IRONMAN rétes

2011.05.18. 19:17

Ma délután Öregbakával csavarogtunk a Szentendrei-szigeten bicajjal.
A meeting pont-ra igyekezvén egy szemből jövő könyöklős sporttárs veszettül integet és kiabál: ÁLLJ!ÁLLJ!
Mondom magamban: "mi a f@sz?" :)
Hamar kiderült Ő a bicajom korábbi tulaja 4szeres Finisher Brindza István(10óra 20perc).Bizonyítja,hogy milyen kicsi is a világ még a blogomat is olvassa,képben volt a történésekről!
Bandáztunk egy rövidet,nagyon szimpatikus volt egyből a figura,mondott is pár okosságot rögtön amire majd figyelni kell.
Hasonlóan katonai gép módjára gondolkozik,nagyon jókat nevettünk és spanoltuk egymást az út szélén;).Kiskörén elvileg újra találkozunk majd.
Hát,tényleg kicsi a világ...

A meleg,nyári feelingben aztán neki kezdtünk Öregbakával a témának.Megmutatta nekem,hogy hogyan lehet szabályosan keresztülmenni Szentendrén és kijutni a szigetre.Végig nagyon kíváló hangulatban telt a tekerés,csodálatos tájakon verettünk még az sem tudta elvenni Army T :) kedvét,hogy Grand Canyon méretű kátyúba is behajtott véletlenül:).
Jót bicajoztunk és visszafelé Szentendre gyönyörű belvárosában meghívott egy nagyon különleges helyre,ahol az ország egyetlen IRONMAN biciklis rétesét kapni!
Szép hely ez a város nagyon tetszett,valamint ott én még ennyi jó MILF-et fél órán belül nem láttam mint ma :):):).
Az alábbi kacsintós képen is látható igazi IRONMAN rétest külön és kifejezetten Mesteremnek,edzőmnek Tepónak küldöm,őszinte tiszteletem jeléül az Ő egészségére fogyasztottuk el:

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr132914652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oregbaka 2011.05.18. 20:33:35

Valóban jó hangulatban telt a mai közös tekerés. A találkáról késtem 28 másodpercet! Ez annak köszönhető, hogy az északi-vasúti összekötő hídon már 4 hete betonozzák a kerékpáros útnak 15 méterét. Igazi, hazai tempó:-). Le van még mindíg zárva! Ha lehet kerüljetek, vagy lépcsőzni kell a gyalogos oldalon!

Péter tényleg kiváló formában van. Annak ellenére, hogy rám való tekintettel visszafogta magát, látszott rajta, hogy bármikor kész robbantani és tudna tekerni hosszabban is olyan tartományban, ami számomra még csak rövid ideig tartható. Ezért a mai közös tekerés csak nekem jelentett igazi edzést, hiszen Ő tájnézegetős, virágszedős fordulatszámban tekert:-)
Ami az ország egyetlen, kerékpáros-triatlonos barát rétesboltját illeti, azt kell mondanom, nagyon hangulatos hely. Az IM teljesítőket és aspiránsokat külön is szívesen látják itt! Péter a képen mutatja is azt a matricát, amely félreérthetetlenül jelzi: itt a kerékpáros kiemelt vendég!

Zsolt, a tulajdonos nagyon tiszteli a hozzánk hasonló őrülteket. Hasonlóan a holland és belga kerékpáros kultúrákhoz, itt bicajjal is lehet pihenni:-)
A teraszon ki lehet nyújtani a hosszabb tekerésekben megfáradt lábakat, miközben a kerékpároknak is jut hely. Nem is beszélve az "IM-es rétesről":-)
Tepó mesternek korlátlan és ingyenes fogyasztási lehetősége van:-) Részben kompenzálva ezzel "renitenskedők" meggondolatlanságát és nyughatatlanságát!
A kerékpárosokat váró rétesboltot a Főtértől 50 méterre, az Alkotmány út 3 szám alatt találjátok. Igazi, hegyi- befutós feeling, kockakővel a bolt előtti 50 méteren.
Holnap teljes PIHENŐ!!!:-)

laciii79 2011.05.18. 21:08:27

A kaja téma nekem mindig bejön... :-)
Ennek megfelelően hiányolok is egy közelit az egyik rétesről. :-))

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.05.18. 22:34:42

Köszi, beugorhattatok volna eggyel, hamár ott jártatok mellettem ;-)
A szentendrei sziget marha jó hely, igazi TT menős...

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.05.19. 10:16:33

Erősek vagytok ránézésre is!

Ez az IM rétes igazi kuriózum, GPS koordinátákat kérünk. :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.19. 12:36:01

@oregbaka:
Mindig eltúlzod! ;)
A Te tempód is simán jó,mondtam én előre már régebben is,hogy csak szerénykedsz azzal,hogy nem tudsz tekerni;).
Nekem is jó edzés volt hidd el.Jó társaságban nem is lehet rossz az edzés!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.19. 12:36:48

@laciii79:
elnézést a hibáért! ;)
legközelebbi fotózásnál figyelembe vesszük az óhajt! ;)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.19. 12:39:21

@Tepó:
hát igen!ha lett volna annyi eszem,hogy eszembe jut Rád csörögni hátha itt vagy akkor vihettünk is volna be Neked.
Ez sajnos lemaradt,ne haragudj érte de nem direkt volt!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.19. 12:41:20

@myke6969:
Nemcsak kuriózum de nagyon finom is volt a rétes!
Egyszer majd összehozunk oda is egy közös tekeréses találkozót,biztos vagyok benne,hogy Többeteknek is bejön majd a hely.

ernestina 2011.05.19. 15:56:46

Szia! Idén rendszerint nem bringával közelítem meg Szentendre térségét, mivel igazolhatom, hogy nekem is jár az IM rétes?
Üdv: egy MILF :-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.19. 17:16:32

@ernestina:
;)
Ha Öregbakára vagy rám hivatkozol bármikor a vendégem vagy egy vagy akár több igazi IRON(WO)MAN rétesre!Még jobb lenne ezt személyesen,közösen elfogyasztani.
Egy Finishernek(12:07) mindig és mindenhol kijár a tisztelet!

ernestina 2011.05.19. 21:19:27

Olvastam pár bejegyzésed. Nekem is az volt és ma is az a véleményem, hogy csakis az érzés számít egy ilyen verseny és arra való felkészülés esetében. Az edzésterv egy TERV, egy vezérszál, egy rendszer amiben mozogsz, amiben szabadon mozoghatsz. Nekem is volt. A vezérelveket és alapszabályokat betartottam, de mertem alakítani. (persze könnyű volt, mert saját magam edzője voltam.) Az odaúton (a verseny napjáig vezetőn) leszel IM. A célig vezető úton (a verseny napján) hitelesíted mások előtt azt, amit te már tudsz, amit talán még nem vallasz be, de a szíved mélyén biztosan tudsz: IM vagy. Az a nap legyen ünnep, amikor az utolsó puzzle is a helyére kerül. Hidd el, csak az élmény, az érzés fog megmaradni az egészből, nem a pedálfordulat, a pulzus (na az fontos), a köridő. Sok örömöt a felkészüléshez és önfeledt (de nem kontroll nélküli) versenyzést. Repülj!
süti beállítások módosítása