...lassan telnek a napok...

2011.07.19. 23:53

Hosszú idő után ma végre futottam egy húzódásmenteset nikoflex-el vastagon bekenve - pici reménysugár!
Mesterem (sokadik)arany tippje!
30 percig gyomorgörcsben-itt szokott beállni a vádli majd miután minden okés volt 45 percnél feljebb váltottam a tempót de azt is bírta. 
Végül kicsit több mint 1 óra után gixer nélkül be tudtam fejezni,ilyen már rég volt.
sajnos már 1 hónapja nem tudok hosszút futni pont az említett vádlibajok miatt,ez valszeg hiányozni fog Nagyatádon de ez van.
Szerettem volna még július elején pár 30 vagy fölöttit szaladni de állandóan kiújuló aggasztó húzódás ezt nem engedte.
Lehet,hogy csak én reagálom túl de a szakadás óta parázom.De az is lehet,hogy csak a versenystressz miatt van ez,nem tudom minden esetre inkább óvatosba mindig abbahagytam vagy rövidítettem az adagot.
Végül is nem gáz megcsinálom a maratont de azért nagyon nagyon jó lenne egészségesen célt fogni.

Erről jut eszembe,hogy történnek azért tragikomikus dolgok:)
Mások példáját követve én is próbálok most óvatosban jönni-menni a hétköznapi szituációkban is.
Elővigyázatosabb vagyok a kereszteződésekben,de még a lépcsőkön is:),stb.
Mindezek ellenére valamelyik nap majdnem elcsúsztam a zuhanyzóban(ezután csak kádban fürdöm:)) de ma pl. montival is majdnem k*rva nagyot pereceltem:).Saját balf@szságomból persze.
Nem egyszerű az Élet:).

TT bike(vezér vadászgép) nagygenerálon esett át,minden átzsírozva,olajozva,bovden csere,lánc+hátsó sor csere,új gumák.
MTB(B terv) szintén lánc+hátsó sor csere,első átdobó javítás.
Napról napra összébb áll a kép.Még az időt kéne valahogy felpörgetni kicsit,úgy jövő szombat reggelig.


Ez a hang.Ez a ritmus.Az ugrani készülő vadállat.
30án letépi a láncot...

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr743081883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

red front 2011.07.20. 07:38:43

Csak keményen, de türelem! Minden beírásodat végigolvasva szurkolok neked!
Hajrá!

laciii79 2011.07.20. 08:20:21

Peti! Először a húzódással kapcsolatban. Szerintem nem reagálod túl, most nem lehetsz elég óvatos, ez pont nem az az időszak, mikor kockáztatni kellene. Ott van a lábaidban, a keringésedben az a sok megtett kili, ami biztosítja, hogy eljuss a célodhoz, ezen a néhány napon nem múlik semmi sem. Minden rendben lesz! :-)

A zenére térve. Tényleg ott a feszültség, a lefojtott erő a nótában, egy kicsit ilyen vihar előtti csend feeling.
Azt hittem valami nagyon zúzóssal jössz elő, de rájöttem, hogy az nem most kell, annak még nincs itt az ideje. :-)...

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.07.20. 09:57:34

Verseny közben már nem lehet bringát cserélni. (FIXME)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.20. 10:03:56

@red front: köszönöm szépen!
@laciii79: a zene odabasz
@kombinat: vágeszolom.de ha beüt a baj akkor így versenyen kívül is de befejezem.
TELJESÍTÉS MINDENÁRON!

oregbaka 2011.07.20. 10:05:48

A lényeg az, hogy rendben van a vádli. Még mindig jobb, hogy nem érzel húzódást, mint ha futottál volna pár 30 fölöttit sajgó lábbal. Így legalább most nem kell attól rettegned, hogy a sajgó lábad vajon végig bírja-e hordani az acél vázat.
Laikusként, én is azt gondolom, hogy nem lehet bike-ot cserélni. Bár nem olvastam el az erre vonatkozó részeket a szabálykönyvben.

oregbaka 2011.07.20. 10:10:37

@PecsiPeter: Így már értem.
Azt viszont olvastam, hogy:

Akit kizárnak, annak le kell venni a rajtszámot.

Akinek nincs rajtszáma, az viszont nem használhatja a kijelölt pályát.

Aki nem használhatja a kijelölt pályát az, nem tudja befejezni a versenyt.

Aki nem tudja befejezni a versenyt az nem lesz IM.

Aki pedig idén nem lesz IM, az ....
:DDDDDD

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.20. 10:11:51

@oregbaka: Hát,még annyira azért nem nyugodtam meg mert ez volt még csak az első húzódás nélküli futás.Még szaladok pár rövidebbet a versenyig,reménykedem hátha azok is jól sikerülnek majd.
A cél alapvetően a teljesítés.
Ha ez szint időn kívül vagy versenyen kívül történik meg valami gixer(ek) miatt akkor is végig megyek.
KUDARC KIZÁRVA!
Ha nem kapok oklevelet vagy nem leszek rajta a hivatalos eredménylistán az nem gáz.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.20. 10:33:08

@oregbaka:
Ha nem használhatom a pályát akkor leúszom a strandon a hátralévő részt vagy letekerem másik környékbeli útszakaszon a bringás részt vagy lefutom másik utcában a maratont.
VÉGIGMEGYEK!

Az azért bíztató,hogy én úgy veszem ki a rendezőség írásaiból a honlapon a lényeget,hogy mindenkinek maximálisan segítenek majd,hogy IRONMAN lehessen.
Amatőröknél így szerintem sok belefér majd,tavaly egy (azóta)ismerősöm eltévedt az úszáson és szintidő után jött ki a vízből.
Mondta a versenybíróknak,hogy engedjék továbbmenni mert nem azért csúszott az idővel mert nem tud úszni vagy baja van.
Orvos megvizsgálta,pulzus 60 környéki volt(!) tovább eresztették.
Biztos vagyok benne,hogy mindenben segítenek aki esetleg bajba jut valamilyen módon.
Természetesen azért NAGYON szeretnék a hivatalos versenyen és szintidőn belül célt fogni!
De az is biztos,hogy ha minden kötél szakad valahogyan valamivel valahol akkor is végigmegyek és teljesítek.
Nem azért megyek oda,hogy ne Finisherként térjek haza...

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.07.20. 12:41:19

FINISHER LESZEL!
WTF ez a szkepticizmus????
Ne idegelj!

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.07.20. 13:20:20

Szerintem sem lesz gond a teljesítés, ha netán valami gebasz történne. Hasonló(vagy ugyanezt a)sztorit, az Úszóról én is hallottam.. De ne ezzel törődj(!)! Végig mész/mentek minden gond, és gikszer nélkül!! Azt nem mondom hogy nem fog fájni, mert úgysem hinnéd el, DE meglesz amiért mész, a teljesítés szabályainak megfelelően!!

Egyébként örülök, hogy igyekszel visszafogni az "állatot".. Én is( remélem csak ;))túlparázom a lábammal kapcsolatos dolgokat...

Együttérzek Veled!!

Nagyon Drukkolok hogy se Neked, se a Többieknek ne legyen semmi gondja "A" teljesítés közben!

HAJRÁ!!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.20. 14:28:27

@Tepó:
:) visszaolvasva tényleg olyan kezdős izgulós a kommentem:)
Pedig semmi gáz,minden rendben van fenn az irányítóközpontban is meg az acélszívben is.
Erőt érzek magamban és nem kétségeket.
Minden rendben lesz.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.20. 14:36:25

@IronSchwarczi: Fájdalom és szenvedés nélkül mit sem érne az egész!Számomra pont az a rész a lényeg.Nem is szeretnék könnyű menetet.
Úgy gondolom,hogy az IRONMAN nem a könnyű dolgokról szól.Pont ettől (is) oly nemes.
Szurkolok én is Mindenkinek!
Azt is remélem,hogy Tibike és Te is Finisherek lesztek idén,fel tudtok készülni.
süti beállítások módosítása