Javulgató bringás átlag

2011.04.15. 19:53

Az edzés napok viszonylag egyszerűen telnek,egyik nap bringázom másnap úszom.

Szerda bike:
60.66 km
02:01:06  (30.05 km/h avg speed)
137 avg hr
2008 cal
Meg volt végre az első 30-as átlagú tekerés!Már régóta vártam,azóta öröm,boldogság :)

Csütörtök swim:
10 hossz melegítés
10 nyélgáz gyors
10 normál gyors
10 csak láb
10 csak kar
10 gyors
20 gyors(oda sprint vissza laza)
10 levezető
Ez összesen 3 km,megvolt 1 óra 27 perc.
Ezután elutaztam Szüleimhez,ott is aludtam majd ma pénteken jöttem haza.
Kajában nem volt visszafogás,ettem ami befért :):):) lehetetlen volt ellenállni a finomságoknak :):):).

Péntek bike:
53.55 km
01:42:19 (31.4 km/h avg speed) dolgoztak a rántott karajok :) és végre nem volt ipari szél sem
139 avg hr
157 max hr
1678 cal
Picit korábban be kellett fejeznem mert rám sötétedett,ezért nem lett meg a 60 killer.
Még ugyan nagyon messze a hátradőlős állapot,de mindenesetre biztatók ezek a mostani átlagok.Főleg úgy,hogy a vádliszakadás óta visszarántottam magamra pár kilót,most megint 94-95 kg körül vagyok.Még a bringás cipőt sem tudtam bevetni mert még nincs hozzá pedál.
Mondjuk erősebbnek is érzem magam amióta nem koplalok :),ebben a 2 napban pedig Édesanyám által kirántott karaj szeletek és egyéb kedvenceim tovább fokozták ezt
az érzést :):):).
Vasárnap  már egy hosszabb tekerésre is engedélyt kaptam,ha az időjárás is támogatja ezt akkor lesz egy 80 körüli karika már.
Másik nagyon jó dolog,hogy már csak pár nap és kezdődik a szaladgálás újra! :)

Szerző: PecsiPeter

7 komment

Címkék: :) karaj bike swim

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr82829117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.04.17. 11:11:45

Nyam-nyam... rántott husi.
Ismerős a dolog, ha hazalátogatok a szüleimhez, akkor én sem tudom magam visszafogni a kaját illetően, de talán nem is kell ilyenkor.
Kitartás, amíg végre elkezdhetsz futni, tudod, én abszolút át tudom érezni.
De ezért jó neked a triatlon, mert ott van másik kettő, amiben kiélheted magad.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.04.17. 14:52:38

Korrekt kis uzsonna a képen! :)

Már előkészítettem egy kis láncszaggató karikát a nógrádi dombok között, már csak tanár urat várjuk, hogy felépüljön! :))

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.17. 21:26:32

@laciii79:
Hááát most ezekben a hetekben én is át tudtam érezni a Te helyzetedet ami nemrég volt amikor a gyulladás(?) miatt nem tudtál futni.
Nem jó...
A lábad azóta helyrejött?
Úgy olvasom Nálad,hogy nincs problémád vele.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.17. 21:29:44

@Ivan Grasso:
Már nagyon várom a közös tekerést!
Nem jöttem rá,hogy ki a tanár úr de remélem hamar felépül és mehetünk!
Ma erre voltunk Tibivel:
www.bikemap.net/route/911712
Neked ismerős ez a környék.Tavaly óta nem voltam erre,néhol sz@r az útminőség de szép a táj.

laciii79 2011.04.17. 22:05:41

@PecsiPeter: Nálam minden oké! :-) És hamarosan Nálad is az lesz.

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.04.18. 10:25:14

Ezaz! csak így tovább!
Aztán hajrá futkorászás is!
egyébként a siófoki maratont is kihagyod ugye?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.18. 12:12:36

@norcsifut:
Köszi!
Úgy tervezem,hogy Siófokon már futni fogok ;).
Természetesen ez a lábamtól függ,addig kiderül,hogy mennyire bírja a terhelést.
Sérülést nem kockáztatok csak akkor állok rajthoz ha minden okés lesz a feladathoz.
süti beállítások módosítása