Hétvége

2011.03.13. 17:02

Szombat:
swim 3.27km 01:32:00
10 hossz melegítés
10X2 gyors deszkával láb közt
4 mell
25 gyors
15 vegyes gyors mell
25 gyors
bike
70 km
02:32:33
133 avg hr
160 max hr
2460 cal
Kb. 20 kilin át jött velünk Tepó is,király volt.Jóval erősebb,mint mi...Csak néztünk Tibivel mint a moziban :)
Előtte utána nem hajtottuk magunkat,majdhogynem jóleső tempót verettünk csak.Nagyon sok motorossal találkoztunk,nekem végig forrt a vérem...Sokat gondoltam Kawasakikámra :)
Magamban káromkodva tekertem tovább.Hiszen Nagyatádon nem az lesz a király aki edzések helyett menyecskékkel száguldozott vagy döntögette a gépet a kanyarokban
hanem az  aki célba ér...
Este termál.

Vasárnap:
swim 3.43 km 01:28:53
10 hossz melegítés
60 gyors(ezen a 2 kilin új PB 45:10)
4 mell
10X2 gyors -oda sprint vissza laza
10 levezetés
Azt hiszem ez volt a legfárasztóbb úszóedzés ezidáig...Odatettük magunkat.
A fő részben az egybe 2 kilin szinte versenyt nyomtunk.
Tibi (általam) nem várt durva tempóval bekezdett amit persze igyekeztem tartani,naná,hogy nem akartam lemaradni:)
Aztán erre a már amúgy is erős kezdésre tempót dobbantottam itt kis előnyre szert tudtam tenni,de Tibi nagyon tapadt,nem hagyta magát nagyon leszakítani,pedig próbáltam :).
Első kili 22 percen belül kicsivel.(új PB)
Meg is lett az eredménye a felfokozott tempónak,beálltam mint a gerely:) de innen már nem volt visszaút :) nyomni kellett.
Végig tartva a véresen kicsikart kis előnyömet végül(lassuló második kilivel) kb. 30 másodperccel nyertem,de rögtön gratuláltam is edzőtársamnak mert ma nagyon nagyot úszott.Akasztotta a kampót :) tapadt veszettül :) kihajtottuk egymást keményen :)
A pontot az i-re az ezután következő 20 hossz dobta fel,oda sprint vissza laza.
Itt Tibi volt az erősebb jól mentek a sprintek neki ezt a szakaszt ő nyerte.
Mindketten marhára elfáradtunk,Tibi még elment egy átmozgatót futni a hétfői maraton előtt én ezt kihagytam mert mára végre "tünetmentes" lett a térdem,így nem vagánykodtam.

Holnap maraton "hazai pályán".
Bízom az edzőmben,bízom az általa írt edzéstervben,az IM felkészülés jelenlegi szakaszában egy maratonnak elméletileg mennie kell.Külön nem készültem rá,az edzéstervben is csak egy hosszú futóedzésként szerepel.
A  hétvége sem a rápihenés  jegyében telt el:) a maga 150 kilis tekerésével és a 7 kilis úszásával :)
Az utóbbi pár napban kicsit kíméltem a térdem így talán meg is javult(remélem nem kiabálom el).Valamint kicsit több a kalória bennem most.
Időterv nincsen -persze szeretnék javítani,hiszen edzettebb vagyok Miskolchoz képest de ez most a héten szúrogató térdem miatt kétséges.A szintidő egyébként 6 óra,ezen belül szeretnék azért célba érni.
Nagyobb kihívásnak érzem azt,hogy vajon el fogom-e tudni "engedni" a távot ha esetleg rosszra fordul az egészségi helyzet és sérülésveszély lép fel.
Nagyon remélem,hogy igen,felnőttebb fejjel edzek Tepó hatására(is),nem kockáztathatok sérülést.
De még jobban remélem,hogy nem lesz a térdemmel semmi gixer,mert én holnap maratont akarok futni!
Támadás!

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr262736113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.03.13. 20:09:24

GO GO GO holnapra!
De leginkább azt kívánom, hogy legyen minden oké a térdeddel!

cole81 2011.03.13. 21:22:29

Hajrá Petya!!!
Kend be faszán nikoflexel, megcsinálod ezt is mert Cyborg vagy!

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.03.13. 23:01:04

Hajrá Peti!

Holnap "csak" egy keményebb futó edzés lesz... ezt ne feledd ;-)
A cél az IM!!! Legalábbis ott lesz majd a fő célkapu!
Nyomjad neki a saját tempódban, amin érzed, hogy menni fog. Tudom, hogy megcsinálod simán.
Örülök a megfontolt hozzáállásodnak.
Már ez is nagy eredmény nekem :))

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.14. 20:33:22

@laciii79: @cole81: @Tepó:
Köszönöm szépen a bíztatást!Sokat jelentett és segített.
süti beállítások módosítása