Gyógyulófélben

2011.03.27. 18:59

Akárcsak 3 évvel ezelőtt ezúttal is szépen javulgat a helyzet.
Na azért még ugrókötelezni nem tudok :)
Pénteken még az úszósebességemmel haladtam gyalogszerrel is de ma már egész jól elbotorkálok.
Ez egy büntetés nekem,ekkora mozgásigénnyel ami nekem van ezek a napok elég húzósak voltak most.Sajnos önhibámból sérültem le így nem tehetek mást mint összeszorított fogakkal elfogadom,hogy így jártam.A gyógyulás útja úgy néz ki,hogy nehezebb,
mint az eddigi felkészülés,nekem nehezen megy a higgadt,türelmes és okos viselkedés pedig most erre nagyobb szükség van mint bármire.
Elszomorító látni a mérleget ahogy pár nap alatt visszajött pár kín keservesen leadott kiló...
Valamint elég gáz az edzőtársak távolodó sziluettjét bámulni,ahogy nekiindulnak Rád és a keszegi emelkedő felé menet egy 30-as futó karikának...
Nincs mit tenni,magamnak köszönhetem mert "ügyes" voltam.
Ennek nem szabad még egyszer előfordulnia.
Pár nap teljes edzés szünet után ma már munka után elnéztem az uszodába és nyomtam egy light-os órát a vízben.Hihetetlenül jól esett mozogni
és a vádlim is meglepően jól viselte,ezen felbuzdulva NAGYON nehezen tudtam megállni,hogy ne csapjam szét magam egy 2-3 órás úszással.
Éreztem,hogy bírnám és éreztem,hogy akarom...
Viszont meggyógyulni most mindennél nagyobb feladat.MMMUUUSSSZZZÁÁÁJJJ!
Így kijöttem a vízből,és hazajöttem.Szépen fokozatosan akarok adagokat növelni és remélem,hogy jövő héten már talán bringázhatok is.A debreceni maraton is lőtávolban van még.
Persze annak függvényében,hogy mennyire fog majd összetapadni a hús belül,csakis akkor lesz valami óvatos lábterhelés ha az már készen áll a mozgásra.
Egyenlőre jegelés van meg felpócolás,krémezés,kompressziós zoknizás,fehérjézés,csodavárás :).Fog az jönni,mert ahogy régi cimborámtól Darázs Ádámtól jó pár éve megtanultam:
"amit nem kell műteni az nem is sérülés!" ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr962776415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ironsun 2011.03.27. 21:10:59

Letenni a futócipőt, a kerót, az úszócuccot? Nem jó dolog, de ahogy annyian megmondták már előttem, a cél Nagyatád. Nekem se volt könnyű az elmúlt hónap, de minden júli 30. körül forog. Ezt Te is jól tudod, na meg van egy hiteles edződ, bízd magad rá és nézd azokat a triatlonos videjókat. Gondolom ismered a zömét, de ebben a csokorban is vannak igen-igen jól sikerült részek:
www.youtube.com/user/TimRabe#p/u

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.03.28. 10:56:10

Petikém!
Bármennyire nem bírsz magaddal, mérlegelned kell, hogy belefér-e Neked egy esetleges újabb sérülés Nagyatádig. Mert ha ebből nem gyógyulsz meg teljesen, és hamarabb kezded terhelni, akkor esélyes, hogy az igazi kemény időszakokban ismét megadja magát. Szerintem inkább pihenj még 1-2 hetet, közben Mata csajának tanácsait meghallgatva kezdj el gyógytornázni otthon, meg esetleg menj uszodába, és nyomjad neki bójával, erősítsd a kartempódat! Ezen most sok múlik!! Szerintem nem érdemes egy IM címet kockáztatni... De te döntesz ;-)

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.03.28. 16:12:37

Itt az ideje az úszás szuperszintre hozásának!

Sajnálom, ami történt veled, de nem féltelek, mert látom, hogy jó sportoló módjára teljesen objektíven tudtad elemezni a helyzetet.

Mielőbb épülj fel, és halgass Tepóra, mindenben!!

A sallangot (karate, mma és egyéb lányos hülyeségek-et :D) pedig hagyd meg az idei főcélod(mert, ha eddig jól olvastam az IM az) elérése utánra.

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.03.29. 13:59:33

Türelem Peti, türelem! Jobbulást :)
süti beállítások módosítása