Tavasz van ettől a hónaptól egy új ciklus köszöntött be az edzéstervben,ez a formába hozás időszaka.
Én úgy gondolom,hogy ennek a szakasznak a végére (május vége,június eleje) már képesnek kell lennie a testnek egy Ironman teljesítésre,azután már a gyorsítás,finomhangolás jön majd.
Tepó szavaival élve: "Most kezdődik a rock&roll!"
Ennek megfelelően végre már nem valamelyik kezdő lányvendége edzéstervét küldte el hanem egy kezdő fiúét :):):)

Kedden bele is csaptunk a lecsóba:
bike(montival) 23.6 km
01:00:30
run 10 km
00:59:42
147 avg hr
161 max hr
1090 cal
Ez volt az idei első bringa+futás kombiedzés,fülig ért a szánk,marhára tetszett és az idő is egész tavaszias volt.Persze furcsa volt ráfutni a bicajra,első killerek nem a szokásos "futótechnikával" teltek :)

Szerda újabb kombiné:
swim
10 hossz bemelegítés
10x6 gyors (2 db 23 perces killert "szórtam" egymás után) erős de tartható utazótempónak bizonyult
4 mell
10x2 gyors,az első tempós, a második laza
10 hossz levezetés
ez összesen 3.43 km mindennel együtt megvolt 1 óra 28 perc alatt.
run 12.6 km
01:14:26 (5.54-es kilik)
148 avg hr
172 max hr
1381 cal


Még csak szerda van,de ez a kedvenc edzőhetem tavaly november 14 óta.
Nem tudom,hogy mi történik most,de pozitív változások vannak.
Erősödöm,gyorsulok,javulok több mindenben is csak állok és nézek,hogy mi van? :)
Természetesen csak magamhoz képest megy jól,de hát az  én kezdő szintemen csak saját magam az ellenfél.
Ez a beindulás le sem tudom írni mennyire felspanol teljesen lendületben vagyok most,hasonló érzés mint tavaly nyáron,amikor egyszer csak hirtelen le tudtam futni egy félmaratont meg egyszer csak  hirtelen le tudtam tekerni a Balatonhoz montival.
Van egy hajszálnyi előrelépés a fogyásban is  de erről még korai lenne írnom,ha így folytatódik akkor majd később beszámolok erről is.Minden esetre most úgy néz ki,hogy van értelme a zabpehely+kefír,csak hideg csapvíz egész nap,sovány túró+pufirizs,natúr csirkemell,zöldségek,tojás,gyümölcsök,stb. dolgoknak.

Másik dolog amit meg szeretnék említeni az az,hogy tegnap este megérkezett -egyenesen Ámerikából(nem volt közelebb nike bolt:) )- az új szaladgálós cipő.

Mit mondjak? ;)
Csak úgy,mint Lacinál itt is love.
Elsőre.
Teljesen más benne futni egyszerűen fantasztikus!Nike forever :):):)
Aszongyák ez mán annyira profi cucc,hogy ebbe csak bele köll ugrani oszt magától futja a maratonokat. :):):)
Úgyhogy innentől már könnyű lesz. :):):)

I think this is the beginning of a beutiful friendship :)

Kérem az urakat a Holdat megkerülni szíveskedjenek! ;)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr212705944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.03.03. 07:56:01

Gratulálok a cipőhöz! :-) Na ugye, hogy ugye!!! Sok-sok eredményes, jóleső, Hold-kerülő futást kívánok!!!
Látom, úszásban is gyorsulsz, egyre keményebb vagy, megállíthatatlan és feltartózhatatlan!

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.03.03. 17:26:26

Jó csuka.
Néztél már rá úgy, hogy: EBBEN LESZEL IRONMAN?

cole81 2011.03.03. 23:41:41

Csini csuka! Mennyire számíott h jól nézzen ki? :)

ironsun 2011.03.04. 07:35:27

Más érzés, az biztos! Köszönhetően Vasapunak, én is megtapasztaltam, mit tud ez a fajta cipőcsoda! A Holdra visszatérve meg íme egy megvalósított űrutazás:
kanizsaifutoklub.shp.hu/hpc/web.php?a=kanizsaifutoklub&o=utazas_a_holdba_tLCS

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.04. 14:47:16

@laciii79: @Vasapu: @cole81: @ironsun:
koszonom szepen!
a cipo tenyleg szuper hihetetlen jo benne futni.Meg nem mertem ennyire elore gondolkozni hogy ebben lehetek Ironman.Meg csak almodozom errol,ha minden jol megy akkor sikerulhet.
A kinezet nem szamitott.Annyira nem,hogy nem is ilyet neztem ki elore hanem lunarglide-ot,amilyet Tepo is rendelt vegul.Sajnos a probanal nem talaltam jonak a labtipusomra,szarul ereztem benne a futast.Ebben a modellben viszont nagyon kiraly volt mar a boltban is,igy en ilyet rendeltem vegul.
Ez a Hold futas marha jo otlet!Nagyon tetszik!Ahogy neztem az oldalon jol is nyomjatok,gratulalok!

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.03.05. 20:26:40

Tök jó olvasni, hogy ennyire "odáig" vagy! :) Gratulálok a javuláshoz, a kemény munka meghozza gyümölcsét. Bár én is a javulásnál tartanék már...mindegy.
Neked továbbra is hasonlóan lelkes felkészülést! Szurkolok neked! :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.07. 07:36:50

@norcsifut:
Koszonom szepen!Fontos,hogy az illeto szeresse is azt amit csinal,igy nekem ebben szerencsem van,kis tulzassal azt mondhatnam,hogy igy szinte "konnyu" az IM felkeszules.
De legalabbis elvezetes ;)
en is kivanok Neked hasonlo jokat!kar,hogy ritkan irsz a blogodra.
süti beállítások módosítása