A hét folytatása

2011.06.03. 22:26

Szerda hosszú swim:
4.49 km
02:02:43
12 hossz melegítés
10X12 gyors,közte kis szünetek
4 levezetés
Mostanában elhanyagoltam az úszást,ennek ellenére nem okozott gondot a (nekem) kissé hosszú táv.
Mindenestre furcsa volt megint ennyit úszni egy edzésen ;).
Úszás és délutáni alvás után run:
15.8km
01:47:41 (6.48p/km)
133 avg hr
Nagyon laza és lassú futás volt direkt.Ez esett jól és a zsír is égett nem kicsit ;).

Csütörtök átmozgató bike:
90.3km
02:55:56 (30.8km/h)
126 avg hr
150 max hr
Göd-Szob oda-vissza.
Eső után a hegyek közt pára és felhők...
Képeslapra illő tájakon mentem megint...Szerencsés vagyok,hogy a Dunakanyarban edzhetek...
Lazában,virágszedegetősben,nézelődősben nyomtam szinte végig.Edzőm tanácsára azért pár darab másfél perces veretést belevettem ;).
Meg is lepődtem,hogy még így is ilyen lett az átlag,azt hittem 30 alatti lesz.Talán az elcsitult szélviszonyok kedveztek.
Vagy az idei több,mint 3000 kili tekerés a lábakban kezd meglátszódni;).
Jól eső átmozgatás volt ez Velence előtt,feltöltött,hazaérve erősebbnek éreztem magam mint induláskor.

Péntek erőfejlesztő swim:
12 hossz    bemelegítés      
12 hossz    hát – gyors 2 hosszonként váltva      
10x2 hossz gyorsúszás tenyérellenállással sprintelve 1 perc pihivel      
12 hossz    hát-gyors 2 hosszonként váltva      
10x2 hossz gyorsúszás tenyérellenállással sprintelve 1 perc pihivel      
12 hossz    hát-gyors 2 hosszonként váltva      
20 hossz egyben gyorsúszás tenyérellenállással       
4 hossz levezetés      
Összesen 3.7 km,pihenőkkel együtt megvolt 1 óra 52 perc alatt.
Sajnos nem nagyon tudtam odakoncentrálni az edzésre mert már javában a holnapi témán járt az eszem...

Mindenkinek jó edzést vagy versenyt a hétvégére,nagy hajrá!
Mi már itt is vagyunk egyébként a helyszínen,lejöttünk még ma péntek este Szüleimhez Velencére.
Be vagyunk sózva,már rajtolnánk;) kellőképpen izgulunk is :).
Ez nekünk durva lesz mert még nincs tapasztalatunk és rutinunk az ilyen hosszú menetekből...168 km tekerés + 28 km ráfutás...
TÁMADÁSHAJRÁELŐRESZÉJJELVÁGOMABETONT!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr552955376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.06.04. 09:55:31

Nagyon bírom a megfogalmazásidat. :-)
Átmozgató bike..., amiről kiderül, hogy 30,8-as átlaggal nyomtad, 90 km-en keresztül.
Remélem, a pokolian gyenge tempó és az ultrarövid táv ellenére azért csak sikerült "átmozgatnod" magad.:-):-)

Drukkolok, hajrá!!!

Ha esetleg módodban áll anyukád kajáiról képet készíteni, nem mulaszd el feltölteni. :-)
süti beállítások módosítása