Hétkezdés

2011.04.12. 18:14

Ma,pénteken vettem csak észre,hogy vázlatban volt ez a bejegyzés nem élesben,tehát eddig nem is látszódott pedig már kedden kiraktam :) ,elnézést! :)

Hétfő:
bike 61 km
02:08:37
128 avg hr
1885 cal
Ezen a héten már 60 kiliket szabad tekernem így hát nem volt mire várni,hétfőn meg is kezdtem :)
Sok pofaszél és végig kistányéros pörgetés jellemezte a veretést.Útközben levadásztam pár hétvégi montist és temetőből hazabringázó nénikét akik lelkét megedzette a szembeszél :)
Kis mértékben nőtt ugyan csak a táv de mégis oly jól esett.

Kedd:
45 perc konditermi erősítés után újra vízbe csobbantam,ezúttal egy laza 1.5 kilométer volt.Csak néha pörgettem bele amúgy szinte végig csak nyugdíjasban lubickoltam.Gyorsulgatni akartam de végül egy könnyed jól eső úszás lett.Vasárnap ugyan megfogadtam,hogy egy jó darabig nem megyek medence közelébe,hát ez nem sokáig tartott :).

A Cetrendhez még annyi kiegészítés tartozik,hogy a 4 óra 37 perc az a bruttó idő volt,tehát a 2 db (8 és 6 perces) pisi+frissítés szünetet is belemértük ahogyan azt kell,nem állt meg az órám csak a végén.
3.8-nál és 8-nál jöttem csak ki a vízből.A wc egy kicsit macerás mert egy emelettel lejjebb van és másik épületben,mint a medence.Frissítésként összesen kb. 1 liter vizet ittam + 1 db snickers-t,3db calcium magnézium tablettát ettem meg a végéig.A kóla,banán,sportszelet,keksz megmaradt de nem is voltam éhes.
Külön megemlíteném és ezúton is köszönöm edzőtársamnak Tibinek a segítségét,ugyanis még megfázva,betegen is vállalta,hogy segít a számolásban,frissítésben és az archiválásban is.
Ő valószínűleg még jobban rommá unhatta magát mint én :) a parton egyedül nem sok minden szórakozása volt menetközben :).

Ma király nap volt mert edzés után összekötöttem a motorozást a shoppingolással és a keddi burger king akcióval.
Beszáguldottam Pestre a Proathlon-ba és vettem végre bringás cipőt(pont a méretemben akciós,SHIMANO SHTR30) + egy váztáskát a bringára.Majd ezek után
kihasználva a vodafone-os kedvezményt ismét becsavartam 2 whopper menüt is :):):).Adtam a kalóriáknak rendesen:):):).
Az új cuccok:

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr262820769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cole81 2011.04.15. 20:20:34

Csini kis topánka! ;)
Bringa téren mi a terved az IM-ig? Pelso vagy Velence10? :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.16. 09:08:08

@cole81: koszi!;)
Az a helyzet,hogy idofutam bicajjal nemileg korlatozottak a lehetosegek ugyanis nem mindenhol engedik.
Masik dolog,hogy meg nekem is uj dolog ez a fajta bringazas es meg nem vagyok kepben,hogy milyen versenyek vannak meg hogyan is mennek ezek a dolgok.
De hamar utananezek a bringas esemenyeknek mert szeretnek reszt venni ilyesmiken persze.
Nemsokara lesz Buda maraton ez az idei Tour de Tisza to,az tervben van montival,voltam tavaly is nagy elmeny volt.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.16. 09:13:04

helyesbites: "Buda maraton es az idei Tour de Tisza to" ...

cole81 2011.04.16. 13:47:37

Én a Velence 10-re tervezek menni, bár az még az erőtől függ, h hány körre. Oda jöhetnél, az csak inkább teljesítménytúra.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.16. 15:29:27

@cole81:
Nekem amúgy a többi is csak teljesítmény és élménytúra,minden rendezvény. :):):)
Egy magamfajta kezdő malac még ne hajkurássza a részidőt mer' még nincs hova :):):).
Ez a Velence 10 jól hangzik!Utánanézek.Amúgy is ott nevelkedtem 9 éves koromtól.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.04.17. 14:48:42

A bringa kezd igen jó lenni, megérdemelted a kiegészítőket! :)

(mindkettőből ugyanilyen van nekem is, a cipőt szeretni fogod!)

cole81 2011.04.19. 14:36:59

Na Petyka, akkor toborozzunk itt a blogodon, h aki nem a Pelsora megy (egy napon lesz) annak Velence 10. Ott lehetne bandázni is, meg persze kiváló felkészülési lehetőség az IM-eseknek is, ha Coach Tepó jóváhagyja.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.19. 18:16:03

@cole81:
Ha megyek is akkor sem bandázom senkivel! :):):)
Csak a feladat és én :):):)
Viccet félretéve király ötlet!Külön bejegyzésben adom majd a toborzást,remélem többen is összefutunk ott,jó lenne!
Persze addig is összehozhatunk közös bandázást nem kell addig várni vele ;).
süti beállítások módosítása