Hét eleje

2011.02.08. 21:59

Hétfő:
Passzív pihenés napja,a hétvégi menetet regenerálódtam ki.
Este elmentünk termálba fürödni Tibivel,hihetetlenül jó volt a fáradt izmoknak sőt az egész testnek.

Kedd:
Munka után futottam egy 10-est
01:02:24
146 avg bpm
159 max bpm
1141 cal
pulzusnyugvás 155ről 103ra 2 perc után
napsütésben napszemüvegben jó volt a kicsit tavaszi feeling.

Majd este elmentem MMA edzésre.Mától újra járok bunyózni,azért mert szeretem a küzdősportokat,már nagyon hiányzott ez a dolog."Mellékhatásként" így talán jobban be fogom tudni tartani a kiírt triatlonos terveket amiket sajnos hajlamos vagyok túlzásba vinni,de hát sok bennem a levezetetlen energia.
Annak ellenére,hogy jó ideje nem voltam annyira nagyon nem fáradtam el(a triatlon érezhetően kemény kondit ad) valamint annyira nagyon el sem vertek,mint számítottam :).
Lehet,hogy szerencsém volt :).Triatlonos szemszögből nézve ezek a tréningek jobbára egy durva köredzéses napnak felelnek meg intenzív,dinamikus erősítés sok birkózással(földharc) és persze sok bunyóval.

A héten az úszásokat át kell variálni hétvégére mert 15 órától zárásig a rendes medencében gyerekedzések folynak és ki kell jönni a vízből.
Mivel 14.30ra tudnék becsobbani,így minimál idő maradna,szóval inkább hétvégén nyomom majd,hogy teljes értékű munkát tudjak végezni.

Kedvenc punisherről egy kis összeállítás:

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr1002647920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cole81 2011.02.09. 09:01:25

Atyááám! Sportra születtél! :) Behúzol MMA-ban is egy bajnoki címet, plussz ugye az IM, aztán jöhet a foci! :) (Az amerikai..) ;)

cole81 2011.02.09. 09:15:59

Húúú b@zzzz, ez az orosz kegyetlen! Brutál! Nem ismerem ezt harcot, de nem sok szabályt véltem felfedezni. :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.09. 10:23:52

@cole81: oh,bajnoki terveim egyaltalan nincsenek MMA-an:),csak amator hobbi szinten jartam eddig is.
Fedor viszont valoban egy szinte tokeletes gyilkologep!

laciii79 2011.02.09. 14:20:31

Fúú, ez de kemény! Ha fizetnének se állnék oda... :-)
Tényleg sokoldalú vagy, és tetszik az ideológia is, amit MMA köré kerekítettél: azért csinálod, hogy az IM felkészüléshez szükséges munkát megfelelően el tudd végezni ( azaz ne vidd túlzásba a triatlonos edzéseket). Ez tetszik. :D

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.09. 18:35:50

@laciii79: azért is...
de már triatlon előtt is jártam hébe-hóba ;) szóval más indokok is vannak :)

ztoto 2011.02.09. 19:30:14

Eddig is sejtettem, hogy beteg vagy. Most már azt is tudom, kezeltetni is felesleges!!! :) :) :)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.02.09. 23:09:31

Brutál jó videó!
Mindig is tetszettek azok a sportolók, akik kockahas nélkül is tudtak érvényesülni! :)
A boxban is van ilyen: Ruszlan Csagajev, de ez még jobb!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.10. 18:27:47

@ztoto: ezt bóknak veszem! ;)
amúgy szerintem aki Ironman célt tűz ki magának,az egyik se normális :)
úgy látom vagyunk ilyen tervekkel egy páran :)
süti beállítások módosítása