Ipari fitnesz

2010.11.13. 16:56

A hétvége a mozgás és a zsírégetés jegyében telik.Sajnos mostanában hiába próbálkoztam a fogyással,nem sok sikert értem el,pedig tényleg erőltettem.95-ről most valamiért nem tudok lejjebb menni :(.Így aztán a hétvégén nincs kegyelem a testnek,kap egy kis ingert a fogyáshoz,ipari fitnesz képében :).Ma,szombaton végigtekertem 3 spinning órát egymás után 122-es átlagpulzussal(easy),utána kocogtam egy 5 kilit 32 perc alatt 146 átlagpulzussal,könnyen pörögtek a lábak(persze magamhoz képest:) ).Pihenésnek szauna.Tervek szerint ez volt a bemelegítés holnapra,ha tényleg nyári idő lesz,akkor belevágok idei utolsó nagy tervem végrehajtásába.Féltáv.7-kor nyit az uszoda,ott leszek és nekikezdek.Ha minden jól megy délután 3-ig végzek.Remélem fogom bírni,kedvenc jelmondatom érvényes most is:       kudarc kizárvaaa!

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr82446523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása