Futás Tepóval

2011.02.24. 18:21

Szerda
Pihenős nap,nem szeretem...
Hogy valamennyire azért aktívan teljen egy hirtelen ötlettől vezérelve gondoltam tekerek egy rövidet a szabadban montival.Nagy okosan az erkélyről megállapítottam,hogy nincs is annyira hideg,így aztán hajrá gyerünk!
Rossz ötlet vót...
A Megyeri hídnál már teljesen át völtam fagyva és onnan még haza is kellett tekerni.Mondhatni elég fájdalmasra sikerült így a túra.A tempó tényleg nagyon light volt ez a pulzusból is látszik.Egy pihenőnapi regenerálós laza tekerés.
Frosty :)
27.6 km
01:18:36
118 avg hr

Csütörtök
Ma abban a megtiszteltetésben lehetett részem,hogy egy igazi Ironman-nel futhattam együtt.Történt ugyanis,hogy Tepó itt volt ma a környékünkön és közös futásra invitált,amit természetesen nem hagytam ki.
Naná ;)
Bár mára csak egy rövid 45 perces run volt kiírva,ezt azért némileg túlteljesítve végül 22 killert nyomtunk le.
Göd,Ilka csárda-Vác börtön oda vissza-ez volt az útvonal.Persze nem az országúton kocogtunk hanem a hangulatos bicikli úton :).
A Mesternek ez egy nagyon visszafogott economy módban végigtolt regenerálós nap volt,nekem viszont egy rendes futóedzés.
Jót bandáztunk,sokat beszélgettünk közben,marha jól éreztem magam.A frissítést nem vittük túlzásba :).
22 km
02:19:52
147 avg hr
163 max hr
2558 cal
pulzusnyugvás 152ről 108ra 2 perc után.
Hazaérve forró fürdő után az eszemre hallgatva inkább kihagytam a nemsokára kezdődő MMA edzést,nem akartam a valamennyire megviselt lábaimmal összeszedni ma egy sérülést,mert hát a karate edzés az  minden csak nem light-os pihentetés :).Nekem viszont még 22 killer után kell a pihenés.
Egyre többet tanulok Tepótól ;)
A visszatöltésről sovány túró-zabpelyhes natúr müzli gondoskodott."Finom" vót :):):)

Ebben a kellemes klippben fogadjátok szeretettel egy csokor  igazi feleségnek való hölgyet :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr192688051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.02.24. 19:00:31

Jó kis futás volt ez. Végre sikerült sokat beszélgetnünk is közben.
Azért a forró fürdő jól jött, mi? Én meg fűtöttem a kocsiban veszettül :-)
Szép útvonal volt ez, mehetünk máskor is, ha össze tudjuk hangolni ;-)
süti beállítások módosítása