Újra csatasorban

2010.09.12. 23:02

Először is szeretnék gratulálni minden Sporttársnak,aki versenyzett a hétvégén a VB-n!

Egyenlőre még csak "törött szárnyú varjú"-ként,de már edzegettem azért ma a hirtelen jött jó időben.
Futni mentem,nagyon hiányzott már.
13 km
01:26:05
161 avg hr(sajnos ez jó sok ehhez a light tempóhoz)
238 max(remélem téves)
1935 cal
A tempót érzésre váltogattam,voltak gyorsabb és lassabb résztávok,mikor melyik esett jól.
10 kiliig tűrhetően ment,utána sokat lassultam,akkor már éreztem a gyengeséget.(ezt a 10-et kellett volna csak vállalni mára)
Mindent összevetve nagyon élveztem és úgy érzem,hogy jobban is vagyok azóta,mintha segített volna.
valszeg placebo,de nem baj :)
Tepó!Ne írj semmit :):):) Tudom,hogy igazad lenne! ;)
Muszáj hamar visszalendülnöm formába,mert idénre még nagy terveket eszeltem ki,míg beteg voltam ;) volt rá időm :)
De erről bővebben később.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr632291741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása