Velencei-tó ultra

2012.01.16. 21:35

Tibikétől kaptam kölcsön múltkor kódolt pulzusmérőt.
Mivel teljesen jól bevált így ugyanolyat vettem az elhasználódott sajátom helyett.
Nem sokat bírt,asszem 2 éves.Bár az is igaz,hogy szerintem nem ennyi és ekkora használatra szánták:).Tőlem kapott hideget-meleget ebben a 2 évben :) nyírtam rendesen.
Na,úgyhogy végre ismét méregethetem magam:) kicsit amúgy is pulzusmérés fétisiszta (is) vagyok :) nagyon hiszek a módszer használatában.Bár ez úgy lenne a teljesen okés ha a zónáimat legalább évente teszten beméretném.Külön a futóst és külön a bicajost.Nálam elég nagy egyébként az eltérés a pulzusban a 2 sportban.Ami teljesen bírható tartomány futáson azon már szinte behalok bicajon.

Csütörtök:
MTB 30 km
1 óra 14(24.3km/h)
123 avg hr
148 max hr
Meló után ismét egy montis karika.
Krisztiánnal véletlenül össze találkoztam a Ligetben innentől egy darabot együtt mentünk.
Sajnos hamar defektelt.Rövid tanácskozás után úgy döntött,hogy hazamegy görgőzni:) mivel nem messze lakik.Annyiból talán hasznos volt számára ez a lecke,hogy most saját bőrén megtapasztalta,hogy tekerni mindig úgy érdemes elindulni,hogy van az embernél gumileszedő,pótbelső,pumpa.
Mikor sötétedett hazamentem mert nem volt kedvem sötétben tekerni + kezdtem fázni is.
Egyre jobban megy a bringa,élvezem.
Valamit érzek a térd és bokaízületeimben.Valami olyat amit nem kéne.
Vagy a múltkori túl sok lefutott killer miatt jött elő vagy a mostani hidegben bicajozgatások hatása ez.Nem tudom mi ez de remélem elmúlik mert hétvégére tervezünk egy hosszabb fitneszt Mr.Blindfish-sel amiből nagyon nem szeretnék kimaradni.

Péntek:
Night run 16km
1 óra 40(6:15 p/km)
138 avg hr
158 max hr
Tibikével és Krisztiánnal egy laza esti Duna parti szaladás.A rövid táv miatt hamar vége lett ma ez rossz volt de már pár napja tartalékolok a hétvégére.
Jobb bokám futás közben tünetmentes viszont a végén nyújtáskor még mindig éreztem,hogy nem okés.P*cs@ba...
Tavaly július óta semmi bajom nem volt ez most nagyon nem tetszik.
Mától új betonos cipőt(lunarglide2) is csatasorba állítottam hátha segít.A régiben már amúgy is jópár killer benne van.


Szombat:
Sportmentes pihenőnap + leutazás Fehérvárra.
Pár napot itt töltök.

Vasárnap Velencei-tó ultra run:
62km,465m szint
6 óra 38(6:25p/km)
140 avg hr
152 max hr
5352 kcal :)
Mr.Blindfish-sel körbefutottuk a Velencei-tavat.
2szer...
A komfortérzetet nagyban csökkentette a viharos és metsző,hideg szél ettől eltekintve nagyon egyben volt a téma.Kisfaludról indulva bővített körön mentünk mindkétszer.Bár nem terepen mentünk hanem az országúton azért volt itt is 465m szint.Az idő nettó futó idő,pár apró szünetünket nem mértem bele.(kb. 10-15 perc)
A lábam is bírta,semmi gixer nem volt vele.Némileg vakmerő húzás volt ez hiszen pár napja valami nem okés odalenn de általános érvényű megállapítás,hogy kockázat nélkül nincs siker.
Így élek:) általában a 19re lapot húzok...
Fantasztikus és NAGYON inspiráló ilyen emberrel futni mint Vakhal Norbi.Mindig feltölt pozitív energiákkal és nagy adag lendülettel.
Hihetetlen figura,fáradásnak nyoma sem volt rajta,ez Neki meglehetősen könnyű kis fitnesz volt.
Nekem jó hosszú volt azért:) a végére majdnem el is fáradtam:).
Nagyon jól éreztünk magunkat szakmailag sokat tanultam + jót bandáztunk és meg is érdemeltük a vacsorát :)
Január havi  extra hosszú adag letudva :)


Ez pontosan az aminek látszik:) Édesanyám által készített túróval töltött zsemle:


Hétfő:
swim 5 km
2:02:30 (24:30p/km)
Még ma is Fehérváron így a régi szép idők emlékére(jó pár évig fehérvári voltam korábban) itt úsztam egyet.
560HUF belépő(4 órás kedvezményes,akciós jegy) korrekt ár egy modern versenyuszodáért.Amúgy fura volt pénzért bejutni hiszen hazai pályán a váci uszodát szponzorálja nekünk a cég.
Az is fura volt,hogy elég sokan voltak a sávon is végig osztozkodni kellett.
Persze az 5 killerem alatt változott a csapat összetétel,sajnos a  sporik sokszor balf@szul fordultak illetve rossz ütemben így párszor feltartottak de hát ez ilyen.Nyilvános uszodában a víz és a sáv mindenkié ezt teljességgel elfogadom.Amúgy is mindegy hiszen nem olimpiára készülök:) ennek és a gyengusz tempóm ellenére sem előzött meg senki:).Ja és az meg már milyen,hogy abban a percben ürült ki a sáv amikor végeztem az adaggal...Tisztára olyan volt mintha direkt csinálták volna:).
Korábban a hosszú futások utáni napon úszás közben görcsölgettem ez ma egyáltalán nem volt.Ebből is látszik,hogy megfelelő összetételű volt tegnap a vacsora:).NAGYON sok múlik a táplálkozáson.
Hogy valamit az úszásról is írjak:) :
az első óra kissé nyögvenyelős volt a második már könnyen fogyott.
Annak ellenére,hogy most van több hetes kihagyás  úszásban minden rendben volt.Megy ez,olyan mint a biciklizés:)



További plusz extra jó dolog volt,hogy délután tök véletlenül a fehérvári plázában öszefutottam Rajmival(strongman barát) 2 éve nem találkoztunk de ugyanolyan jó volt dumázni.
Este hazajöttem a Dunakanyarba.El akartam menni futni de végül győzött az ész:).
A tegnapi 62 killát persze érzem kicsit a lábaimban de minden okés,simán tudnék szaladgálni.
Ehhez a javuló edzettség mellett természetesen kellett a fehérjében és szénhidrátban gazdag vacsora(kettő is:)) + kiadós alvás.
A regenerációs tényezők hihetetlenül fontosak.Egész más a végeredmény ha ezekre is figyelve van.Épp ezért is döntöttem végül az itthoni esti pihenés mellett.Így is szerencsém volt,hogy nem állt be a múlt héten rakoncátlankodó bokám a hosszú futáson.Most megérdemli,hogy kapjon 1 nap futás szünetet még így is,hogy jónak érzem.Óvatosnak és okosnak kell(ene) lennem hiszen nyakamon a tavaszi több napos szupermaratonok:).
Ja,nem említettem? :)
Ha céges számlára össze tudom hozni akkor szeretnék elindulni valamelyiken.
Ez a függőség amúgy valószínűleg nem jó tudom én is de olyan szintű belső mozgáskényszerem van amit elég nehéz levezetnem.Pont beszéltük is Norbival futás közben,hogy vagyunk ezzel így páran:).


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr213556674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2012.01.17. 07:45:18

Mely szupermaratonokat tervezed?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.01.17. 13:17:38

@Tepó: Mindet :).Komolyra fordítva a szót vagy a Duna Menti vagy a BSZM.
A BSZM lenne a jobb mert hosszabb + jobban kedvelem a profi rendezvényeket,körítést és mivel Fehérváron van lakásom így a szállás is megoldott lenne viszonylag a közelben.
Jaaaaaj,nagyon lenne eszem egy ilyen sorozat terheléshez! :)
4 nap alatt 200 killer már elég jó cselendzs!
Jelenlegi edzettségi szintemen ettől többről nem is álmodozhatom.
Aztán közben mégis :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.01.17. 13:19:34

A napokban Dunakanyar Futóművek belehúzott rendesen.
Tibike 42,Krisztián 45...
Durva csapat kezd kialakulni a környéken.
Like!

oregbaka 2012.01.18. 09:55:23

Mit is mondjak? Egy kissé megváltozott a Robotszemű!
Nagyon szépek ezek a távok.
Keep going.

mata68 2012.01.18. 12:25:22

Nem tudom, hogy futás előtt használsz-e valamilyen melegítő hatású krémet ? Érdemes a térd, boka körül bekenni, így nem hűl ki és a sérülésveszély is kisebb.

A BSZM-mel szemezgetek egy ideje,meg futócimbi is akad, akivel hasonló a tempónk, de anyagilag nem engedhetem meg magamnak. Így marad a Neked való drukkolás.

Note · http://myfunction.blog.hu 2012.01.18. 13:24:03

62 Km ... Az már biciklis edzésnek sem utolsó :-)))

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.01.18. 14:21:03

@oregbaka: Köszönöm my friend
@mata68: Nem használok krémet pedig még a súlyemelős korszakból maradt pár tubus nicoflex.Utoljára Nagyatádon kentem magamra a futás előtt...De örülök,hogy írtad ezt ki is próbálom mit mutat így télvíz idején.Köszönöm a tippet!Még nem biztos,hogy el tudok indulni de szurkolni én is szurkolok a Többieknek:).
@Note: Köszi! :) most már én is olvaslak

laciii79 2012.01.18. 21:10:46

@PecsiPeter: A kép gyönyörű... Most toltam be egy sonkás-gombás pizzát és két nutellás palacsintát, így most csak kicsit csorog a nyálam... :-)
Javaslom a BSZM-t, ott talán még össze is futhatunk. :-)
süti beállítások módosítása