Apró lépésekkel de halad a felkészülés.Ez a hét újra hozzátett ehhez a folyamathoz egy hajszállal.

Szombaton ismét a Corvinban Tepóval
nyitásnak köredzés 01:30 131 avg hr
utána spinning 02:00,melyben:
1 óra kiállás 50-60 rpm,145 avg hr
1 óra könnyű pörgetés 80-90 rpm,130 avg hr
öszesen 03:30:03 135 avg hr 182 max hr 3803 cal
Bár igaz,hogy még nagyon kutyafitty vagyok de én nagyon el tudok fáradni ezekben a köredzésekben,számomra brutál kiképzés.Valamint sajnos a kaja részét megint nem sikerült eltalálni ugyanis reggeli nélkül az első háromnegyed órában csak szédelegtem meg mindenféle bajom volt,utána azért valamit javult a helyzet,stabilizálódtak a folyamatok és az elfogyasztott 2 banán is segített túlélni az  edzést.Mindent összevetve végül is egy nagyon jó tréning volt újra és Tepó mellett mindig lehet nagy motivációs löketeket is fogni.A padló egy részlete:

 

 

Vasárnap a hosszú futás napja,bár ezek még csak inkább futások mintsem hosszabbak,de majd eljön azoknak is az idejük.Tegnap még Tepóval  azon "harcoltam",hogy hadd fussak nagyobb távot ma reggel viszont már magammal alkudoztam,hogy csak meglegyen a táv belegyaloglás nélkül :).Kutyául voltam a tegnapi fitneszt érzem rendesen plusz mivel a kalóriákat most megint próbálom fogni így erőm sincs annyi,mint kéne.
14 km
01:32:26
145 avg hr
165  max  hr
1842 cal
pulzusnyugvás 165ről 108ra 2 perc után

egy kis videó abból az időkből amikor még volt valamennyi erőm is :

 

Ez egy jól sikerült hét volt a felkészülés szempontjából viszont most hétvégén szembesültem keményen azzal,hogy mennyi lemondással is jár....Péntek óta forr a vérem a motorozás után de sajnos nem maradt rá idő,illetve amikorra már jutott volna egy kis idő gurulni egyet akkorra már brutálul ki voltam ütve így természetesen nem mentem sehová sem :( pihentettem ezt a témát :(

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr372587304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.01.16. 11:45:34

Azért gondolj csak bele, kevesen vannak a sporttörténelemben, ha vannak egyáltalán, akik ugyanabban az életükben tudtak suzukival fekvenyomni, és ironmanek is lettek. Szóval hajrá! :-)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.01.16. 14:54:59

Jó lett a kép! A videó pedig megint egy gyöngyszem :-)

Az edzéseknél a kajára mindig figyelj, mert szoktatni kell magad hozzá, ugyanis BIZTOS hogy szükséged lesz rá Nagyatádon.
Egy csomó ideig én sem ettem edzéseken, aztán amikor jöttek a hasonló nehézségű edzések, akkor megértettem, hogy miért is van akkora szükség rá. Addig Myke csak noszogatott, hogy nem eszem eleget edzésen.
Az 1 órás kiállás iszonyat brutál, de inkább ilyenkor a hosszú pörgetésekre kell koncentrálni. Hidd el!
Egyébként le a kalappal, nagyon jól nyomtad tegnap, sajnáltam, hogy nem tudtam végig tekerni veled.
És látod, még a kiírt futás is elég lett ;-)

mata68 2011.01.16. 15:38:17

Lacinak igaza van. Én ironman sem vagyok, de a fekvenyomás is legfeljebb matchbox suzuki-val menne. Aranyos videó :)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.01.16. 15:53:59

Nagyon brutálban nyomjátok! A köredzés nekem is 90 perc, de csak 108 az átlagpulzus. Valószínűleg jóval intenzívebben csináljátok.

Az egy óra kiállás is kegyetlen, pláne a Te súlyoddal!

Egyébként megnyugtató érzés lehet, hogy egy Suzuki alól bármikor ki tudsz mászni!
Respect! :))

ztoto 2011.01.16. 19:50:33

Na persze, üres csomagtartóval könnyű!!!
:):):)
TTe most mire készülsz a deca ironman-re?

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.01.16. 21:39:36

@Ivan Grasso: Gyere el egyik hétvégén, és nyomjuk együtt a köredzést! Akkor sztem nem 108 lesz az átlagpulzusod :-))
Benne vagy?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.01.16. 21:56:23

Örülök,ha tetszett Nektek a videó!;)
Majd még rakok ide fel néha ilyesmiket :)
Azért nem olyan ritka szerintem ha valaki több eltérő sportágban is megpróbálkozik.
A köredzés valóban intenzívebb ha többen csináljuk együtt.
Nem a deca ironman a cél.Számomra az is óriási dolog lehetne és egy álom,hogy a "simát" tudjam teljesíteni.
Deca?Hmmm...Talán majd jövőre :):):)
A viccet félretéve egyébként ilyesmi magasságokról egyenlőre még álmodozni sem szabad.Mindent csak sorjában.

laciii79 2011.01.16. 22:30:29

@PecsiPeter: Persze, nem ritka, hogy valaki eltérő sportágakban próbálkozik, ha mondjuk egy sprinter távolt is ugrik vagy egy forma 1-es versenyző rally-ban is kipróbálja magát, vagy birkózóból lesz szumós, na de ez azért más.
Ja, és te nem csak próbálkozol. :-)
süti beállítások módosítása