1 hét

2011.07.11. 14:20

Végül úgy alakult,hogy nem kellett mennem dolgozni egy hétig.
Ezt kihasználva elutaztam végre rokonlátogatóba a Balatonhoz majd pár nappal később Szüleimhez a Velencei-tóhoz.
Fantasztikus volt végre ennyi időt tölteni a családdal,egyfajta mini nyaralás is volt ez nekem.
Edzés szempontból is óriási lehetőség volt ez a pár nap,
emelt szinten pörgött a regeneráció a lényegesen több alvás(akár napközben is),minőségi kaják és a sok pihenés-no meló miatt.
Úgy éreztem vétek lenne ezt most nem kihasználni így "megnyomtam" kicsit ezt a hetet.
Kilométerben és edzésórában nem volt hiány:)
Nem akarok nagyon részletesen belemenni,de volt pl. egy home made Tour de Pelso(szilárd frissítés nélkül) ami óriási élmény volt számomra,annak ellenére,hogy az átlag elég sovány lett,a Balaton gyönyörű,körbetekerni maradandó flash volt.
A kánikulát egészen jól bírtam,egyetlen futóedzés volt csak ami kicsit hard lett,de kólával és útszéli kutas mosakodással végül azt is meg oldottam K.O. nélkül:).Ez az egy necces játék volt a többi "menet"-ben egyáltalán nem okozott gondot a hőség.
Szeretem a nyarat:).
A Velencei-tónál is adtam az ívet:),nagyon jókat tréningeztem,volt nyílt vízi úszás gyakorlás meg minden más is persze.
Fehérvári kemény maggal is sikerült össze egyeztetni közös tekerést,jó nagy adrenalin löket volt az a nap is!
Ilyen emberekkel külön megtiszteltetés és óriási motiváció volt pár órát együtt sportolni a hangulatról nem is beszélve:).
Nem akarom nagyon ragozni de nagyszerű volt felpörgetni kicsit az edzéseket,FLOW hegyek,egy utolsó "nagy dobás" még az IM előtt,most már jöhet a tapering,
kedvenc időszakom :).
Innentől szépen fogynak majd az adagok és rávezetődés jön a Nagy Napra.
Természetesen a legnagyobb jó dolog a családdal töltött közös sok idő volt,nagyon ritkán van sajnos ilyesmire lehetőség.
Végezetül pár fotó hátha Lacinak is megjön az étvágya némelyiktől:) :

indulásra készen:

 

 

 

 

 

 

cica:) :

 

erősember kupáim egy része:

 

 

Mr.Vakhal és Mr.Nádasdi ipari robotgép urak megtisztelő társaságában:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr463057518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.07.11. 14:41:53

van már kulacstartód a nyereg mögött is? Defekted volt a kép alapján :-)

Pont jó hetet fogtál ki, szép idővel az edzéshez, és nem utolsó sorban a pihenéshez és családozáshoz is.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.11. 19:57:13

@Tepó:
Éles a szemed edzőbá:)
Igen az idő tökéletes volt,ezért is hosszabbodott meg a "mini nyaralás".
a kulacstartót itt láttam meg nálunk a bringaszervízben,kemény 1700 pénz vót.
Most már ennyi kulaccsal Moszkváig sem állok meg :):):)

mata68 2011.07.11. 21:32:28

Két dolog jut eszembe a képekről:
1. Sok eredményes évet kell tölteni a triatlonban is, hogy legalább ennyi kupát összeszedj, de menni fog :)

2. Lacinak elég lesz IM beszámolóként a teljesítés utáni kajákról néhány fénykép. Előétel (úszás), főétel (bringa), desszert (futás). Ezekből Ő nagyjából az időeredményt is meg tudja majd saccolni :)
(Bocs Laci, nem tudtam kihagyni:)

laciii79 2011.07.11. 22:59:43

@PecsiPeter: Mindegyik képtől megjött az étvágyam, vagy erre vagy arra. Vagy tekerni, vagy úszni, vagy lustálkodni, de leginkább ENNI! :-)
Gyönyörűek a kaják... éppen itatom fel a nyálamat, de a bringás kép alatti husi + krumpli kombóról mesélhetnél, mi is volt az? Nagyon guszta, csak nem látom, mi van a husin rajta. :D

@Tepó: Vigyázz Mester, szerintem ez a megátalkodott gép képes és tényleg elmegy Moszkvába... :-)És mindezt a tapering jegyében. :-)
@mata68: :-) Ott a pont. Jut, eszembe, megy az idén a tippjáték, vagy csak én vagyok lemaradva? Nem tudom, mennyi most Peti célideje, de én készen állok saccolni. :-)
Ja, és drukkolok, hogy a futás tényleg igazi desszert legyen!

ironsun 2011.07.12. 09:44:15

Peti! Pár hete Szentendre felé vmi olyat mondtál, hogy aki két kulacsnál többel megy, az ... Mi is van ezzel a négy kulaccsal? És minek mész Te Moszkvába?

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.07.12. 11:07:50

A cicát sem tessék kihagyni! Látszik szegényen, hogy nehéz napja volt...:)
Szerintem Petinek az ironman csak a desszert lesz!:D

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.12. 14:17:54

@laciii79:
Az darált hússal töltött tök,sajttal megszórva a tetején.OMG! ;)
Reméltem is,hogy tetszeni fognak a kajás fotók! :)
Alapvetően a teljesítés a cél.
12 óra még mindig az álom célidő terv,persze csak ha minden körülmény 100% és megy az all-in! ;)
SZÉJJELVÁGOMABETONT!!!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.12. 14:21:25

@ironsun:
Vízből sosem elég :)
Tepó mindig próbál lebeszélni a hosszabb csapatásokról,ezért döntöttem egy rövidebb Göd-Moszkva karika mellett :):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.12. 14:22:55

@norcsifut:
;) Hát elég izmos desszertnek ígérkezik!:)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.07.12. 21:27:57

Most, hogy a Túró Rudit is karikára vágva kéne ennem egy hétre beosztva, telerakja a blogot kajafotókkal! Mi ez, pszichológiai hadviselés?! :)

A kupás kép ugye fotosopp?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.12. 23:34:44

@Ivan Grasso:
:) a kupás kép annyira nem photoshop,hogy jópár kupám ami még van az rajta sincs ezen a fotón.
Azt hiszem 6 szezont nyomtam végig,kb. 100 versenyen vettem részt.
Csodálatos időszak volt az is,nagyon nagyon szerettem...
Az ott eltöltött összesen 12 év és az ott megismert elképzelhetetlenül hihetetlen barátok mellett tanultam meg egy életre,hogy mi az a
VASAKARAT...

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.07.13. 08:38:48

@PecsiPeter: nagyon impresszív látvány, természetesen fel sem merült bennem, hogy nem igazi. Minden tiszteletem a Tiéd! Aprópó a galériádból eltűnt a Eragon-os kép, pedig az volt a kedvencem! :) Azt feltehetnéd ide, nagyon állat!
süti beállítások módosítása