Hétkezdés

2011.01.10. 23:50

Mai löket: úszás + futás
run:
6km
00:39:28
150 avg hr
163 max hr
819 cal

swim:
3 km
01:30:00
Sajnos későn értem le az  uszodába így kiszorultam a 33-as medencéből:(
A 25ösben kellett evickélni tömegben,így a kiírt programot lehetetlen volt tartani ma:(
Leúsztam ugyan a távot de a zsúfoltságot+zsivajt+balf@szokat ma NAGYON NEHEZEN toleráltam...
1 óra környékén majdnem kijöttem a medencéből,de hála Istennek meghallottam Gyékényes hívó szavát...

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr882575599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása