Reggel a starthelyre megérkezvén örömmel láttuk,hogy itt van  Szaszit és Márk is barátnőstül.Jó kis meglepetés volt,nem is szóltak előre,hogy itt lesznek;)
Regisztráció,rajtszámragasztás és rövid bandázás után belecsaptunk a lecsóba.
Kötelező gixerként a (beöltözésnél még működő) pulzusmérőm elromlott...Vágtam rögvest,hogy érzésre kell majd mennem,kicsit gáz volt,hogy pont a legdurvább edzésemen
maradtam pulzuskontroll nélkül.

A többiek az elején laza,melegítősféle pörgetésbe kezdtek,de mivel én ezt a részt kihagytam :) így hamar egyedül találtam magam az országúton.
Abból a szempontból talán nem is volt baj,hogy így jobban bele tudtam mélyedni a gondolataimba és jobban tudtam koncentrálni a feladatra.
Ez annyira jól sikerült:),hogy még az első körben úrrá lett rajtam az izgulás,főleg,hogy nem is nagyon éreztem a chi-t,nem éreztem,hogy szétvetne az erő.
Jól ment a tekerés,szépen forogtak a lábak,és szépen fogyogatott a táv is mikor egyszercsak hátulról-oldalról egy nagy ütést éreztem a következő pillanatban az
úton csattantam...
Elütött egy teherautó.
Ezután megállt és a sofőr elnézést kért(sokra mentem vele),közben én kiordítoztam magamból a dühömet és átvizsgáltam a bicaj állapotát,"robot nem érez" mondattal(humoromnál voltam) megnyugtattam a hirtelen kialakult bringás mini csődületet-ezúton is köszönöm,hogy megálltak nekem összetartásból!
Kevesebb mint 3 percen belül(nem vicc,néztem az órát) újra bicajon ültem és folytattam a tekerést.
Nyereg és a kormánybandázs szakadt nekem pár helyen lejött a bőr és megütöttem magam.Nem vészes.
Amit nem kell műteni az nem sérülés:).
A nem várt esemény kizökkentett a ritmusból és rosszul is esett az élettől,hogy ilyesmi megtörtént.
3ik körben,80ik kilinél jártam még sok volt hátra a napból,menni kellett,hajtott a jó célidő.
A bolyozást kerültem,természetesen saját zsíron mentem végig.Tibivel szétszakadtunk de jött szorgalmasan keményen nyomta a bicajt.
Menetközben nem éreztem szükségét így nem sokat ettem és meg sem álltam a 4ik kör végéig(112km).Ekkor levettem a hosszú ujjú felsőt és nyomtam egy banánt.
Különösebb események nélkül fogytak tovább a kilik,míg aztán az utolsó körömben elkezdett görcsölni a lábam,dobáltam is befelé a magnéziumot.
Meglepődtem mert ilyesmi korábban nem igen fordult még elő bicajon.Aztán olyan erős lett a görcs,hogy kénytelen voltam egy útszéli kútnál extra megállást eszközölni ahol legalább 1 liter vizet egyből felszívtam + újabb magnéziumot is vettem be.Valamennyire sikerült is normalizálni a helyzetet a bringás célba egész jó állapotban értem be.
6 kör
168 km
05:05:41(32.98 km/h)-netto idő,ehhez kb. 10 perc plusz jött balesettel,öltözéssel,görcs miatti extra megállással együtt.

Gyorsan leraktam Szüleimnél a bicajt és rövid depózás után onnan neki indultam a 7ik és egyben legnehezebbnek ígérkező körnek futva.
Sapka nélkül 1 kis kulaccsal 16 km-re az első kúttól az ipari kánikulában...
Vettem a hőséget,de kocogtam lelkesen,nem éreztem magam gyengének de tudtam,ez odab@szós lesz hamar.
Nem is kellett sokáig várni addigra már kiürült kulaccsal a 12ik kilinél Dinnyés után többször megbotlottam a teljesen sík betonon,ez gyanús lett erre megpróbáltam ökölbe szorítani a kezemet és nem nagyon ment...
Diagnosztizáltam,hogy komoly szinten túlhevültem,talán még napszúrást is kaptam.
Lüktetett a fejem, pár percre voltam a "system shutdown" állapothoz.
Változtatnom kellett így kénytelen voltam belesétálni(buzi vagyok elismerem),ezzel egyidejűleg levettem a pólómat és fejkendőt hajtogattam belőle.
Saját proletárságom áldozata lettem...
Mivel ez egy nagyon egyszerű minimál konfigos rendezvény volt így frissítő állomás missing.Nem szerveztünk magunknak bringás kísérőt sem aki tudta volna hozni az ételt italt.
Őszintén szólva nem is tudom,hogyan gondoltuk,hogy ez így majd működni fog...
Szaszit és Márk nagyon rendesek voltak mert megálltak nekem és bíztattak,jó tanácsokkal láttak el és persze adtak vizet is.
KÖSZÖNÖM SZÉPEN!
Így utólag azt gondolom,hogy talán rossz döntést hoztam mert kockáztattam az egészségemet de nem álltam meg egy pillanatra sem csak gyalogoltam fejlehajtva,szemlesütve szégyenemben...
Mivel ez volt az IM első fontos főpróbája így  képtelen voltam elengedni a tervet,egyetlen cél lebegett előttem de az tisztán:
VÉGIGMENNI,CÉLBAÉRNI MINDEÁRON!
Ha innentől  gyalog  4-5 órán át akkor is.
"a fájdalom ideiglenes mert elmúlik előbb-utóbb de ha feladod a kudarc örökké tart" -ezt nagyon jól megtanultam amióta csikó koromban első triatlonos fellángolásomkor a záróbusz szedett fel mert nem tudtam körbefutni a tavat...
Minek az ész ha van erő alapon ismét lapot húztam a 19re.Nincs agyam elismerem mert ezt így nem szabad(na) de folytattam még ha csiga lassan is.
4 kili zombi walk(kis túlzással:)) után végre beértem Pákozdra ahol kisboltban kólához jutottam + útszéli kék kúton megmosakodtam és ittam nem keveset.
Visszatértem a mátrixba,felbootolt a gépezet.Egy csapásra minden okés lett.
Hihetetlen változás állt be így a továbbiakban kocogtam újra.Még az emelkedőkön is.
Persze azért ennyire nem volt egyszerű a játék mert innentől faluról falura,kék kúttól kék kútig(innentől már voltak végig) tartott csak az optimális üzemi hőfok:)és a görcsmentesség de végre futómozgásban  fogyasztottam a távot.
Ahogy beértem Velence elejére könnyek nélkül sírtam egyrészt mert akkor már kezdtem felfogni,hogy megcsinálom másrészt mert annyira sajnáltam,hogy így elb@sztam a frissítés részét a futásnak ezáltal persze elszállt a tervezett célidő is...
Mivel belesétáltam Dinnyés és Pákozd közt és mivel izomzatilag nem voltam kifáradva így még ráraktam a kör végén egy kis kiegészítést,hogy meglegyen a 30 kili "ráfutás".
3 óra 43 perc...Nagyon lassú voltam de hát ez van.Ha minden okés is csak lassan tudok kocogni így meg még sz@rabb lett az időeredmény...De legalább van min dolgozni:).
Azért a célban érzett felemelő feelinget nem cserélném el még Ironsün biciklijére sem pedig attól szebbet még nem láttam;).

Annak ellenére,hogy teljesítettem félsikerként értékelem magamban a produkciót hiszen már biciklin görcsölt a combom ami lehet,hogy a túl erősen választott tempó következménye volt.
A futás meg egyenesen gyilok volt.Arról nem is beszélve,hogy amikor már megfőtt az agyam a hőgutában akkor biztonságosabb és egészségesebb lett volna kiszállni és nem tovább folytatni kockáztatva az egészségemet.
Ezen hozzá állásomon is változtatnom kellene,mert most(is) ugyan bejött de mindig biztos,hogy nem lesz szerencsém.
Szaszitnak és Márknak is kijutott a jóból,akadtak problémáik(napszúrás,gyomorrontás) de letekerték a 10 kört(280km).
Óriási teljesítmény,ezúton is gratulálok Nekik!
Tibikét sajnos annyira kivégezte a kánikula,hogy végül helyesen és biztonságosan döntve kiszállt így elkerülte a kórház állapotot.
Minden esetre tőlem megkapta a sugarman jelzőt :):):),hogy legyen ami a továbbiakban extra pluszként motiválja Őt:):):).
Nem sikerült összefutni a teljes fehérvári kemény maggal sem :( pedig jó lett volna bandázni egyet.

Megkövetem magam.
A "bicajon nincs táv ami megállít","fáradhatatlan és megállíthatatlan robot vagyok" nagyarcú kijelentéseim eléréséhez még sokat kell gyúrnom hisz be bizonyosodott,hogy túlvállalom a tempót vagy jön egy kis meleg vagy
kiesik 1-2 frissítő állomás és máris volt baj...
Sok tapasztalat és sok javulás kell még a jó szint eléréséhez.Visszább kell vennem az arcból "kicsit" túlértékeltem magam mostanában még ha csak viccből is.

Külön bekezdésben szeretném kifejezni maximális tiszteletemet minden Finishernek,mert a tó körül körözgetve én csak az "előszobából tudtam bekukucskálni",hogy vajon mi is várhat majd Nagyatádon,akik már teljesítették az IRONMAN-t minden elismerést megérdemelnek.

Pár fotó a hétvégéről,a sütis és a strandos-lángosos kép már vasárnap a Balatonon készült:) :

Szerző: PecsiPeter

42 komment

Címkék: velence 10x

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr802961018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.06. 10:07:46

Egyértelműen robot vagy:D

Nagyatádon van lehetőség a komplett sminkre is, ott nem lesz gond a frissítéssel. Futás közben lesz árnyék is.

Itt a total climb körönként ~100 méter volt, kb mint az IM-en. Ugyanezt az átlagot simán hozod Nagyatádon is, az könnyebb pálya.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.06. 10:09:45

A héten egy vidám vasárnap? :)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.06.06. 10:21:36

Ilyen edzések a megaszívással együtt is egyszerűen KELLENEK az IM előtt! Csak azért, hogy ne ott történjen ilyen, de a legfontosabb, hogy a koccanásból kijöttél épségben! A bringás tempóhoz pedig még egyszer óriási gratula, nagyon kemény vagy!

mata68 2011.06.06. 10:31:08

Petya, szerintem ilyen melegben őrültség és felelőletlenség SAPKA nélkül kimenni futni. Lehet, hogy furcsán néz ki a fémvázon :), de viselni kell.

A teljesítéshez amúgy óriási gratula, engem harmadennyi táv is megfektetett.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.06. 10:41:04

@mata68:
Sajnos nincs agyam így az ésszerű dolgok számomra elérhetetlenek :):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.06. 10:46:51

@kombinat:
vasárnap speciális bike+run edzésem lesz,egyedül kell lenyomjam,hogy ne zavarjak másokat.
Kedd és péntek délelőtt viszont benne vagyok ha Neked is jó.Remélem Tibike is jön.
Kedd laza átmozgató,péntek Dobogókő 2X.
Bármelyiket szívesen elkerékpározom Veled.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.06. 11:37:00

@PecsiPeter: Hétköznap a kapitalizmust építem, nekem sajna azok nem jók. Kivéve az extrém korai hajnalokat.

@mata68: Nem kellett a sapka neki, mert azt tervezte, hogy szélhűtéssel megy, de a kevés frissítés miatt nem tudott eléggé felgyorsulni ehhez. :D

mata68 2011.06.06. 12:07:11

@kombinat: Jól van, így már érthető :)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.06.06. 12:13:18

Emlékszem, tavaly, az első kombi edzésemnél éreztem hasonlót az Ironman-ekkel kapcsolatban. Nekem akkor még 10 kili ráfutás is furcsa volt. Belejössz majd Te is, de azt senki nem mondta, hogy könnyű lesz:-)
Szerintem jól tetted, hogy végigmentél, ha nem bírtad volna, eldőlsz, de amíg tudsz, addig kell is menni.

Milyen az a speciális bike run edzés?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.06. 12:14:18

@kombinat:
a szélhűtéses sebességhez nekem még vagy 10 év edzés kell meg vagy 20 kiló mínusz is :)
@mata68:
Tudom,hogy igazad van.Magamfajta kezdő futónak még sokat kell tanulnia.
Miskolcon is beöltöztem téli cuccba :)
nem értettem miért van melegem? :):):)

szaszit 2011.06.06. 12:20:17

Gratulálok, minden elismerésem Neked és Tibikének is kőkemények voltatok. A bringát nagyon jól nyomtátok, a futásnál pedig aggódtam hogy ne legyen bajotok abban a pokoli melegben, azért is álltunk meg minden körben.
Ezt az elütést se akartam elhinni amíg nem mutattad a sebeidet. Mindig azt hiszem nem lehet tovább fokozni az önszívatást, de valahogy mindig sikerül:)

A hosszabb táv miatt kicsit lassabban kezdtem a 4. és a 7. kör után kis szünettel.Volt benne boly is de szerintem az nem kellett volna, sokkal inkább saját tempót kellett volna menni mint ahogy ti is csináltátok.
Ezért engem is utolért a vég, a kevés frissítés és a meleg megtette a hatását, a 9.körben meg kellett állnom Pákozdon, de mindenképp végig akartam menni. Kicsit javult a helyzet de így is borzalmasan szarul voltam, (de az utolsó kört azért megnyomtam könyökölve) szédültem a célbaérkezés után is csak ülni vagy feküdni bírtam vagy két órán keresztül, szerencsére azért hányni felkeltem:) Persze se inni, se enni nem bírtam semmit és szőlőcukor se volt nálam, egy infúzió jó lett volna:D
Elég kiszolgáltatottnak éreztem magam, nem mertem elindulni kocsival pedig a többiek jó sokat vártak rám Siófokon ami miatt szintén kellemetlenül éreztem magam, mert még aznap este haza kellett indulni.
Úgyhogy bocs Peti hogy nem tudtam elmenni hozzátok:)
A kiütés ellenére örülök hogy teljesíteni tudtam, még soha nem tekertem ennyit egy nap alatt, sokat tanultam belőle, a legfontosabb hogy tovább kell járni a saját utamat, a visszavágásra pedig készülök:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.06. 12:20:33

@Vasapu:
köszönöm!
A speckó edzést nem árulhatom el mert Tepó jogvédelme alatt áll:):):)
Meg különben is ha elmondanám utána meg kéne,hogy öljelek :):):)
Viccet félretéve ha a napokban Te is felfeded az új módszered én is megírom,hogy mi ez. ;)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.06. 12:29:56

@szaszit:
Óriási voltál én még jobban felnézek Rád ezentúl!
Bár furcsa volt Téged elfáradni látni ;)
Ha ennyire nagyon szarul voltál még jóval a célbaérés után is akkor meg főleg el kellett volna ugranod a címre amit felírtam Neked kis cetlire,újjá születtél volna hideg zuhanyzás és bolognai spagetti után!Legközelebb ha lesz ilyen a hátamon viszlek! ;)
Gratulálok még egyszer,Te sem vagy normális! ;)

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.06. 13:49:21

@Vasapu: @PecsiPeter: Az egyikőtök titkát már tudom.
Javaslom, hogy a fair-play jegyében a másik is mondja el nekem az övét és akkor legalább az én oldalam nem fúrja ki a kíváncsiság. :D

oregbaka 2011.06.06. 14:54:58

Pécsi közlegény!
Mondtam, hogy jó kezekben lesz, hiszen Kalapácsos tizedes tapasztalt harcos hírében áll:-)
Ahogy olvasom az ultijelentéséből a 82mm-es aknavetőt és a lőszerrakaszt is bevállalta. Ez igazán dicséretes és derékdolog! Viszont vésse a fejébe egy életre:
The dehydration is the most dangerous enemy of the soldier.

Látom azt sem értette meg, hogy a kerékpáros zászlóalj katonájának - alapesetben - kerülni kell a közvetlen harcérintkezést az ellenség páncélozott erőivel.
Ez fontos harci tapasztalat volt most magának.
A kiképzést tovább kell folytatnia! Inkább 100 liter izzadság a gyakorlótéren, mint egy csepp vér a D napon.

És máskor ne kerülgessen ilyen sebességgel tavat mert a végére beleszédül és esetleg még azt fogja gondolni, hogy napszúrást kapott!
Végeztem!
Oszolj!:-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.06. 15:08:32

@oregbaka:
köszönöm szépen!
egy állat vagy! :):):)
megint nyerítettem az olvasás közben! :):):)

mata68 2011.06.06. 15:10:23

" Látom azt sem értette meg, hogy a kerékpáros zászlóalj katonájának - alapesetben - kerülni kell a közvetlen harcérintkezést az ellenség páncélozott erőivel." :)

Pontosan nem is értem, hogy hogy úszta meg Petya a biciklivel való együttrepülést.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.06. 15:22:39

@mata68:
amellett,hogy (lassú)robot vagyok :) még nagy szerencsém is volt.Egyébként számomra is meglepő,hogy ilyen "olcsón" megúsztam.Könnyen járhattam volna elég sz@rul is...

Tibi(ke) 2011.06.06. 17:27:49

Sziasztok! Azt kell mondanom ez volt eddigi életem legnehezebb edzése.
El is vaxoltam rendesen... Mindenekelőtt szeretném kifelyezni legmélyebb hálámat Szaszitnak és Márknak, az életemet mentették meg! Kár hogy így is kudarcot vallottam, pedig menyire erősnek éreztem magam a futás elején, ki is tartott vagy 5 kilin át... Azután kinyírtam magam, nem hogy futni, de gyalogolni is nehezemre esett(buzi lettem én is), de azt gondolom volt mit tanulni ebből bőven, megtapasztaltam mi is az igazi vágóhíd:) Végül is -még most is belepirulok- stoppal értem célba...
Szóval most dolgozhatok, hogy a sugarman jelzőt lemmossam magamról:)
Legközelebb menni, vagy meghalni!

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.06.06. 19:39:21

Tibike:
Gratulálok! Gondolom addig mentél, míg eldőltél, ahogy kell.Nagy menet lehetett.
A hazaúton azért remélem nem egymás karjába kerestetek vigaszt:-))

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.06. 20:46:25

@Vasapu: Annyira röhögök, hogy félek felkelt a gyerek :D

ztoto 2011.06.06. 21:19:39

Te tényleg gép vagy. Látom a képen, hogy még fagyállót is vittél magaddal, nehogy befagyjon a vas!

oregbaka 2011.06.06. 21:27:37

@Tibi(ke): Azt Te nem is tudod, hogy Kalapácsos tizedes dupla szabadságot és eltávot kért a Velencei tónál elvégzett dupla 24 órás szolgálat után. Ráadásul most meg nyugdíjba akar menni. Fuck!
Kit fogok ezután kiküldeni elvégezni a piszkos munkát.
Képzeld azt mondta, hogy egy bizonyos LC fejét 25 percen keresztül kellett ütni, hogy lelassuljon. Veszélyességi pótlékot is kér!

laciii79 2011.06.06. 22:19:57

Maximális tisztelet Neked, Nektek!
Abszolút laikusként azért gondolom, hogy Atádon nem lehet gáz, mert ott ugye végig lesz frissítés, szóval ilyen fejreállás kizárt. Jó tudom, ott nem 30-at kell ráfutni a végén, ez is igaz.
Meg ugye vélhetően kevesebb teherautó lesz. :-) Előtte az úszás neked meg se kottyan majd, meg ebből az "edzésből" rengeteget tudsz majd meríteni.

Amúgy a rántott husis és a sütis képek a legjobbak! :-)

ironsun 2011.06.07. 01:25:56

Állat menet lehetett! Az ilyen edzés nagyon sokat ér, majd meglátod! Egyébként elég vicces, hogy amióta triatlonozol, sokkal erősebb vagy: korábban csak Suzukikat terelgettél, most meg már teherautókkal gyakorolsz! Viszont az a napozós-lángosos kép tuti, hogy szombaton, a körözgetés közben készült. Ismerem a helyet, nem versz át:) Az Velencei tó:)

DSipi 2011.06.07. 11:18:15

Olvasva a sorokat, durva egy nap volt! Az biztos hogy nagyon értékes tapasztalattal lettetek gazdagabbak. Bár nem ilyen durva, de hasonlóban volt részem nekem is a hétvégén (Pelso+maraton) Igaz nem egy nap kellett lenyomnom, de maraton felénél elkészültem én is és már csak a célba érkezés tartott a pályán. A lényeg, hogy ez egy nagyon jó szimulációja volt annak, hogy mi vár ránk Nagyatádon. Egy ilyen hétvége után még jobban tisztelem azokat aki már teljesítettek egy IM-et!
Üdv Neked és Tibinek is!

Sipi

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.07. 16:02:30

@Tibi(ke):
Kemény fából faragtak Téged,nem lesz gond legközelebb!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.07. 16:05:26

@ztoto: köszi!
@laciii79: Köszi!Nagyatád azért keményebb menet lesz,nem vesszük fél vállról,de bátran tekintünk előre!
@ironsun: köszi!
@DSipi: köszi!Neked is gratula,soraidból kiderül,hogy Neked is jó hétvégéd volt!Találkozunk Kiskörén nemsokára!

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.06.07. 21:59:10

Hebegek-habogok, szóhoz sem jutok. Nem semmi! Csodálat. Ennyi, pont. :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.08. 15:53:02

@norcsifut:
Köszönöm!(pirulós szmájli) mindig zavarba hozol ;)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.09. 00:17:43

@Vasapu:
inkább arról beszélj mi van a sportband-oddal? :):):)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.06.09. 09:19:05

@PecsiPeter: Sportbandot nem használom:-(
Endomondo mindent rögzít, nekem bevált, két helyen meg felesleges.
Kipróbálnád, azért kérded?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.09. 15:43:19

@Vasapu: Ja,nem nem köszönöm.Csak a szót akartam elterelni magamról gyorsan;)

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.06.09. 17:28:11

"you can cry just dont be a baby"
Szép volt! A bringás tempó nagyon állat, ha ebből 5-10%-ot visszaveszel, akkor simán fogsz futni utána!

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.06.10. 00:40:58

@PecsiPeter: nem célom, hogy zavarba hozzalak, de elgondolkodtat:) vigyázat, mert visszaélés folyamatban :):)

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.10. 09:11:38

@myke6969: Ilyen kijelentésekkel vigyázni kell, nem tudja értelmezni a "visszavenni" , "lassabban" kifejezéseket.
Automatikusan behelyettesíti őket egy + előjelre. :D

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.10. 14:37:46

@kombinat: Jani!néha teljesen egy rugóra jár az agyunk.pontosan ezt gondoltam amikor olvastam "39celtekeremkörbeaBalatont" kommentjét :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.10. 14:41:05

@norcsifut: Ahhoz képest,hogy nem célod néha egész jól sikerül:).Semmiféle visszaélést nem engedélyezek!:):):)
süti beállítások módosítása