Csúcstámadás 2

2011.04.29. 23:58

Mivel nem bíztam a hétvégi időjárásban a lábaimban viszont igen így ma lenyomtam a holnapra kiírt bringa+futás napot.
Már az elején úgy indultam,hogy a tervezett nagyatádi tempótól erősebbet megyek pontosan azért,hogy mire odakerülök,addigra a 30 körüli átlag majd egy viszonylag könnyű utazótempóm legyen ami után még bőven marad kraft a lábakban a maratonra.
Chris Lieto féle kamikaze tekerés volt tehát ma a cél :) úgy voltam vele,hogy megnyomom a tekerést ahogy csak bírom aztán  futáson majd csak lesz valahogy:).
Ennek megfelelően mire végeztem az adaggal kellőképpen vigyázzba is álltak a lábaim :) úgy éreztem az utca végéig sem fogok tudni elszaladni.Pár perc át állás után azonban mikor nekiindultam futni a legnagyobb meglepetésemre egyáltalán nem így lett.1-2 kili után rendeztem a mozgást és minden kisimult simán letoltam a kiírt fél órát/5 kilit.
Örültem mint majom a farkának mert ilyen átlagot eddig még sosem tudtam kitekerni pláne nem ekkora távon.
Ráadásul elég oldal/szembe szeles volt a pálya így messze voltak a körülmények az ideálistól.
Minden microchip-emben éreztem a flowt ahogy szétárad bennem és előre visz...
Ez most egy igazán olyan edzés volt amilyet Öregbaka kívánt nekem pár hónapja amikor azt írta,hogy reméli,a végtelen kilométerek alatt megtalálom majd amit keresek.
Hát ma(is) megtaláltam...

bike:101.83 km
03:08:07 (32.5 km/h)
143 avg hr
3247 cal

run: 5 km
00:29:47 (05:57 p/km)
149 avg hr
506 cal.
Tréning után óriás tepertős pogácsákkal töltöttem vissza a raktárakat - kicsit meg is hatódtam amikor megláttam a tesco-ban,hogy akciós :):):) - na meg persze felszívtam úgy 2 liter jéghideg kólát is hozzá :).

A bejegyzésnek azért adtam ezt a címet mert ismét karnyújtásnyira kerültem a hőn áhított 90 kilós tervezett versenysúlyomhoz.
Ha minden jól megy már nem kell sokat várnom és meglesz talán 1 héten belül.
Persze most nem az a módszer mint legutóbb,nincs kiszárítás meg éhezés.
Sok vizet iszom és azért le-le csúsznak finomságok is :) mostanában.

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr572865807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cole81 2011.04.30. 12:44:52

Atyám, alig kezdted még el a bringás karriered és ilyen átlagot tolsz? Brutál vagy, kurva jó szoftvered van! ;)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.30. 14:25:42

@cole81:
Köszönöm szépen!Bár én úgy gondolom nagyrészt az aero pozíció+pedál,ilyesmik érdeme a javuló átlagtempó.

oregbaka 2011.04.30. 19:10:37

Nem bízod a véletlenre az biztos! Én is úgy döntöttem, hogy ma legyen a bringa az eső miatt! Gondoltam rátok mikor kifelé nyomtam a városból. Jó lett volna veletek menni, de így a biztos. Nem áztam meg és le van tudva a hosszú bringa edzés.

Jól felnyomtad a gumit:-) Ahogy az időt nézem lehetett benne vagy 180psi :-). És azt is valószínűsítem, hogy folyamatosan hátszeled lehetett. Esetleg ment előtted egy suzuki és azt akartad megfordítani. :-) Más megoldás most nem jut eszembe.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.05.01. 00:34:12

Nagyon durva ez a bringás menet! Ez melyik kör volt, csak nem a múlt heti?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.01. 06:28:22

@oregbaka: látom Neked ez a suzukis téma nagyon bejön :):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.01. 06:30:37

@Ivan Grasso:
köszi!Nem,ez nem a múltkori karika.Ez a hétköznapi edzőpályámon sikerült Vác túlvége-Dunakeszi Auchan közt forgolódva 2.5 kör.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.01. 06:32:47

Nincsenek benne hegyek csak kisebb dombokból pár darab + 1-2 sunyi emelkedő.Tepó már tekert rajta.

laciii79 2011.05.01. 10:04:50

Oldal-szembe szélben 32 feles tempó 100 km-en!!! Te jó ég!
Te kib*szott erős vagy, Peti!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.01. 14:46:23

@laciii79: köszi!Azért nem végig szembeszélben verettem csak jó sok volt belőle.
Amúgy igen!:) még maradt némi power a combokban azért a 12 év gyúrás,strongman-kedés nem múlik el hipp-hopp:):):)
Már csak át kell konvertálnom triatlonos erővé:)
süti beállítások módosítása