figura és én hiába verettem 36-os tempót elöl ott és akkor egyszerűen nem tudtuk leszakítani :).Simán rakta a kereket mosolyogva és lazán,sőt valószínűnek tartom,hogy csak sportbaráti tiszteletből nem előzött meg minket :).
Ez esetben egyébként lehet,hogy utána felköptem volna és alá állok :) ha egy montis karakter megelőz miközben mi időfutam bicajt hajtunk bár azt gondolom,hogy jobbtól
kikapni sosem szégyen de azért akkor is rosszul esett volna az élettől:):):).Végül -szigorúan menet közbeni-rövid,jókedvű összeismerkedés után leszállt a vonatunkról Dunakeszin.
Célba érve örültünk nagyon az elért átlagnak,az erősödés mellett egyre jobban hisz is magában Tibi, nem hiába "hajcsárolom" Őt néha :):):).
pl. utolsó 30 kilin párbeszéd:
-"Tapossuk neki Tibi b...meg,meg tudjuk csinálni 5 órán belül!!!Nyomjuk,nyomjuk!!!Most készül a robotgép!!!"
-"Petyka én nem bírom,mindjárt ledobom a gereblét!" :):):)
Ezen konkrétan besz@rtam :):):),persze természetesen végig bírta Tibike és megcsináltuk 5 órán belül...
Fejben dől el minden ebből is látszódik.Ráadásul különösképpen fáradtnak sem éreztem magam,még simán neki tudtam volna indulni futni.
Tepó megjósolta már télen,hogy a jó idő be álltával valszeg a bringa téma előtérbe fog kerülni.Azt kell,hogy mondjam ebben is igaza lett ;).
Sajnos komoly szinten kezdek rákattanni a biciklizésre egyre jobban tetszik.Nagy élmény nekem edzés képpen végigsuhanni egy nem kis távon miközben fantasztikus helyeken
tekerünk át.A Giro-t nézve is nagyon be tudok pörögni és mivel én korábbi években nem nagyon figyelgettem ilyesmiket mostanában kezdem csak megérteni a szakszavakat és,hogy az ilyen körversenyeken nem csak végigtekernek és a végén egy pár fős alakulat besprintel a célba hanem menetközben rengeteg taktikázás van meg szökés meg mindenféle esemény,nem beszélve a felvezető emberek fontosságáról,stb.
Továbbra is remélem azért,hogy ezen új hóbortom nem fog a futkorászás kárára menni.Cél továbbra is a 4 óra 30 as maraton elérése a tekerés után Nagyatádon.
Az úszás és a bicaj talán már megvan(természetesen ez is folyamatos javítás alatt) már "csak" a futó részt kell felhozni.Persze azt mondják,hogy az a rész a legnehezebb de
hát pont ez a kedvencem úgyhogy semmiképpen sem hátrálok meg a feladat elől,sőőőőt! ;)
Mindenképpen szeretném megemlíteni,hogy amióta lazábban kajálok(nincs éhezéses diéta) + L-karnitin csúszik az edzéseken valamint sima csapvíz helyett izotóniás ital,azóta egész más dimenzió edzeni.
Sokat számít.Meg persze muszáj is mert már nem téli meg tavaszi hűvösek vannak hanem egyre melegebb nyári napok jönnek és rengeteg só és ásványi anyag kerül ki izzadásra
amit nem árt pótolni.Pl. Velencére érve már tiszta fehér só kiütötte volt a karom,nyomtam is sós vizet nehogy baj legyen.
Szóval oda kell figyelni az egészségre most már fokozottabban mert a kánikulában nagy veszélyek leselkednek hosszú tréningeken.
Tegnap reggel volt szerencsénk találkozni újra Talmával(Nagymaroson tartott gyerekeknek előadást)

azután egy rövidebb úszás és egy könnyű futás nap volt.
Némi változás a programban,hogy kihagyjuk a hétvégi Wink maratont Siófokon...
Várható eső miatt nem tekerünk le s vissza bicajjal(fő az egészség) és az autós plusz költséget pedig leszavaztuk igazi proletárok módjára :):):).
Kinézünk egy másikat ami közelebb van és olcsóbb vagy a Margitszigeten megszervezünk egy házi blogos futásos rendezvényt magunknak.
Egy ilyen buliban benne lennétek?

Végül de cseppet sem utolsósorban a bejegyzés címére is utalva egyben büszkén jelenthetem be,hogy kereken 40 kiló fogyás után elértem a tervezett versenysúlyt,sok hónap kemény diéta és sok hónap lazább időszak után
a szökés hazaért...

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr322900197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2011.05.13. 10:37:09

A montis biztos Szőnyi Feri volt :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.05.13. 10:47:27

@mata68:

Szőnyi egy kenyereskosaras kemping bringával is elment volna mellettetek.

De persze ez még semmit nem von le az érdemeitekből, hiszen tudjuk hogy Szőnyi egy UFO :)

ironsun 2011.05.13. 11:31:49

Szerintem Peti Te is egy UFO vagy...

oregbaka 2011.05.13. 11:38:14

Azt nem írtad, hogy a "rövid" bicajozás közben felrugdostad az éppen ott parkoló Suzukikat a nagylábujjaiddal:-) Ahogy látható baloldalon több parkolt mint a jobboldalon:-)
Sopronban nem ér ilyen "gereblyés" beszólásokat beköpni a vonatozás közben. Én biztosan leesek ha ilyet hallok!
Ami a szervezett (szigetre történő)futóbulit illeti engem érdekelne, de csak vasárnap. Ha a szigeten van az csak jó, de ha elérhető távolságban van elmegyek máshova is. Nekem kb. 30-35 közöttit kellene szaladgálni, viszonylag lassabban. Csak semmi Vasapus, Tepós és Myke-os féle őrült rohanás:-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.13. 13:07:49

@WITCH:
Feri bármire képes,így van!Ezért (is) nagyon szeretjük Őt!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.13. 13:08:49

@ironsun:
köszönöm szépen!
de azért eltúlzod megint :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.13. 13:11:25

@oregbaka:
Felrugdosás nem volt,viszont az tény,hogy Pesten amikor a lámpától elinduló lassú kocsisorra felértem hátulról romboló üzemmódban,na akkor azért elcsattant néhány "PUSZTULJATOK ELŐLEM!!!" csatakiáltás:):):).És most ezt nem túlzom el hanem szó szerint idéztem! :):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.13. 13:14:52

@oregbaka:
én sem tudok gyorsan rohanni tehát egy futótársad máris akad majd a Szigeten! ;)
A profik meg hadd szaladgáljanak :):):) Nekik az a tempó az edzés nekünk meg a kocogós.
A lábfejem az sajnos még februárban fagyott el egy hegyi bringás edzésen (2fok) azóta ilyen sajnos a köröm :(:(:(

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.13. 13:16:46

@Tepó:
Remélem azért eljössz ;)
a Szigeten egyenlőre még csak 1 ivókút üzemel abból is 5 perc alatt telik meg a kulacs annyira lassan jön a víz de meg oldjuk a frissítést majd valahogyan!

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.05.13. 13:37:13

@PecsiPeter: sajna nem valószínű, hogy el tudok menni, mert szombaton vizsgáim vannak, nem tudok edzeni, így vasárnap megyek hosszút tekerni.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.05.13. 14:33:45

-40 kg. Az majdnem egy másik ember:-)

Óriási gratula! Azt hiszem ez legalább akkora eredmény, mint egy Ironman-t megcsinálni, csak itt a mérlegen (a célban) nincs akkora ünneplő tömeg.:-))

Öregbaka: Ne szerénykedj! Itt meg csak a hátadat látjuk:-))

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.13. 15:29:54

@Tepó:
Ja,én nem konkrétan erre a hétvégére gondoltam!Persze ha a többség úgy határoz akkor alkalmazkodom én is.Így,hogy nem utazunk Siófokra így most dolgozom szombat vasárnap délután.Ha nem esik délelőtt benne vagyok!

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.05.13. 15:38:46

Peti, óriási gratula! Most már nem ismétlem magamat, a fejemben elraktalak a 12 órán belüliek csapatába, úgyhogy inkább adok egy ötletet.

A terv szerint (bár nálam csak az a biztos, ami már megtörtént), szombat reggel 6 kor indulok ezen a körön:

www.gmap-pedometer.com/?r=4502980

Jövő héten úgyis lesz gruppen Vasapunál, úgyhogy most nem akartam szervezkedést, pláne nekem tényleg otthon kell lennem délben a futással együtt, ezért indulok hajnalban bányászlámpával. Viszont bennetek buzog az energia, illetve bárkiben aki olvassa:
Akinek van kedve a hétvégén nyomjátok le a fenti kört, szerintem szórakoztató lesz! Az eredményeket később összehasonlítjuk. Persze a fullgáz elvárás ! :))

A Letkés Salka határátkelő járható, elvileg 8-20 között úgy tudom. Egy kis híd vezet át.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Fájl:Szalka18.JPG

Esztergomban pedig a párkányi hídon át lehet menni.

A terep végig sík, kb. 400 m van a körben (131km)

Vasárnap délelőtt 4-5 kört tervezek a Szigeten 5:40-6:00 közötti tempóban. Összefuthatunk...

Kellemes hétvégét és jó nyomulást!!!

laciii79 2011.05.13. 18:21:50

Ez gyönyörűűűű!!!! Úgy értem, a 89-es szám, meg a teljesítmény, ami mögötte van!
Minden tiszteletem a tiéd, és akkor még nem mondtam semmit...., nem csak a versenysúly eléréséért, hanem a kitartásodért, a fizikai és a mentális erődért stb.

mata68 2011.05.13. 18:39:09

@WITCH: Én nem voltam ott, mellettem még egy háromkerekűvel is elmenne :)

A bikemag-os cikk Dr. Zakariás vs. Szőnyi ismerkedős részből gondoltam, hogy Ő volt :)

mata68 2011.05.13. 18:41:26

@PecsiPeter: @Ivan Grasso: Vasárnap 11-től K&H maraton váltó, valamint félmaraton egyéniben. Én ott leszek, várlak Titeket is :)

mata68 2011.05.13. 18:44:44

@Ivan Grasso: Petyának szerintem is meglesz 12 óra körül az IM, de erről majd a maga idejében (már ha lesz idén is tippverseny :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.13. 19:10:18

@mata68:
Nekem nem jó sajnos a vasárnapi K&H mert délután kettőre be kell érnem melóba:(
Gyere inkább a Margitszigetre 9kor!;)
A hosszú bicajt már úgyis lenyomtuk szerdán előre így ha lenne egy kis közös run én benne lennék.
Motto:csak korán kezdjünk!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.13. 19:14:48

@mata68: az eddigi 13 órás időterv lehetséges,hogy módosul;) ezt majd a Mesterrel meg tárgyaljuk jövő héten. Bővebb infó utána :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.13. 19:27:46

@Ivan Grasso: tavaly voltam ezen a körön montival.Holnap viszont kihagyom mert bringás Naszály mászás(hegymenet 3 óra) utána ráfutás másfél óra van kiírva.Forr a vérem rá!;)
Margitsziget viszont okés vasárnap reggeli órákban.Öregbaka és természetesen bárki kinek kedve van?

oregbaka 2011.05.13. 23:32:02

@PecsiPeter: A frissítés miatt ne aggódjon senki. Nekem van egy "segítőm", aki vagy 22 éve támogat mindig mikor szükségem van rá. Vasárnap 10-től pont bicajozni fog a szigeten:-) és megtölti, feladja, frissíti a kulacsokat. Sőt, ha szépen megkérjük még energia szeleteket és banánt is ad majd. Tehát csak semmi pánik, nem kell 35 percet várni a kutaknál!
A 9 nekem is jónak tűnik. Még egy lényegtelen kérdés: honnan indulunk?

oregbaka 2011.05.13. 23:52:28

@PecsiPeter: Király! Én is azt a végét használom általában kezdőpontnak. Tehát az első órára legyen frissítőd, a többit majd az én titkos segítőm feladja:-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.14. 00:05:20

@oregbaka:
Fúú,nagyon állat!Bírom ezeket a közös bandázásokat!Jó lesz,már most rá pörögtem ;)
Mi valszeg 3an megyünk.
Pumi+Tibi(ke)+én.
Nagyon remélem,hogy ez úttal tévedni fog aznapra a meteorológia.
Velem nem lesz sok gondja a "titkos" segítődnek,egy gép nem eszik nem iszik csak megy előre! :):):)

oregbaka 2011.05.14. 00:12:01

@PecsiPeter: Igen, igen tudom: a gép csak zakatol. De gépész lévén azonban azt is tapasztaltam már, hogy néha egy kis "olaj" nem árt! Jó fog jönni az a kis banán szelet, úgy 10km-ként!
Az pedig külön jó hogy CSAPATTAL csapatjuk!
Na gyerünk alukálni! Holnap bringa és futás! Mindenkinek!
Szombat este bloggos pontosítás!

oregbaka 2011.05.14. 00:14:01

@PecsiPeter: Ja igen! A meteorológia le van sz@rva. Futásnál nem számít:-)
Jég is eshet! Megesszük!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
süti beállítások módosítása