Kicsit nehéz elkezdeni a beszámolót
Oly annyira ,hogy még egy sor sincs kész belőle :)
Egyszerűen úgy érzem,hogy nem tudom leírni azt ami ott történt.
Akkora dolog,olyan életre szóló élmény amit fogalmam sincs hogyan lehetne szavakba formálni.
Na meg aztán még mindig olyan mintha meg sem történt volna annyira hihetetlen...
Nekem főként élmény volt másodsorban sport.
Fantasztikusan jó volt barátokkal,sport társakkal,családtagokkal,kísérőkkel,MINDENKIVEL együtt ott lenni,KÖZÖSEN átélni az egészet és KÖZÖSEN örülni annak az egésznek ami ott várt ránk...
"Van ilyen?..."

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr463116938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.08.01. 14:20:31

Peti! Azért csak veselkedj neki! :-)
Persze dolgozd fel, ha fel lehet egyáltalán, aludj még rá, aztán ha megérett a dolog, akkor told fel a gépre..., mert várjuk. Sokan. :-)

"Ilyen nincs és mégis van!?"

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.01. 20:48:50

Újra pörög a számláló!!!
Már csak 361 nap!!!

shepherdpeti 2011.08.01. 21:26:56

á nincs annyi mert előtte nagyváradon nyomunk egyet::)))

ironsun 2011.08.02. 07:15:02

Most már elhiheted, hogy VAN ilyen! És Te is az VAGY! Nagyon örülök, hogy a futás közben mentünk egy szakaszt együtt, jó volt az ismerős arcokkal együtt kint lenni a pályán!

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.08.02. 10:50:57

Robot voltál, a köridőkön is látszik, le a kalappal! Gratulálok, a cél elérve!!! Szép volt!!!

Mi az email címed?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.02. 11:16:27

@shepherdpeti: még az is lehet,hogy előtte is...
@kombinat: tovább előre!
@ironsun: jó volt bizony!jövőre is ugyanott!
@myke6969:
köszönöm szépen!
megmondom őszintén azért nem írtam még Neked amiért a beszámoló is csúszik.
Egyszerűen nehéz megfogalmazni az érzéseket.
Amit Te ott véghez vittél ahogy segítettél nekünk,
hát az le írhatatlan.
Eddig is felnéztem Rád de ezentúl inkább le sem írom,hogy mit gondolok Rólad!;)
Akkora szíved van és olyat tudsz amit még látva tapasztalva is nehéz elhinni...
KÖSZÖNÖK MINDENT!!!
pecsipeter@citromail.hu
strongmanhungary@gmail.com
mindkettő az én fiókom.

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.08.02. 14:21:37

Péter!

A választ a kérdésedre Te is tudod :).

Köszönöm azt az élményt, amit a blogod olvasása jelent(ett), örülök hogy találkoztunk. És az a pár perc a célbaérkezésed után... Felejthetetlen :). Csak így tovább.
Vigyázz Magadra, Jó pihenést!

"..Nem a szél hordja össze a sziklát.."

Gratulálok!

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.08.02. 18:32:37

@IronSchwarczi:

Az erőemberes időszak már megvolt, most IM lettél, gondolom most egy balett VB jön ... :)

Nagyon komolyan toltad,tényleg!

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.08.03. 11:55:49

Petyka! Hétvégén Balaton Bajnokai!!!
;-))

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.03. 12:41:05

@IronSchwarczi: köszönöm szépen!
@WITCH: köszi!
@Tepó: Be vagyok rá fizetve is de nem tudok rá menni mert lagziba vagyok hivatalos.
Nem érzem magam már annyira fáradtnak de még biztos az vagyok tudom én.Az ébredési pulzusom is mutatja.
Nem akarom magam sérülésbe kergetni így most kis ideig csak laza átmozgató könnyed tréningek jönnek.Megtanultam Tőled az egészség fontosságát!
Tegnap már voltam montizni de csak lazán.Jól esett mozogni,szívem szerint már tolnám neki de tudom,hogy most hagyni kell egy kis időt a testnek.
Így fog erősebb lenni.
Robot új hívójelének kordinátája már megvan egyébként,erről bővebben majd új bejegyzésben írok is.

mata68 2011.08.03. 21:08:53

@HammerMan: Lehet, hogy majd együtt írja meg a 100 km-es futáséval :)

shepherdpeti 2011.08.03. 21:43:13

@mata68: de az is lehet, hogy megvárja a duplát:)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.08.03. 22:33:23

@mata68: @shepherdpeti:
Sztem átfut a duplára, és közben írja meg a könyöklőn...

shepherdpeti 2011.08.03. 23:47:22

bocsi, az én beszámolóm, remélem lejön

Ironman 10:03:18. 10 órán belül szebb lett volna, ez volt a titkos vágyam, de így legalább van mire készülni, és persze három év múlva leszek 48. DRZakariás ekkor nyomott egy 09:08-at. Van még időm, Minden elismerésem az övé, igazi példakép, és igazán magasra rakta a lécet. És örülök annak, hogy egyre gyakrabban találkozunk
Nagyatád, 2011. nekem az első Ironman. Úgy érzem nekem most összejött. És persze hálás köszönetem Dr Mikó László adjunktusnak aki hat évvel ezelőtt összerakta a derekamat.
2010. Nagyatád. Feleségemmel Veroccsal nyomtuk végig. Csodálatos volt, jó volt együtt célba érni. Jó volt a családi vállalkozás, de önző disznóként arról álmodtam, hogy egyszer majd egyedül, hogy megmutathassam a környékbeli srácoknak.
2011-ben azonnal neveztem amint lehetett, persze közben készültem. A tél kemény volt. Azt is utálom, aki kimondja, hogy GÖRGŐ, pedig január-február ezzel telt el. Márciusban már lehetett kint bringázni, de áprilistól már bringával jártam dolgozni. Kezdetben 74-es körök (2x37) majd 87, később hajdúszoboszló-derecske-nádudvar, és mennek a napi 100-asok.
Persze közben eltelt majdnem három hónap. Az első próbatétel Kisköre. Nagyon jó időt nyomtam, kezdtem hinni a 10 órán belüliben.
Természetesen nekem nem voltak sérüléseim, azt sem tudom, hogy mi az hogy sérülés, vagy esés hiszen gép vagyok.
És nyakunkon ITT VAN Nagyatád, csütörtökön érkeztünk. Elfoglaltuk a Fontanat, majd lesétáltunk a strandhoz. Összetalálkoztam a bandával.
Petit kapásból kiszúrtam. Bár nem sokat bratyiztunk, de valamikor az én kezemben is volt vas, és persze a kamionokba akkor még szereltek motort persze most válság van ezért kellett petyának azokat húzgálni. Sokmindenkivel megismerkedtem, de egy kicsit gyors volt az infó, igy elnézést mindenkitől.
Másnap Gyékényesen lubiztunk a srácokkal. Délután a sportcsarnoknban osztották az okosságot, de az már nekem is sok volt. Este kaja, hús nélkül, pedig én ragadozó vagyok, rá egy pár sör és reggel ébredés. A Fontanaban kemények az ágyak, alig vártam, hogy az Iphone brekegjen. Reggelire nyomtam egy dzsemes kalácsot, és ennyi.
Gyékényesre gond nélkül érkeztünk, bedepóztam, és nézegettem a tömeget. Mai napig nem értem, miért csinálják ezt az emberek.
És persze dörrent az ágyú. A szélében úsztam. A 2 km-tert az usziban tudom 34 percen belül, de a tömeget utálom. Miután teleittam magam, kihúzódtam a szélére. 1:13 lett a vége. Neoprénben úsztam, így nem fagytam át mint Kiskörén. A bringa a fő számom, imádom. Kezdettől toltam, ahogyan a csövön kifért. Megelőztem Tepót, majd Bakát. Még atád előtt előztem harsányi Zsuzsit is. A három 35-ös kör, nekem sem tetszett, mintha mindig szembe fújt volna.
És a bringa vége is eljött. Bringa átad, melegvizes zuhi, legszívesebben ki sem szálltam volna alóla, de azért az agyban irány futni. Amikor elkezdtem nem sokan voltak még a pályán a futás, bringa után mindig lassúnak tűnik. Rendben volt a frissítés, elkezdtem 5 percesekben. A gps a parkban nem működött, nem tudtam hol tartok, A harmadik körben szólt Verocs, hogy beszélt Gyurival, majdnem öt percesben nyomom, vegyek vissza, beálltam 5:30-asokra és szerencsére így nyomtam végig. PP-t kétszer böktem hátba, és persze Tepóéknak is mondtam hogy igyekezzenek 10:03:18 ez lett a vége. Jövőre 09:40. van hova fejlődni:

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.08.04. 06:11:30

@shepherdpeti: Nagyon nagy Gratula! Minden elismerésem a Tied! Ez óriási idő, amit itt elsőre csináltál! MIndent bele a 9:40-hez!!!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.04. 07:20:06

@HammerMan: beszámoló a napokban elkészül.Már több mint a fele kész.Nehéz leírni nagyon.

mata68 2011.08.04. 07:21:08

@shepherdpeti: Itt is gratulálok. Azt hiszem, hogy nem csak a környékbeli srácoknak mutattad meg :)

Ha nem hallgatsz Gyurira lehet, hogy ötpercesben végignyomod ?

Jövőre tessék licenszet váltani, nehohy a dobogó legfelső fokáról szállítsanak le !

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.04. 07:29:15

@shepherdpeti:
Megtisztelő,hogy az én blog oldalamat választottad a beszámolód publikálására.
GRATULÁLOK!
Nagyot mentél!Amatőr mezőny spiccén vagy már elsőre majdnem megcsináltad a piros sapkát(top20).Nemcsak kőkemény de nagyon gyors is vagy.Hajlott:) korod ellenére fiatalos a fizikumod:):):).Gyékényesen pénteken megállt 1 percre a duma amikor átöltöztél.Mr. Muscle:)
Örültem nagyon,hogy végre személyesen is találkoztam Veletek,feleséged is nagyon szimpatikus.
Elvetemült harcos vagy!Nagy időket fogsz még menni itt.Ez nagyon a Te sportod Ironman!

mata68 2011.08.04. 10:41:12

@shepherdpeti: Amúgy még olvastam volna. Már majdnem az utolsó bekezdésnél jártam és még el sem indult a verseny:)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.08.04. 12:11:05

Peti, még egyszer gratulálok itt is!! Jelentősen szegényesebb lett volna a nap a jelenléted nélkül, nekem pláne! Ahogy a beszámolód nélkül is, úgyhogy csak dolgozz rajta szorgalmasan, várjuk! Muszáj leírni az élményeket, mert pár év múlva a sok IM emléke már keveredni fog benned, nem tudod majd mi melyik évben is történt! :))

@shepherdpeti: Gratulálok a döbbenetes teljesítményedhez! Kőkemény Ironman vagy! Így bemutatkozni a Te évjáratoddal (nem mintha látszana rajtad, igazából meg is lepődtem rendesen!) elképesztő teljesítmény. Tíz órás idővel már a világon bárhol megsüvegelnek! További sok sikert!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.04. 12:30:58

@Ivan Grasso: köszönöm szépen!lehet,hogy nem lesz keveredés a beszámolóimban mert lehet,hogy nem is lesz tovább ez az irány.:) eladom a bicajt is van nekem motorom is inkább azzal járok még gyorsabb is:) futni meg eddig sem szerettem csak úgy írtam:)

mata68 2011.08.04. 14:05:25

@Ivan Grasso: @shepherdpeti: Látod Péter, használt az a sok zsírleszívás, meg botox:) Mindenki a tested irigyli:)

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.08.04. 15:17:04

@shepherdpeti: Gratulálok! Kemény vagy! Hallgass Matára, licensz..

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.08.04. 15:18:09

@shepherdpeti: ja, és azt el is felejtettem hozzá tenni, hogyha még gyorsulsz, akkor érik egy kvalifikáció is Konára...

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.08.04. 20:41:27

@shepherdpeti: Gratulálok!!!!
Döbbenet amit lenyomtál. Hol voltál eddig? Miért csak most? Elképesztő...
süti beállítások módosítása