Legelőször is Baka feleségéhez szeretnék szólni.
Böbe!
Ez a mai nap az én hibám!Ne haragudj férjedre,én beszéltem rá erre a balatoni tekerésre a Megyeri híd közepén reggel!
Ő ártatlan!
Kérlek ne haragudjatok,hogy elb@sztam a családi délutánotokat,hisz jóval később ért haza Baka a tervezettől.
Minden az én hibám,vállalom a teljes felelősséget!


A fontos előszó után akkor lássuk a mai napot.
Tegnapi toborzó üzenet:
"Elvetemült edzőtársat keresek holnapra
egy 200 killer feletti tekeréshez.
Tempó szigorúan laza 30 sérült láb miatt.
Ez titkos küldetés ne szólj róla senkinek!"
Valóban így gondoltam jópofa játékként.Aztán délután láttam Witch kommentjét itt a blogomon amiben felvetette a közös tekerés ötletét a hétvégére.Ezek után nem volt pofám "elhallgatni",hogy mi készülődik,nehogy aztán úgy érezze később,hogy direkt nem akartuk bevenni a bandába.
Lelkiismeretem úgy diktálta tehát,hogy végül publikussá tettem ezt a titkos(nak induló) küldetést.


Aztán ma reggel habra tekertem el a dunakeszi Decathlon elé,nem volt ott senki:(.
A Megyeri híd közepén(késtem) persze a minden őrültségben benne lévő Öregbakával természetesen szembetalálkoztam.
Ő eljött...
Gyorsan meg győztem,hogy jobb lesz nekünk a Balatonra letekerni mintsem a Szentendrei szigeten körözgetni,így már fodítottuk is a bicajok orrát a Dunántúl felé.
A rakparton találkoztunk RókaLaciékkal majd kicsit később Brindza Istvánnal is akit sajnos elsőre nem ismertem fel,hiszen eddig csak bringás cuccban láttam ma viszont civilben kocsiból köszönt ránk egyszer csak.Ne haragudj a bakiért István!
A Balatonig vidám pofaszél játszott velünk,aminek Baka nem túlságosan örült:),pedig ez(is) edzi jól a lábakat.
Az átlagunk gyilok lett de ma nem is a tempómenés volt a cél számomra hanem egy laza,zsírégetős,fogyasztós tekerés.
Ez sikerült is:).
Megálltunk Szüleimnél Velencén majd a Balatonon Keresztmamámnál,visszafelé szintén Velencén.
Aligán family pit stop és frissítés után még elugrottunk megörökíteni magunkat a kilátóhoz aztán go hazafelé.Láttuk a még UB-ról maradt narancs nyilakat...OMG!
Visszafelében Fehérvár után amikor átszakítottuk az IM távot az a perc a miénk volt...
Csodálatos és felemelő volt egy baráttal közösen átélni.
Pesten aztán Baka kiszállt hiszen ott lakik(defektelt is).
Nagy nagy gratula Neki,hiszen egész nap erején felül jött,ez a táv és ez a tempó Neki kíváló teljesítmény!
Az is külön öröm számomra,hogy ma át tört egy olyan falat magában ami után megérezte,hogy nincs többé elérhetetlen...
Persze áztunk is sokat de hát ez benne van az időjárásban mostanában mindig.Egyikünket sem zavarta.
Hazaérve láttam,hogy ez még csak 270 így az ismét eleredő eső ellenére neki indultam,hogy még rátegyek egy 30ast,hogy szép kerek legyen a táv.
Ez majdnem sikerült is:) ugyanis 298nál defekteltem.Miután kicseréltem a belsőt az újonnan betettben eltört a szelep:(.
Ezek után nem volt mit tenni,bicajt mellettem tolva hazasétáltam a maradék 4 kilit.Bringás cipőben nem volt túl kellemes.
A mostanában engem ért balszerencsék után már úgy gondolom egy kisebb csodára is szükségem lesz,hogy beérjek Nagyatádon gond nélkül:)
A testemben hiszek és bízom az már készen áll a teljesítésre a többi műszaki gixeren meg nem stresszelem magam.
Végül az Élet ismét nem engedte,hogy jó száj ízzel fejezzem be ezt a mai tekerést de nem probléma hiszen az én nyavalygásaim messze eltörpülnek azok mellett az igazi bajok mellett,hogy sok embernek nincs mit ennie sem és fedél sincs a feje fölött nem beszélve azokról,kiknek a következő nap túlélése sem biztos.
Ezek az igazi gondok...

Hazudnék ha azt mondanám,hogy nem éreztem a lábaimban a 300at de az is túlzás lenne ha azt mondanám,hogy elfáradtam.
Utólag azt gondolom,hogy kicsit könnyű lett a challenge,ez még mindig közel sem az a táv amelyik megfogna engem.Most sajnáltam csak igazán,hogy pár napja meghúztam a vádlim a láncszakadáskor,mert így bicaj végeztével lemaradt a run :( még jó lett volna ráfutni,akkor lett volna csak igazi az edzés! ;)Nem akarok nagyon előre menni az álmodozásban de annyit elárulok,hogy már készül a terv egy kicsit komolyabb ride letekerésére kísérőautóval meg minden egyébbel ami kell egy 24 órás menethez...
Akiben felvetődne a kérdés a maival kapcsolatban:
"Miért?"
A válasz nagyon egyszerű...
Mert bicajozni csudajó!Az elejétől a végéig imádtam,nem csak a jó dolgokkal de a szembeszéllel a masszív esővel,mindennel együtt!

Dunakanyar-Balaton oda vissza bike:
298.3 km (+ 4 kili bicaj tolás:))
10:02:00 (29.7km/h)
132 avg hr
8989 cal :)

Pár életkép a mai túráról:
Bakával a Balatonnál:

Frissítőasztal Velencén:



Parancsnoki híd:


Ezt külön Vasapunak:) :


Defektszerelés 298nál:







 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr563036332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.04. 00:25:50

Ja a legdurvábbat lefelejtettem a bejegyzésből!
Fürdés után elmentem bedobni 2 gyros-t.
Kajálás közben az elöl lévő műfogamról leesett a takarózománc,így most szép fém színű a pótlás elöl középen.
Gondolhatjátok hogy nézek ki mosolynál...
Erről azért nem csináltam fotót.
KURVAÉLET!
:(:(:(

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.07.04. 07:51:05

Nagyon tetszik! Gratulálok Nektek!! A lehetséges úticélok közül felkészül a Kékes(egy IM utáni időpontra),vagy mi?? Kíváncsian várom arról az útról a beszámolót :).

De addig is, még sok új bejegyzést szeretnék itt olvasni ám ;)!

Vigyázz, vigyázzatok Magatokra!!

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.07.04. 08:57:59

@PecsiPeter: A terheléstől lassan lekopik a hús és előbukkan a fémváz. :DDDD

Gratula!

A gyulai legénybúcsú elhúzódott kissé, akkor se lett volna esélyem veletek menni, ha időben visszaérek. Majd legközelebb. :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.04. 08:59:23

@IronSchwarczi:
Köszönöm(jük) szépen!
Elvetemültségért Neked sem kell a szomszédba menni!Yeah! ;)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.04. 09:03:54

@kombinat:
Hú,nagyon gyilok lett az ábrázat most :(
Nem lesz csajozás asszem egy darabig...

A tekerésre térve nem lesz legközelebb.
Ezentúl egyedül edzem.Tegnap elgondolkoztam és rájöttem(kicsit későn),hogy nem szabad az őrültségeimbe másokat is belekevernem.
Főleg nem családos embereket.
Ezt komolyan gondolom ez most nem vicc.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.07.04. 09:45:02

Tiszta hülyék vagytok :-)))

A kép akkor lett volna igazán romantikus, ha a szivárvány alatt szappanbuborékokat fújsz egy virágkoszorúval a fejeden.

Elég kemény edzéseket ír Tepó...

ironsun 2011.07.04. 11:54:42

Petikém! A cseregumit a rózsaszínű oldaltáskádban vitted? Arról miért nem raksz fel képet? Amúgy a Mester írt rólunk a blogjában. Vmilyen kertről beszélt...

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.07.04. 11:56:44

Szép túra! Mindkettőtöknek gratula, az átlagból látszik, hogy nem túristáskodtátok el.

Peti lassan elkezdheted tanulmányozni Szőnyi Feri élettörténetét!
Sejtésem szerint a súlyokkal is így lehettél, kis tárcsa, közepes tárcsa, nagy tárcsa végül Suzuki! :)
Kiváncsi vagyok most mi lesz a vége! :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.07.04. 14:08:30

@PecsiPeter:

Megint csak azt tudom mondani hogy "állatok vagytok" komolyan, 300 kili... én csak otthon köröztem, maradok a 100-150 közötti tartományban ;)

Jövő vasárnap kéne szervezni egy olyan tekerést ahol - relatíve - sokan vagyunk! (előtte való nap, és reggel pont Dunakeszin leszek, szóval nekem pl. tökéletes lenne!)

Ha kombinát is jön, akkor lehetnénk már négyen, vagy esetleg még valaki más?

ironsun 2011.07.04. 15:26:22

Még vmi: nagyon cuki az a kis romantikus, ölelgetős fénykép!

laciii79 2011.07.04. 16:28:54

Mad men! Ez absolutely madness! :D
Ez Tepó ötlete volt? - Ezt csak úgy csendben kérdezem... :-)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.07.04. 17:26:46

@Vasapu: @laciii79:
az én nevemet ilyen távoknál a szátokra ne vegyétek ;-))))
Gondolom feldühödött az időjárásra és meg akarta mutatni, hogy ő akkor is lemegy Balatonra :-))

mata68 2011.07.04. 20:23:08

@PecsiPeter: A többiek már mindent leírtak, állatok vagytok :)

Azér' az IM-en ne nagyon mosolyogj, mert szétrebben a nép a közeledből :)

shepherdpeti 2011.07.04. 20:33:07

nem, semmi, én is azt tudom mondani mint a többiek, Ti már a duplára készültök:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.04. 21:35:32

@IronSchwarczi: @kombinat: @Vasapu: @ironsun: @Ivan Grasso: @WITCH: @laciii79: @Tepó: @mata68: @shepherdpeti:
Köszönöm szépen!
Pár gondolat a kommentjeitekhez:
Szőnyi Feri egészen más dimenzió,vele bármi nemű közös emlegetés azon felül,hogy nagyon megtisztelő,de teljesen irreális.Ő annyira más osztályban játszik,hogy az már szinte felfoghatatlan.
Természetesen ez a túra nem szerepelt a Tepó által koordinált dolgok közt.
Ő ettől sokkal okosabb és célravezetőbb irányt ír elő.
Engem viszont olyan szintű belső kényszer hajt,hogy időnként szükségem van rá,hogy a "láncot ledobva" kiéljem magam.Ezt az 1-2 alkalmat kivéve egyéb iránt mostanában meglepően pontosan tartom a kiírt tervet.
Közös tekerés számomra nem lesz több,egyedül edzem ezentúl a miértet már leírtam ugyanezen bejegyzés egy másik kommentjében.
Még egyszer köszönöm,de nem gondolom,hogy ez a ride akkora dolog lett volna,hisz mindannyian "kattantak" vagyunk a szó jó értelmében.

oregbaka 2011.07.04. 22:51:10

Engedjétek meg a rangidősnek, hogy néhány gondolattal "rendezzem a sorokat":-, mivel ezúttal Petya barátom túlozta el kissé a történteket.

Bakáéknál nem volt tervezve semmilyen vasárnap délutáni családi program! Böbe teljes támogatást biztosít és tudja, hogy a felkészülés ezen szakaszán hétvégén going long program van. Tehát nem maradtam le semmiről a szokásosnál semmivel nem hosszabb táv miatt. Kedvesem csak akkor lepődött meg kissé, mikor a "hol vagy?" kérdésre a "a parton, a Balaton parton" válasz érkezett. Akkor is inkább csak a 7-es forgalma miatt aggódott, no és a kocsikban bekövetkezett károk miatt (hiszen tudta hogy egy lelketlen páncélossal alkotok összhaderőnemi harci köteléket:-))

Igaz, hogy eredetileg volt egy közös edzés tervezve a fiammal délután hatra, de mikor megtudta, hogy nem érek haza még örült is. Megcsinálta a penzumot nélkülem is. Ettől is sikerült neki jobban:-). Tudjátok az idősödő apák általában csak hátráltatják a fiukat:-)

Óriási élmény volt a nyughatatlan Lelketlennel az egész nap. (És nem csak azért mert szorosan magához ölelt a kék Balaton partján a pink táskájával:-))
Az igaz, hogy még mindig döbbent arccal, lefagyva állok a Megyeri-híd közepén, halva a "kissé" megváltozott tervet. De kit érdekelnek a folyamatosan, nagy precizitással megrajzolt tervek. Most, hirtelen késztetést éreztem, hogy rávágjam a felvetésre: Roger! Néha kellenek az irreális feladatok is.
Még ott a hídon kérdeztem: "ez így mennyi lesz?" "200" jött a válasz. OK.
A következő kép az mikor rádöbbentem Lepsénynél, hogy ez nekem 260 lesz. Pofaszél, dimb-domb, reménytelenség és a tudat a 260-ról:-)

Persze ez csak 240 lett nekem a defekt miatt, mivel reggel ki kellett karikáznom Budakalászra (18kili), csak azért, hogy fél órával később szinte a lakásunk alatt suhanjunk el a Balaton irányába. (Micsoda előrelátás!:-)

Állatok és meggondolatlanok vagyunk? Talán igen! De akkor is így döntenék, ha holnap kérdezné ezt tőlem Petya!
Különben is nem nagy szám. 210 után egyre jobb lett:-)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.07.05. 10:26:42

@PecsiPeter:
@oregbaka:

Remélem ti is bevállaljátok velünk a Nyíradonyi bringázást szeptemberben, az is 300 kili lesz.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.05. 10:39:58

@WITCH:

Én akkor már nem megyek rövid távokat :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.07.05. 10:52:24

@PecsiPeter:

Nagyszerű. Na, pont azért találtam ki ezt a hosszútávot.

Vonattal jövünk vissza, de ha gondolod te jöhetsz bringával is, akkor az 600.

Szóval?

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.07.05. 11:56:21

@PecsiPeter:

Amúgy lecserélhetnéd már a profilképedet, mert már nem is hasonlítasz az egykori önmagadra, de tényleg!

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.07.05. 12:44:59

@PecsiPeter: Tényleg más dimenzióban mozogsz... Nekem, amikor a saját "csúcsformámban" voltam, akkor is fájt 150 felett minden kili, ráduplázni se fejben sem testben ilyen tempóval képtelen voltam.

300 kili!!! Bőven BP-Bécs távolságon túl... autóval, sok lóerővel is kemény :)!

Te tényleg mosolyogni fogsz az IM végén.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.05. 22:27:39

@WITCH:
válasz part2: én akkor már nem megyek rövid távokat

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.05. 22:32:35

@myke6969:
Máskor ne ülj gép elé piásan! :):):)
Miről beszélsz? :):):)
2009ben a Napot is összezúztad volna egyetlen ütéssel vagy bárki szívét meg tudtad volna állítani a puszta gondolatoddal!
Ilyesmi edzés mint a mi hétvégink,simán bejátszott volna Neked is,sőt ettől jóval nagyobb átlag speed-del.
Ne szerénykedjél,inkább tölts fel újabb fotókat fiadról!Igaza van Tepónak!

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.07.06. 10:23:17

@PecsiPeter:

Gondolom mindig 1000 felettieket mész majd ősszel ha neked rövid a BP-Nyíradon-BP 600 kili. :)

@myke6969:

Szerintem te is simán megcsinálnád az ilyen 200-300+ -os hosszú rideokat, csak az a különbség hogy Peti szerintem az erőemberes múltjából adódóan baromi jól viseli a holtpontokat, a folyamatos diszkomfortot, meg a monotonitást.

Neki ez már szinte természetes lehet.

Eleve aki annyit emelgetett meg kondizott súlyokkal mint ő, az már nem kicsi van elkötelezve az aktuális célja iránt.

Vagy nézd meg a testéptőket mennyit edzenek full monoton munkákat...

Szóval itt az egyik fő ok szerintem.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.06. 11:08:25

@WITCH:
Amit írsz abban lehet valami.
A helyzet azért nem annyira "easy" főleg nem "természetes" :):):).Messze még az a szint nálam!
Mondjuk annyiból van tényleg kis előnyöm,hogy nekem nincsenek holtpontok:):):) ,nekikezdek valaminek a végén meg befejezem:):):).Ennyi:):):)
Utána letusolok és indulok futni egy levezetőt :):):)
Hülyéskedek csak!
süti beállítások módosítása