Kezdem rögtön a javával:
Megcsináltuk amiért odamentünk.
3an futótársak,barátok ma együtt küzdöttünk mindegyikünk más más célokkal.
Pumi csak egy laza hosszú futásra jött,a 30 kilis távra nevezett a jövő hónapi Debrecen maratonra készül.
Tibike élete első maratonját jött teljesíteni.
Jómagam kettős célt tűztem ki,egyrészt 2 órán belül futni a félmaratont majd ezután javítani a tavalyi maratoni időmön valamennyit.
Tibiért nagyon izgultam,ő persze még jobban :) már korán fenn volt és spanolta magát :).
Első  maratont lefutni nagyon jó dolog és emlékezetes.
Rögtön a rajtnál meghallottuk és megpillantottuk Tepót,hát én elámultam,ekkora meglepetést!Nagyon nem számítottam rá,hihetetlenül jól esett.Nagyon rendes pali!
Folyamatosan segített hol okos tanácsokkal hol mindig elkélő biztató szóval,hol folyékony magnéziummal.Ja és nemcsak nekem hanem bárkinek akinek erre szüksége volt!
Nem is tudom igazából ide leírni,hogy mennyire örültem ma (is) Neki!Már a jelenléte is javít a teljesítményemen :)
Itt voltak Rókalaciék is,velük külön öröm bárhol is összetalálkozni.A belőlük áradó életkedv és vidámság mindig elképeszt.
Korukat meghazudtolóan nagyon lazák és jó fejek,voltak ezúttal is nagy aranyköpéseik:):):) pl. 30 kilinél utolsó körömre ráfordulva: "nyomjad neki Peti,tiéd a világ! :):):) -ezen besz@rtam :):):)

A 3 napos Duna menti Szupermaraton utolsó napja volt ez egyébként az egész táv 150 km.
4 kört kellett teljesítenünk egy kicsit hosszabb,mint 10.5 kilis karikából.Fura volt azon a pályán körözgetni ahol egyébként is szoktunk néha edzegetni.
Első kör 1 órán belül,itt már tudtam,hogy az első tervem meglesz."Robogtam" célom felé,akartam ezt a nekem gyors félmaratont.
Így is történt,2 karika után 21.1-nél a részidő 01:59:20 ,királyság megvan a 2 órán belüli félmaraton már tavasszal,mi baj lehet? :)
Ezek után visszább vettem a tempót,10-12 ütéssel alacsonyabb pulzusra váltottam és jóleső kocogásra lassultam vissza.Meg is lett az eredménye,rögvest 7 perccel gyengébb lett a 3ik kör,ekkor gondoltam,hogy azért tovább nem lassulok,a 4 óra 15 percet azért behozom.Utolső körben ezért nem volt mit tenni,nyomni kellett.Ebben a 10.5 kiliben végre megkaptam a várva várt érzéseket.
Befáradtam,nehéz lett.K...va nehéz.
Ez a kedvenc részem,marhára tetszett ma is,még a szőr is felállt a kezemen többször is.
Sapka megfordít,fülesbe zenét betol,és gyerünk,támadás!
Jaj,micsoda kilik voltak ezek! :)
Bár nagyon fájt és kifelé nem biztos,hogy úgy tűnt de élveztem minden percét :)
Végül 04:13:39 lett a befutóidőm,amivel végül is elégedett vagyok.Bár ez még mindig gyenge idő,de sikerült kicsit javítanom magamhoz képest(27 perc).
Azonkívül megdupláztam a maratonjaim számát :):):) 1-ről 2-re :):):)
Őszintén mondom az elért időtől jobban örülök annak,hogy nem volt sérülés sem nagyhalál a végén sem meg utána-azóta sem.
Pár perc lihegés után még "simán" :) tudtam volna tovább kocogni.Light tempóban ugyan de még bőven ment volna.
Ezt tartom igazából nagy fejlődésnek.Sokkal edzettebb vagyok,mint tavaly Miskolcon.Egész más a helyzet.Nem véletlenül bízom annyira az edzéstervben ;)
Azóta  már eltelt pár óra és most sem vagyok szétcsapva egyáltalán,érzem azért persze,hogy volt ma egy kis kocogás :) de semmi extra lefáradás.
Ez a nagyon nagy dolog most nekem,ez az edzett állapot ez nagyon tetszik és számomra nagy újdonság.
De kell  is az edzettség,sőt még ettől sokkal nagyobb mert pár hónap múlva jön a durvaság,ami elég kegyetlen a testnek-léleknek.
IRONMAN.
Hát az odavezető út se semmi,ma is fantasztikusan jó volt futni,nagyon tetszett nekem ez  a rendezvény is a sporttársak is szimpatikusak voltak.
Külön bónusz plusz,hogy Tibike elhozta a korosztályos II-ik helyet a  03:55:18as idejével.
Első maratonján.Nem semmi.Ezúton is gratulálok,szép volt Tibi!Nagyon örültem edzőtársam sikerének a "3as fogatból" most már Ő is maratonista lett!
Pumi is elégedett volt simán hozta amit akart futott egy jó hosszú edzést Neki lassú tempóval.Mi azért folyamatosan martuk Őt:),hogy miért nem a 42 kilis távon indult de higgadtan és megfontoltam lépked előre az edzéstervben,talán Ő teszi ezt igazán jól.
Végül de nem utolsósorban szeretnék még egyszer köszönetet mondani edzőmnek aki nélkül ez a mai run biztos,hogy nem így sikerült volna.
Rengeteg hálával  tartozom Neki azért az útmutatásért és támogatásért amit kapok Tőle,nélküle csak sötétben tapogatózó ügyetlen balfék lennék,
így viszont szép lassan megtanulom mit kell és hogyan kell az Úton végigmenni.

42.2 km
04:13:39
155 avg hr
173 max hr
4935 cal :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr72739969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cole81 2011.03.14. 23:31:52

Szép volt, tudtam h behúzod! Ez a duplázás nagyon nagy duma volt. :D :D
Azért illet volna még estére leugrani egy MMA edzésre, levezetésképp! ;)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.03.14. 23:45:43

Egy verseny alatt két egyéni csúcs! Gratula, nagyon ügyesen csináltad!

Ez így teljesen jó, 27 percekkel haladsz lefelé: a következő maratonod 3:47 lesz!! :)
(kb. mínusz 5 kg és még fél év edzés kell hozzá)

laciii79 2011.03.15. 09:40:01

GRATULÁLOK!!!
Nagyon bírom a versenybeszámolóidat, egyrészt, mert nagyon élvezetesen írsz, másrészt, mert érződik a hihetetlen alázat a sport iránt, valamint a tisztelet és a szeretet a versenytársak és az edződ iránt.
Azért ne nevezzünk már 27 percet kis javulásnak!!! És azt se felejtsük el, hogy Te most nem úgy futsz maratont, hogy világ életedben atletizáltál, 10 ezres futó voltál meg félmaratonista, és most bepróbálkoztál egy maratonnal és elvárható lett volna a 3:30-on belüli idő... Szerintem májusban már 4 órán belül leszel...
Tibinek külön gratuláció: az időhöz és a helyezéshez is!

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.03.15. 09:53:55

Gratulálok Az eredményhez, a beszámolóhoz és a duplázáshoz :) is! HAJRÁ!

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.03.15. 11:05:44

Hűűű!!! Nagyon ügyes voltál! Gratulálok!

mata68 2011.03.15. 18:00:37

Így kell ezt csinálni, őszintén gratulálok. Kicsit féltettelek magamban előtte, mert megint nem pihentél rá a futásra, de úgy látom, hogy nem volt gond.Debrecenben találkozunk, meglátod ott milyen jó lesz :)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.03.15. 18:22:29

Gratulálok, szép teljesítmény!

Van egy jó hírem: Nagyatádon a kedvenc, szőrfelállítós rész hosszabb lesz, ott majd tovább lehet élvezni:-)

rokalaci · http://tavfutomuvek.extra.hu 2011.03.15. 19:06:06

"Itt voltak Rókalaciék is,velük külön öröm bárhol is összetalálkozni.A belőlük áradó életkedv és vidámság mindig elképeszt.
Korukat meghazudtolóan nagyon lazák és jó fejek,voltak ezúttal is nagy aranyköpéseik:):):) pl. 30 kilinél utolsó körömre ráfordulva: "nyomjad neki Peti,tiéd a világ! :):):) -ezen besz@rtam :):):)
"
Tesséklegyenszíves Leszállni a Koromról... mert összekenlek vele /Korom/
Gratula... Pozsonyban én nekem is jól esne egy ilyen idő, mint most a tiéd volt..
Péter a "kőszikla"

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.15. 20:42:39

nagy javulás most már nem igen lesz egy darabig,mert a következő maratonok már tényleg csak "edzőfutások" lesznek.Light tempóval kocogva,zsírt égetve.
Az erős tempós időjavítós rohanásból most elég volt :)
Nem az én világom :)
Jóízűen szeretnék kocogni egy jót legközelebbiekben :)
Várom Nagyatádot,igazad van Vasapu,mert ott végig szenvedősbe remélem megkapom ami jár:) szeretem ha benehezednek a körülmények :)
Rókalaci pedig ne sértődjön még játékból sem különben legközelebb még magázni is fogom! :):):)

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.03.16. 15:33:20

@PecsiPeter: Nagyon király! Nagy gratula. Ezt az időt tudtam 2008-ban, egy perccel sem jobbat...

ztoto 2011.03.16. 20:42:01

Te egy állat vagy! Te egy állat vagy!
Érteeeed???
Te egy állllllat vagy!!
Gratula!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.17. 14:51:39

@myke6969: @ztoto:
koszonom szepen!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.17. 14:52:11

@myke6969: @ztoto:
koszonom szepen!
süti beállítások módosítása