Spinning + run

2010.10.29. 21:23

Tegnap spinningen 2 órát is végigtekertem,így már éreztem valamit :):):) Az oktató szerint is light-os volt a foglalkozás,később remélem lesz durvább óra  is.A lábaim elfáradtak a pulzus viszont nem nagyon ment fel,sok erőből kiállásos tekerés volt lassú tempón,nagy ellenáláson.Nem nagyon voltak gyors pörgetések.Bejön a spinning,szeretnék egész télen járni.

01:56:00
121 avg hr
1870 cal

Ma 15 killer futás,eleje-vége laza,középső 5 kilit próbáltam nyomni ahogy csak tudtam,de sajnos nem lett annyira gyors:( 160-as pulzus környékén nem sokáig tudok még tempót tartani:( Nem baj,van időm bőven javulni,gyorsulni.Egyenlőre 140-es pulzus környéke az "én világom",ebben a tartományban a világból kifutok meg vissza 2szer :):):) bekötött szemmel hátrafelé :):):) A pulzusnyugvás is jó,500 méteres véghajrá után 158-ról 106-ra ment le 2 perc könnyű séta után.Viszont egyre hidegebbek vannak,ma kicsit fáztam.

15 km
01:34:20
145 avg hr
162 max hr
1868 cal

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr302408759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása