Futós napok

2012.01.08. 18:39

Januárban nem szponzorálja a sportot a cég így az uszoda és a konditermi erősítés sajnos kiesik ebben a hónapban.Marad a tekerés és a futás.Igazat megvallva kicsit elhanyagoltam a napokban a biciklit inkább a futás lett hangsúlyos.

Csütörtök:
2 óra görgőzés
2X6 és 1X12perc perc satír (nehéz ellenállás,alacsony pedálfordulat)
1X12 perc közepes ellenállás 90 környéki lábforgás
Előtte,közötte és utána pörgetés (könnyű ellenállás 90-100 környéki lábforgás)
Néha begyöngültem akárcsak a tegnapi futáson ilyenkor mézes banánnal visszahoztam magam a dögrovásból:)

Péntek:
Mountain trail run 23km,990 m szint
3 óra 5(08:02 p/km)
144 avg hr,165 max hr
Tibikével és Krisztiánnal Börzsöny karika.
Királyrét-Foltán kereszt-Csóványos-Oltár kövek-Nagy Hideg Hegy-Királyrét.
Kicsit olyan teljesítménytúrás volt...Nagy hó és sok jég miatt rengeteg csúszkálás,kisebb esés,lassú haladás,sok séta volt.Párszor már az elején beszakadtam pocsolyákba bokáig,innentől elázott lábbal,zoknival,cipővel nem volt túl kellemes.
Nem nagyon jött be,hogy a hóban és a jégen nem tett csodát a salomon...Már kezdtem eléggé kiakadni...
Egyébként nagyon király volt,szép volt a táj,kilátás,egyebek.A természet és a trail ezúttal is lenyűgöző volt.Főleg visszagondolva :).
Fenn a hegyen merőben más évszak játszott mint idelenn van...
Sajnos kicsit feltartottam a Többieket akik miattam lassabban haladtak bár mindig jár a szájuk,hogy nem is meg,hogy jó tempó ez nekik is de tudom,hogy hazudnak:).Nagy Hideg Hegyről lejövet very funny event volt ahogy mindannyian esve kelve csúszkálva legurultunk a meredek részen:):):).Nagyot kacagtunk magunkon.
A végén a szerpentinen és a Királyréthez levezető úton némileg javítottunk kicsit az átlagunkon,ott egész jó tempót vertünk.
Tibike jóvoltából rendes órával végre tudtam korrektül pulzust mérni(nagyon fontos nekem) így kiderült,hogy nem ver ösze vissza az acélszív hanem az én órám a sz@r.
Futás végeztével Krisztiánnal becsobbantunk a termálba,ez több volt mint kellemes...Jó forró vízben elég jól el üldögéltünk:).
Jó nap volt ez is,mondjuk mehettünk volna kicsit szilajabb karikát is nem nagyon fáradtam el.Ez valszeg a sok sétálás miatt lehetett.Joggolva izmosabb lett volna azért:).Nagy Mána felé már el sem kanyarodtunk mert nem kockáztattunk a nagy hó és  sok jég miatt.Krisztiánnak ez volt eddigi leghosszabb futása,elég jól bírta ma is cseppet sem fáradt ki.Szemtelenül jól bírja a szinteket:).

Jó idő volt a hegyen...  Hoth :)


Szombat:
Run 42km
4 óra30(6:25p/km)
139 avg hr
153 max hr
Tegnap kicsit light lett a téma így gondoltam ma is szaladok egy kört.
Tepó reggeli sms-ben lekoptatott magáról:):):) így "hazai vizeken" maradtam.
Elég rossz éjszaka után kialvatlanul és full éhgyomorra indultam neki de kezdek végre rájönni,hogy  nehezítő körülmények csak jó ha vannak.Segítenek,hogy erősebb,keményebb legyek.
Könnyű "LSD" tempóban mélyen benn a komfortzónában kocogtam.Ez nagyban segíti az atomkohó(brutális extra horror megfektethetetlen:) keringés) elérését.Persze,hogy őszinte legyek ma nem is esett volna jól és lehet nem is tudtam volna gyorsabbat.
Várakozásnak megfelelően szerencsére korán behaltam(12km) így tudtam gyakorolni a megrogyásból visszatérést is.Meggyőződésem,hogy ez valamelyest fejleszthető és szükséges is.
15-20 közt úgy éreztem menet közben elalszom olyan álmosság jött rám de ezt azért nem tudtam összehozni.
Sajnos:).
Még volt egy  holtpont 30 körül de a többi jól ment.Azon kívül,hogy rommá untam magam:).
Frissítés:
1 giant bar (áfonyás) ezt tegnap Tibikétől kaptam,jófajta cucc most először használtam
1 banán
6 deci izo
1.5 liter kóla(igazi amerikai:))
500mg koffein + 2000mg L-karnitin
Futás után újra elnéztem a termál környékére is:):):)
Hasznos edzésnek értékeltem a mait,ezek a hosszú,lassú futások az alapjai a felkészülésemnek.
Újabb 42es került az Orfű feliratú malacperselybe és már hetedikén százados lettem! :)
Ezt a kis kellemes hangvételű muzsikát pedig azoknak a f@sszopó járművezetőknek küldöm akik csak úgy tudnak kikerülni futás közben,hogy közben 1 centire mennek el a könyökömtől valamint  a támadó viselkedésű kutyájukat elengedve sétáltató kutyagazdiknak.Ők külön a szívem csücskei.



Vasárnap:
Trail run 30km,105m szint
3 óra 6(6:12p/km)
132 avg hr
154 max hr
Krisztiánnal és Tibikével Farkaserdőben.
Utóbbi hónapokban már éreztem,hogy tudnék hosszú futó nap után is újra hosszút menni ezt a sorozat terhelést azonban próbálni viszont a valóságban nem próbáltam.
Eddig:).
Ma meg úgy voltam vele,hogy nem arcoskodni kell a nagy dumákkal hanem cselekedni.
Többieknek is megfelelt az "LSD" tempó így közösen együtt haladtunk.
15 környékén már nagyon nem volt kedvem tovább futkorászni,teljesen belefásultam a futásba fejben.A korábbi napokra rá ez ma már kezdett kicsit sok lenni.
Na,mondom szépen állunk...Hamis robot ez:) csak gyenge utánzat.
Szerencsére a Többiekben több lendület volt és húztak magukkal.
Ma Nekik köszönhetem a távomat,egyedül szerintem kiszálltam volna félmaraton környékén pedig fizikálisan teljesen jól voltam.
Köszönöm szépen itt is!
Van még mit fejlődni mentálisan,na!
A végén gratuláltunk a "Kölyöknek" mert ez a mai volt eddig  a leghosszabb futása Krisztiánnak.Mostanában egyre többet javít:).
Simán hozta a 30-at gond nélkül ráadásul Ő is az "alig frissítek oszt' mégis jól elvagyok" fajtába tartozik:).2 banán + pár deci kóla(igazi amerikai:)) volt az adagja erre a karikára.
Tepótól majd jól megkapja a magáét az lehet,de nekem tetszik:).
Hazafelé persze Dunakeszin lecsúszott pár finomság a pékségben...
Mindannyian burkoltunk valamit de legalább megdolgoztunk érte:).
Jó kis futás volt ez megint,sikerült alacsony tempót és pulzust tartani így égett a zsír és a keringésünket is javítottuk.Tibike egyedül úgysem szokott ilyeneket tolni így ma ez számára is igen hasznos volt.Jó volt így nagyon közösen barátokkal elfutogatni.
Tűrhetően indul a hónap és a 2012,főleg ez az utóbbi 3 nap-95km volt valamire való.
23 + 42 + 30 leosztásban.
Igaz tempóm az nincs de a teherbírás szépen fejlődik.

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr973529252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2012.01.08. 21:47:59

Te jó ég!!! Elképesztő, amennyit bírsz/bírtok!!! Ez már tényleg nem emberi.... Grat! :-)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2012.01.09. 08:57:33

Látom 2012-ben új chip van a robotban, gratulálok! :) Ha sikerül végre újrahuzalozni magamat én is kimegyek veletek a Farkaserdőbe.
(A Giant Bar-ban brutál sok a zsír, aminek edzés alatt nem sok értelme van, vigyázz vele, csalóka! A robot cukorral megy!)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.01.09. 18:30:09

@laciii79: köszönöm szépen! :)
hááát,én mondtam eddig is,hogy gép vagyok :):):)
@Ivan Grasso: köszönöm szépen!örülnék ha csatlakoznál,szívesen bandázok Veled!Naná:)

Note · http://myfunction.blog.hu 2012.01.09. 19:32:30

Szia,

Most hétvégén találtam meg a blogodat, elősször a Myke blogját olvastam, ami nagyon tetszett, és örülök, hogy találtam egy hasonlót. Rendszeres jelentés, pulzussal, sebbességgel, távval. Tetszik, hogy nyomon lehet követni a munka által elért fejlődést.
Kellemes hétvégi olvasmány voltál!
Így tovább!!!!!
Az igazat megvalva, egy ponton okoztál "csalódást". Reméltem, hogy a két kilométeres mell úszásodból nyomonkövethetem azt az aprólékos munkát, ahogyan megtanulsz gyorsban úszni. Erre lementél az usziba amikor a Tepo előírta, és rájöttél, hogy tudsz :-))))))))
Minden jót!

ironsun 2012.01.09. 20:12:24

Szép mennyiségek ismét, látom bejött a NHH:) De most miért nem félmeztelenül mentél? Nem is értem, néha olyan furcsa vagy... Na, csak nyomd tovább okoserősben! Tibike rendben van?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.01.09. 20:14:57

@Note: Köszönöm szépen!
@ironsun: Köszi!Tibike rendben van-e?:) Mi az hogy!Erős a gyerek nagyon.

shepherdpeti 2012.01.09. 20:39:47

és persze röpül az idő már csak kettőszáz:)

mata68 2012.01.12. 08:57:02

@Note: Nem reklámként mondom, de az én írásaim a gyerek tanmedence partján kezdődnek :)

Tibi(ke) 2012.01.15. 20:52:58

ironsun,PecsiPeter : Köszönöm a kérdést, valóban megvolnék, csak sajna se erős, se gyors nem vagyok...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.01.16. 08:52:53

@Tibi(ke):
Na-na-na :) ne szerénykedjél:)
Erős vagy mint egy bivaly!Látom amit látok!Ide azokkal a vádlikkal! :):):)
süti beállítások módosítása