A lehetetlen nem létezik

2011.07.17. 01:28

Lassan befejezem a felkészülést,már csak a rápihenés van hátra a melós részt elvégeztem.
Sokkal többet is mint kellett volna de belső mozgáskényszeremtől hajtva és mert sokszor élményként élem meg az edzéseket,ez másként nem működött.
Tavaly decembertől kezdődően
úsztam 200
bringáztam 6000
futottam 1100 killert.
Úgy gondolom,hogy talán fele ennyiből is lehet sikerrel teljesíteni egy IRONMAN-t de a duplájától sem biztos a célbaérés.

Az úszás:
Nem kellett nagyon megdolgoznom érte sajnos,elég könnyedén fejlődött,mára elértem,hogy szinte bármikor le tudom
úszni az IM távot másfél óra környékén.Megtanultam a vízben menet közben megoldani a görcs kérdést ha van mindenféle kikapaszkodás meg megállás nélkül.
Amíg szakadt volt a vádlim tavasszal sikerült a CETRENDET is teljesíteni 4 óra 37 perc alatt.
A nyár beálltával többször voltam nyílt vizeken is,egész bíztatóan alakul a tájékozódás.Remélem Gyékényesen is fog menni:).
Szeretek vízben lenni,úszni csudajó:).

A bicaj:
Télen spinninget nyomattam  nekem az is nagyon bejön.
Meg sem vártam a jó tavaszi időt már mentem az új bicajjal mindenfelé.Sikerült is februárban úgy megfagyasztanom a lábujjaimat egy hegyi edzés alkalmával,
hogy azóta is fekete 2 körmöm.
Nehézkesen indult de aztán hirtelen belendült a téma,1000 letekert killer környékén már megvolt az előzetesen Nagyatádra tervezett 30as átlag képessége.
Ezen felbuzdulva természetesen tovább nyomattam szorgalmasan a hegyi,a hosszú és az intervall edzéseket is aminek hála most már 32 körül van az átlag akkor is ha fúj a szél:).
Nagy élmény számomra a bringázás imádok bármerre csavarogni vele.
Mentem is:) nem keveset.
Miután ráéreztem,hogy bicajon nincs táv ami megállít:)  vertem egy 300 kilis menetet,rá egy hétre körbetekertem a Balatont,az sem volt kis karika:).
200.
Sikerült elérni,hogy "nem a táv öl,hanem a tempó".
Szeretek tekerni,bicajozni csudajó:).

A futás:
Legkedvesebb versenyszámom annak ellenére,hogy elég gyilok vagyok benne:).
Bár mostanában mintha azért már gyorsulna,de persze messze még a jó szint itt is.
Malacként nem könnyű:) de azért iparkodom.
Szeretnék még fogyni is mert a 42 nem elég:).
Cél a 80 kilós testsúly,ezzel már nagyobb távokban is lehet(ne) gondolkozni.
Tavasszal sajnos elszakadt a bal vádlim emiatt jóval kevesebbet szaladgálhattam össze a felkészülés alatt.
Kimaradt pár tervezett maraton is.
Fém vázon még nehezen bírja az élő szövet pedig már ebben a számban is kezdem úgy érezni néha,hogy nagyon messzire is el tudnék futni akár:)
Jól megy bringa után is,sőt.Sokkal jobbakat futok úgy mint magában.
Sikerült elérni,hogy gyakorlatilag már futás megkezdésekor összeáll a mozgás,semmiféle gázos átmenet nincs,könnyen pörögnek a lábak már első métereken is.
Ez tavasszal még azért máshogyan volt:).
IMÁDOK futni,futni csudajó:).

Röviden ennyit a 3 versenyszámról.
Ezeken kívül még pár dolog szükséges.
Legerősebb fegyverem a mentális erőm.
Számomra nincs elérhetetlen,nincs "nem tudom" és nincs "úgysem sikerül" vagy "lehetetlen".
Korábbi 12 év erősportban és az ott megismert fantasztikus barátok közt megtanultam egy életre,hogy mi az a VASAKARAT.
Készen vagyok rajtam nem fog múlni a siker Nagyatádon.
Van "B" terv is meg "C" is.
De ha kell akkor lesz "D" is és akármennyi ami kell a teljesítéshez.
A világvége sem tud megállítani.
Másik erősségem a szervezetem.Nagyon bírja az ívet:).
Semmire sem érzékeny,semmitől sem hány:).Kevés kajával vagy innivalóval + 1 mp3 lejátszóval:) nagyon sokáig elmegyek.
Teszteltem pár mad max akcióval aki nem volt ott tán el sem hiszi pedig igaz.
Pl. futottam már félmaratont kánikulában zéró frissítéssel.No kaja no pia.
Vagy körbetekertem a Balatont szilárd frissítés nélkül.
Ezek csak kiragadott példák de jól mutatják,hogy gépnek szinte semmi sem kell és megy:).
Hosszú menetekre is neki tudok indulni kevés alvás után 2 nutellás banánnal gond nélkül.
Még sosem éheztem el brutálba.
Na persze alacsony pulzuson,mélyen benn a komfortzónában."Nem a táv öl hanem a tempó".
Ezen dolgokra támaszkodva úgy gondolom,hogy rendes,odafigyelt frissítéssel még akár -magamhoz képest- gyors is tudok lenni.
Nem beszélve 2 barátnőmről L-karnitin és koffein.
Ennek a két r*bancnak közbenjárására még nem született olyan holtpont amit ne tudtam volna átütni.
Csak milligramm kérdése:).
Jól bírom a kánikulát(főleg Velence:)) de a 10 fokban szakadó esőben tekerés sem gond.
Temesi Dánielnek hála sikerült egy már majdnem kész robotgépet építeni.

Eddig tartott a rózsaszín rész:).
Van azonban pár dolog ami már nem annyira fényes.
Gépnek is van gyenge pontja.(a lassúságán kívül:))
Egyik a korábban szakadt balos vádli.Elég hajlamos a húzódásra a görcsre.Aggasztóan sok futásnál előjön.
Nyújtásra,masszírozásra + c vitaminra javul,úgyhogy lehet vele haladni csak nagy veszélyforrás.
Másik gyenge pont a rutintalanság.
Még nem régóta űzöm ezt a sportot,kevés versenyen vettem részt és még sosem csináltam 10 óránál tovább tartó menetet.
Így aztán még nem tudom azután mi jön.
Remélem,hogy nem a kalapácsos,aki ráadásul a bank is és royal flush-e van:).
Komolyan veszem a kihívást,nagyon régóta készülök rá,fejben már 20 éves korom óta,fizikailag meg tavaly óta.
Nagy arc az van:) meg lelkesedés is most már hamarosan kiderül,hogy ez mire lesz elég.
Magát a versenyt csak egy játéknak fogom fel.
Hiszem,hogy nem a nagyatádi célkapu az igazán fontos,hanem az odáig elvezető Út.
A menet közben átélt megannyi számtalan élmény,apró csoda és természetesen az időközben megismert barátok,sport társak.Vagy éppen pont ez a blog is az Olvasókkal együtt,kik sok örömet okoznak nekem hétről hétre megtisztelő figyelmükkel.
Ez jóval több,mint maga a Nagy Nap ami persze egy nagyon fontos dolog és ezért oda is teszem magam ha eldörren az ágyú de szeretném kiélvezni is.

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr823073543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.07.17. 07:14:21

Jeee!
Örülök ezeknek a soroknak...
Vicces lesz, hogy ez lesz életed első triatlon versenye :-)))
Már alig várom, hogy ismét összeálljon a brigád...

mata68 2011.07.17. 08:30:14

Látom összekaptad magad fejben is :)
Jó lesz ez, szerintem kevés ember áll úgy oda, hogy mindhárom szám "csudajó".
Drukkolok nagyon (sajnos csak itthonról) !

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.07.17. 09:16:29

Ha aggódsz a 10 óra feletti dolgoktól, csináld meg azon belül. :DDD

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.07.17. 11:26:40

Szép(összefoglaló)írás! Drukkolok hogy ne legyen semmi gond! Hajrá Peti! :)

U.i.: Kombinatnak igaza van! ;) :)

shepherdpeti 2011.07.17. 13:54:20

latom ott vagy a szeren:) kombinattal en is egyetertek, 10 órán belül kell menni:), és nem jön semmifele kalapacsos. nálam is ez lesz a cel:)

laciii79 2011.07.17. 21:34:21

Peti, szépen összeraktad ezt a posztot, és @mata68: -nak igaza van, ha mindhárom elem "csudajó", akkor egész egyszerűen nem lehet gond. :-)
Az olvasók nevében pedig én köszönöm, a szellemes, tanulságos, humoros és motiváló posztokat hétről hétre...

shepherdpeti 2011.07.17. 22:01:35

most latom csak en vagyok a 313-as. nem rossz ez a rajtszam:) HammerMan remelem nem ersz utol:)

oregbaka 2011.07.17. 22:25:39

Hát, rendesen kikövezték az biztos. És ráadásul ezek, a kikövezett, pokolba vezető utak, mind egy irányba mutatnak.
12 08 34

ironsun 2011.07.17. 22:34:21

Látom rendben vagy, jól van! Már csak párat kell aludni is itt van várva várt nap, élvezni fogod, meglátod! Azért kicsit még félek, hogy feltekered az aszfaltot előttünk...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.18. 01:59:39

@HammerMan:
Nem tudom kiderül-e valamikor,hogy ki rejtőzik a sokatmondó név mögött?
Több emberből is kinézem :):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.18. 02:01:53

@shepherdpeti:
engem eléggé hátraraktak - 460
valamint csekkoltam,hogy a 666 az foglalt :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.18. 02:04:45

@oregbaka:
Kicsit fáradt vagyok mert most értem haza éjjeli tekerésből ezért hirtelen nem jöttem rá pár perc alatt,hogy mi ez a kódszám.
Holnap pihentebben megpróbálom megfejteni:) egyenlőre ne áruld el :)

oregbaka 2011.07.18. 08:31:37

@PecsiPeter:
36 08
Nem is olyan rossz:-)

DIZS007 2011.07.18. 11:40:31

Gratulálok a bejegyzéshez, a bloghoz és a felkészülésedhez. Egyszerűen egy nagyon ütős jó példa vagy ha valami nagyot akarok mesélni az IM-ről tuti előjössz.
Találkozzunk a célvonalon túl

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.07.18. 12:13:07

@PecsiPeter:

"Nyújtásra,masszírozásra + c vitaminra javul,úgyhogy lehet vele haladni csak nagy veszélyforrás."

kalcium+magnézium kétpofára. :)

laciii79 2011.07.18. 13:20:18

@PecsiPeter: Ja, és a zene természetesen 10-es, ha annyi a max, amit adni lehet...
A highway-nek lassan a végén vagy (mármint júl. 30-hoz képest), jöhet a hell, vagy a paradise, ahogy tetszik... :-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.18. 23:20:03

@DIZS007:
Köszönöm szépen!
Eltúlzod azért ;) ne velem példálózz vannak sokan mások akik valóban nagy dolgot csinálnak.
Sok sikert Neked is,figyeltelek edzesonline-on ;) !

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.18. 23:21:01

@WITCH:
igen-igen
@laciii79:
a következő zene nagyon fog ütni :)
@shepherdpeti:
;)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.07.19. 08:59:03

Gratulálok a felkészülésedhez Peti, szerintem mindenkit megdöbbentettél az elvégzett edzésmunkával és a hozzáállásoddal pozitív értelemben. Bár minden tiszteletem az erős embereké, álmomban sem gondoltam volna, hogy képes leszel ilyen teljesítményre. Amit eddig letettél az asztalra már tiszteletet érdemel! (nálam a top performance a Velencei tó melletti bringás teljesítményed volt, a 168 km 33-as átlaggal!) Nagy most a nyomás is, de úgy érzem ez téged inspirál. Aki megszokta, sőt szereti, hogy több százan nézik, amikor tonnákat emelget annak egy ilyen szituáció már ismerős, nem lesz gond. Már csak a logisztikai és műszaki gubancok esélyét kell minimálisra csökkenteni, ezeket még gondold át, aztán kezdődhet! :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.19. 19:44:57

@Ivan Grasso:
Köszönöm!eltúlzod,nincs itt nagy dolog.Másokhoz hasonlóan én is úgy érzem most,hogy keveset edzettem,nagyobb lapáttal kellett volna adni az ívet:).Azt mondják ez az érzés természetes ilyenkor.
Mindkét bicaj felkészítve.Mindkettőn lánc+hátsó sor csere.
TT bike nagykarbantartáson is át esett,minden átnézve,átzsírozva,bovden kicserélve.Új gumák.
Ha mégis szétesne alattam akkor a monti is bevetésre kerül(B terv).

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.07.21. 21:28:28

Lehetetlen tényleg nem létezik.

371 9 33 41

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.21. 23:12:06

@kombinat:
Remélem ugyanarra gondolunk!
Na,kitalálja-e valaki a kódszámot? :)

DSipi 2011.07.22. 09:18:08

Gratula a felkészüléshez és a bloghoz is. Mindkettőben rengeteg munka van. Igaz, keveset kommentelek, de minden bejegyzést jó olvasni. Az elvégzett edzésmunka tükrében pedig biztos vagyok benne, hogy nagyon jót fogsz menni az első ironmaneden és nem lesz gond a célba érkezés. További jó edzést addig is. Üdv

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.22. 11:28:02

@DSipi: Köszönöm szépen,hasonló jókat kívánok Neked én is!
süti beállítások módosítása