Csütörtök run
Black Jack ;) 21 km ,02:08:07 ,06:06 p/km
átkozott óra nem mért pulzust :(
Egyedül,déli melegben otthonról a váci börtönig majd vissza.

Péntek bike
89.17 km ,02:44:25, 32.54 átlaggal,135 átlag pulzussal
Egyedül mentem,tempót tapostam végig,tervezett Nagyatádi iramot vertem a komfortzóna legtetején.
Göd-Vác-Szob-Márianosztra majd ugyanez visszafelé.
Volt azért egy kis szint is benne + menet közben néhol megnéztem a "pofaszélben is 30 felett" című kisfilmet :).
Jól ment de az igazsághoz hozzátartozik,hogy "csak" féltávot mentem,szóval ilyen kevés kilométeren azért könnyebb jó időt menni.
frissítés:
7 deci izó
fél liter víz
1 sport szelet
fél gél.

Szombat swim
2.5 km ,1 óra 15 perc.A fő részben egy gyors kili utána 10 sprint szakasz.
Végre levették a sátortetőt a medencéről.Így mostantól a váci strand része lett a 33-as medence.
Elmondhatom,hogy egész furcsa volt a hosszú téli sátoros időszak után zöld környezetben és szikrázó napsütésben úszni.Természetesen nagyon bejött.
Úszás után újabb Black Jack-et raktunk ki:).
Run 21 km , 02:13:02 ,06:20p/km,140 átlag pulzus
Szinte végig kocogósba nyomtuk,igazán élvezetes volt.Frissítés: 1 sport szelet.ennyi.Ivás zéró,gépnek nem kellett:)
Egész nap a Tisza-tónál megrendezett szupermaratonra gondoltam fájó szívvel...Nagyon szerettem volna elindulni ott,kíváncsi lettem volna,hogy körbe tudom-e szaladni vajon.
70 killer.
Mivel közel van Nagyatád így le kellett mondanom róla.A lábam és a futásom a leg sérülésveszélyesebbnek érzett terület.
Viszont a bicajos elhajlás után úgy érzem sikerült visszatalálnom a futáshoz,most újra ez a kedvencem.A héten annyira nagyon jókat futottam megint(érzésre,nem tempóra:)).

Vasárnap közös bicajozás,újabb Vidám Vasárnap epizód :)
Kombinat jól ismeri a "ki korán kel aranyat lel" mondást ezért 3óra 24kor küldött is egy sms-t amit nem vettem rossz néven :):):) hisz amúgy sem szeretek aludni :):):).Mivel Géptigrisnek még pihennie kell a Dupla IM teljesítését így ma sajnos mégsem  tudott velünk tartani.Neki indultunk IronSün+Öregbaka+Tibike+én.Nagyon lazában,virágszedegetősben :).
Ivan Grasso által korábban már feltérképezett területen,Göd-Dunakeszi-Szentendre-Visegrád-Esztergom-Szalka-Zebegény-Szob-Vác-Göd kör.A Doki tiszteletére amúgy(ma Szilvásváradon legénykedett montival) majdnem belevettünk a ride-ba egy kis erdei karikát:):):).TT bicajokkal hard lett volna :):):).
Zsírt égetni mentem + jót bandázni + sokat nevetni.Minden sikerült :).Néha annyira röhögtetett Öregbaka,hogy majdnem lefordultam a bicajról :):):).Nagyon szeretek Vele(is) csapatni.
A sok Ámerikai :) bicikli között csak úgy égette a pics@mat az Erox :):):).
Mr.Hans sajnos levált rólunk Esztergomnál de addig is bizonyította,hogy nem véletlenül lett tavaly IRONMAN.Azokat a lábakat nem a szél hordta Neki oda :)
Szerényen hátul jött de végig tudtam,hogy akármikor bedarálná az egész sorunkat hátulról ha megindulna.
139.1 km,04:51:00,28.68 átlag,125ös átlagpulzus.4168 kcal;).Frissítés: 1 liter izó,1 liter víz,1 banán,2 sport szelet.
Sikerült megtalálnom az ideális edzőkörömet itt ma.Csodaszép tájakon visz az út,néhol minimál dombok,viszonylag jó útminőség.
Visegrádnál talán Nádasdi Zsoltit láttuk szemből jönni.Fekete lopakodó,világos csepp bukó,legalább 40es tempó...Fehérvártól az is szép karika lehet...
 új bicajomon ülök :)  :


A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr412942126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2011.05.30. 07:36:06

Szép körök. Látom az új bicón az aero kormány egyből sikerült elhajtani vízszintesre :)

ironsun 2011.05.30. 09:35:34

Ha tudom, hogy a többieknek megmutatod a nagyatádi időfutamgépedet, megyek veletek tovább Esztergom után is:) Jó volt együtt tekerni, de azért nem ment volna könnyen a megindulás, ahogy azt írtad. Már az elején is ki kellett dobnom a kulacsomat hátulról, hogy tudjak egy picit pihenni:) A szentendrei hátsó szakasz zseniális, IM után csináljunk egy gondtalan MTB-s gurulást a rétesezőig, rendben? Akkor majd az aszfalt helyett a turistákat szaggathatod a korzón!

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.30. 10:13:20

Azért küldtem olyan korán az sms-t, mert úgy tudtam, te sosem alszol. :D

Nem akarom elkiabálni, de lassan helyrejön a kizsákmányolt testem, hétvégén remélem már tudunk együtt tekerni.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.30. 10:29:16

@mata68: :)
@ironsun: meglátjuk majd,hogy mennyire lesz gondtalan az az IM utáni időszak:):):)
@kombinat: hétvégén Velencén tekerünk majd.Lesz ott egy kis dolgunk :)

oregbaka 2011.05.30. 13:21:45

Nagyon „jó” kis tekerés volt, de LC tapintatosan nem említett meg egy kis apróságot. Ez pedig az én fejre állásom volt. Lehet, hogy csak azért nem írt róla, mert nem akarta bántani a nyugdíjas szekciót:-)

Hát eléheztem rendesen, az már biztos. Magam sem tudom, hogy is gondolhattam, hogy normál reggeli nélkül - és lényegesen kevesebb frissítővel - mint Sopronban - végigtekerhetek 162 km-et. Ne kérdezzétek, miért voltam ennyire meggondolatlan vagy hülye (inkább az utóbbi). Egyszerűen nem foglalkoztam a távval, hiszen múlt héten minden rendben volt. És igazából időm sem volt a felkészülésre.

Szóval elindultunk és a folyamatos "pofaszél" észrevétlenül megevett. Persze ment a bandázás rendesen. És igaz, hogy nem voltak olyan megugrások, mint Sopronban, de engem a szél az hazavágott. Esztergomnál Sün elköszönt és mi átruccantunk a Felvidékre egy rövid 12 kilire, de ott meg jöttek a dombocskák. Amikor "átbuktunk" akkor sem örülhettem, hiszen a lejtőn a szél azonnal megfogott. Nagyon vártam már a hazafelét, hiszen akkor már hátszélben lehetett csapatni. Ez volt a "nyergelj, fordulj” pont. LC és Tibi is biztatott folyamatosan, hiszen látták, hogy gond van. Igazuk volt! Úgy 100-110 tájékán aztán találkoztam a kalapácsossal. Ott állt valahol az Ipoly partján és könyörtelenül lecsapott! Nem mutatkozott be, csak elvégezte a dolgát. Ütött! Kicsit szelektíven dolgozik, hiszen csak engem bántott. LC és Tibi lazán pörgetett, madárfüttyöt hallgattak és virágokat szedegettek. Én meg szenvedtem. Nem kicsit, de nagyon:-)

Hiába nyomtam magamba az LC által felajánlott csokit (ugye, mekkora képzavar - van lelke:-)), már késő volt. Csőlátás, folyamatos lassulások. Enyhe szédülés.
Szerencsémre jó csapatban voltam (lovagoltam). Mint a Nyolcvan huszárban (Sára Sándor film), nem akartak ott hagyni. "Senkit nem hagyunk hátra" üvöltötte LC. Nem is tették, pedig kértem Őket: "menjetek nyugodtan"! Húztak, vontak éppen csak nem toltak:-).
LC még egy alibi megállást is beiktatott, hogy nekem jobb legyen. (Mondom, hogy van lelke:-))
Visegráddal szemben megáltunk és kérdezte, hogy "ugye szép a vár a túloldalon?" "Milyen vár én nem látok odáig" volt a válaszom.
Persze kaptam az ívet rendesen:-) Voltam én nyugger, papi, vén öreg és még ki tudja mi minden más! De vigyáztak rám!
Szóval jöttünk. Néha előre menekültem és próbáltam "nyomni" neki. De ezek csak időszakos "sikerek" voltak.
Tibitől elköszöntünk Vácon. LC "behúzott" Gödig. Becenevével (Lelketlen) ellentétesen folyamatosan vezetett és biztosította a szélárnyékot. Szerencsére a vállszélessége lényegesen nem lett kisebb. Lehetett bujkálni mögötte. Nézett vissza, és ha szakadtam, lassított. Lehet, hogy fékbetétet is kell majd cserélnie:-)
Végül aggódó tekintetekkel utamra engedett.
Nem tudom, hogyan de eljutottam Dunakeszire. Itt újra kezdtem magamat kerékpárosnak érezni. Végül én is hazajutottam. 162 km, 5 óra 35 perc. Ez 29-es átlagot mutat. Büntetésből gyors átöltözés és 10 perc szünet után irány a sziget. Ha már fáj, hát fájjon rendesen! Hát nem esett jól az biztos! Egy órán keresztül 6 perces kilik. 5 után egy kicsit jobb lett, de nem lényegesen. Vasapu szavai jutottak eszembe: "tisztelet, hiszen vágóhíd lesz"! Azt gondolom, igaza lehet!
A 6 óra 35 perces, kis mozgásanyag - a lassú sebesség ellenére - is rengeteg tapasztalatot adott. Nem bántam meg és nem sajnálom, hogy így történt.
Sőt, lehet, hogy így volt jó!
Most már ismerem a kalapácsost:-)
LC, Tibi: nagy köszönet srácok!!!

mata68 2011.05.30. 14:29:52

@oregbaka: Szép hosszú lett, tényleg ideje lenne beindítani a saját blogot :)

oregbaka 2011.05.30. 16:10:25

@mata68:
Szombaton személyesen elmondom, hogy miért nem akarok saját blogot!
Bővebb infó a saját blogodon:-)
Üdv: egy fődi

laciii79 2011.05.30. 19:51:05

@PecsiPeter: Látom újabban megint nem tartasz pihenőnapot se. :-) Minek is az? :-)Ráadásul olyan vagy, mint New York, soha nem alszol. :D
Arra azért kíváncsi vagyok, hogy a vasárnap elégetett csekély bő 4 ezer kalóriát mivel pótoltad vissza... Már megint a kajánál tartok. :-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.30. 20:12:44

@laciii79:
A szerda volt a pihenős nap.Sosem hagynám ki :),a legfontosabb nap az edzéstervben:).A regeneráció nagyon fontos hiszen akkor történik meg az erősödés.
Vasárnap bicaj után nem volt nagy kajálás mert rohannom kellett melóba sajnos.Mostanában hetente többször is gesztenyepürével jutalmazom magam :),csak hogy írjak valami idevágót :).

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.30. 20:19:06

@oregbaka:
Tényleg volt szembeszeles rész is? :)
Vazze,észre sem vettem! :)
Na majd megkérdezem IronSünt,hogy mi újság van ezzel a dologgal.:) Azt hiszem Ő sem érzett effélét.
Amúgy meg ne rombold az imidzsemet! :):):)
Kérem a tisztelt olvasókat,hogy vegyék figyelembe,hogy amit írtál abból egy szó sem igaz:):):).
Érzelmek nélküli hideg harci gépezet vagyok :):):).
Viccet félre téve keményen nyomtad.Bár én a helyedben nem mentem volna eléhezett és "kivégzett" állapotban futni.Kockázatos a sérülésveszély miatt.Bagoly mondja verébnek,mi? :):):)

oregbaka 2011.05.30. 21:26:04

Mindenkinek:
Erre számíthattok, ha LC-vel mentek el bringázni! Nem elég, hogy lenyom benneteket 5 percenként az útról, úgy hogy közben zárt szájjal és fapofával visszanéz rátok! Olyan arccal, amiben benne van a kérdés: mi van öreg, mit szerencsétlenkedsz itt?
Ez neki nem elég!
Még bele is tipor a sárba! Még, hogy nem volt szembe szél!
Erre számíthat a mai társadalom részéről a nyugdíjas réteg:-)
Többet nem megyek veled és kész:-)
Bezzeg arról nem beszél, hogy miért hajlította el az öntöttvas kutat már magyar oldalon. Szegény ott lakók nem tudnak vízért kimenni a kútra.
És persze azt sem részletezi, hogy minden HUNGARY mezes, profi kerékpárost levadászott az emelkedőkön. Fél Tepótól!
"Csak pörgettünk Mester, semmi komoly nem volt:-)"
Az igazság az, hogy miatta estem szét mert olyan tempót diktált. És nem is vezetett. Én vezettem a szembe szélben Szentendrétől Esztergomig:-)
Véletlenül a kalapácsos is Őt kérdezte - miután engem leütött - "rá gondoltál?" "Őt kellett leütnöm?"
Jó bringázást mindenkinek LC-vel:-)

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.30. 21:26:53

@PecsiPeter: Gesztenyepüré, az egyik gyengém.
Tegnap este nem bírtam már tovább és kénytelen volnam betáplálni vagy negyed kilót.
Banánnal, mézzel, mazsolával, joghurttal, meg még ami belefért a lábosba, ami a tányérom mostanában. :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.30. 22:21:17

@kombinat:
;)
a negyed kiló a minimum belépő szintű adag...az alatti mennyiséget ki sem szabad olvasztani :):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.30. 22:46:47

@oregbaka:
Nem csak bicajozni nem lehet Veled "nyugton" :) hanem blogot olvasni sem.
Hangosan nyerítve nevetek a monitor előtt! :):):)
Akkora dumád van,hogy vétek nem blogolnod...
Már várom a következő közös gurulásunkat :)

Tibi(ke) 2011.05.30. 22:47:58

oregbaka: A kalapácsos az én szemem közé csapott volna, de most az egyszer megkérdeztem tőle: Nem lehetne inkább az "öreget"? Mire vállat vont...:)

ironsun 2011.05.31. 05:50:06

Öregbaka! Úgy néz ki, mindenki a neved alapján szólít öregnek (mert a teljesítmény alapján ezt nem tehetné), szóval legyél a mai naptól juniorbaka:) És tényleg nem volt szembeszél:))) Sőt, hátszelet éreztem egész végig!

Pécsipeti: Esztergom után azért valahol vettél levegőt? Azon aggódtam, nehogy hazáig egy levegővel menjél...

Tibi(ke) 2011.05.31. 07:21:07

Öregbaka!Azám, csakis a név alapján, a telesítmény mindenképpen süvegelendő! Az öreg jelzőt valóban el kellene hagynod!

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.31. 08:47:30

@PecsiPeter: Nem volt türelmem kiolvasztani.
Belegörbítem a kiskanalat, nem érdekel. :)

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.31. 08:55:37

@ironsun: A juniorbakán felsírtam:D

Ki nem megy a Velencei tóhoz?
Csak mert szombat reggelre tervezek egy tekerést és már ketten vagyunk.

ironsun 2011.05.31. 08:58:08

Pécsipeti, Tibi(ke): Fiúk, mi meg maradjunk csendben és ne legyen ekkora szánk, mert jövőre hadkötelezettség lesz és ki tudja, kinek a szakaszába kerülünk! Nemde Droid közlegény, Tibike közlegény?

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.31. 09:34:47

@ironsun: A két egyszemélyes osztag, vagy a biciklis hadosztály. :DDD

oregbaka 2011.05.31. 09:59:16

Újonc állomány:
Vigyázz! A sorban nem beszél! Nem círmog! Nem otthon vannak!
Önök az újonnan megalakításra kerülő 13. gyors-reagálású kerékpáros,csapásmérő zászlóalj. 2 századának tartalékos katonái!
Tervezetten az aknavetős részlegben kapnak beosztást. Ne aggódjanak! Készüljenek! A személyügyi parancsok kidolgozása már folyamatban. Ennek megfelelően a behívójukat néhány napon belül megkapják.
Majd megnézzük, hogy a 82mm-s aknavetővel a hátukon lesz-e "szembeszél" (nem beszél!) és mosoly az arcukon. Ne örüljön az sem, aki a lőszerszállító rajban kap beosztást. A 67kg-os gránátrakasszal a csodaparipájukon, majd elválik minden!
Kalapácsos tizedes lesz a kiképzőjük!
Ne aggódjanak! Tapasztalt harcos:-)

Eligazítást befejeztem!
Oszolj!

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.31. 10:28:28

@Tepó: Volt ilyen tervünk is, de nem tudom leszerelni a könyöklőt és lehet hosszú lenne ez még nekem.
Sajnos még mindig nem vagyok rendben.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.05.31. 10:55:30

@kombinat: szerintem még egy ideig csak átmozgató jelleggel menj tekerni, és hagyd ki a nagytányért belőle.
Elég nagy sokk volt ez a szervezetednek, hagyd, hogy rendbe jöjjön teljesen!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.31. 11:14:40

@ironsun: induláskor vettem egy nagy mély lélegzetet és az ki is tartott végig,több nem kellett.Amikor kis tempón light-osan pörgetünk akkor mindig így szoktam.:):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.31. 11:17:03

@kombinat: én (egy)kézzel szoktam belemorzsolni a kanalat:):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.31. 11:22:02

@kombinat: A szombati versenyen Velencén 1től 10ig mindenki maga vállalja a körei számát.Tudsz menni keveset és lassan is;).
Én amúgy is keresek egy kerékpáros kísérőt a futás részéhez...:):):)

ironsun 2011.05.31. 11:36:55

Kombinat: ha nem tudod leszerelni, akkor törd le, múltkor is sikerült:)

Szombat reggel merre mentek és mennyit?

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.31. 11:41:49

@Tepó: Így lesz.

Érdekes ez, az első héten csak fáradt voltam és fájt mindenhol, de Fertődön még tudtam tekerni (lehet azt kellett volna kihagyni).
A második hét már borzalmas volt, nulla erő és mindenhol fájt kegyetlenül.
Most, a harmadikon kezdem érezni először a javulást, bár hullámzó a teljesítményem és továbbra is "kellemetlen" a mozgás.
Pl. tegnap viszonylag kényelmesen mentem 10km-t 4:47-el, ma hajnalban ugyanez 6:10-el is erőlködés volt.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.31. 11:47:44

@ironsun: Letöröm, de akkor nincs mibe kapaszkodnom. :)

Nincs még semmi lefixálva.
Vagy a "vidám vasárnap" egyik körét kéne megcsinálni, vagy pl. kimenni Velencei tónál megnézni az embereket.
Bár a 7-es út nem túl bizalomgerjesztő.

@PecsiPeter: Mennyi kört mész és mennyit akarsz futni?

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.05.31. 11:52:20

@kombinat: na igen, lehet, h a Fertő kör erős volt akkor még. Sőt, szinte biztos.
Én a helyedben mindennek a felét csinálnám csak meg.
Szauna+laza úszás+masszőr

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.31. 12:42:02

@kombinat: @Tepó:
6 kört tekerek és 1et ráfutok(168+28).Ezt kaptam születésnapomra edzőmtől ;)

ironsun 2011.05.31. 14:09:19

@PecsiPeter: elég szűkmarkú az edződ:) Ingyen van és mégis csak 6-ot ad a 10-ből... Azért elég vicces lesz, hogy pár év után úgy térsz vissza arra a körre, hogy az elején nyomsz még 168 km bringát. Lehet, hogy régen is így kellett volna csinálni és akkor simán ment volna:)

ironsun 2011.05.31. 14:11:55

@kombinat: Én a Velencei tó felé tartanék csak veletek, megyünk hétvégére haza Zalába és nem férek be az autóba, így bringával kell induljak:) A 7-esen megyek a Balcsiig. Egyébként hajnalban nem vészes a forgalom, minősége se rossz annyira, bár az igaz, hogy strandidő esetén sokan megindulnak Velence felé.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.31. 18:51:00

@kombinat:
Hajnalhasadtakor indulok neki...Valóban kutya keménynek ígérkezik,de pont ettől oly kedves számomra!
Más.
Megkaptam az ELTE-BEAC Polythlon-Triatlon Klub levelét!Köszönöm Jani!
Megbizniszeljük majd személyesen.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.31. 18:55:03

@ironsun:
Nem ingyenes a program.Kemény 150 forint körönként :).Tényleg.Utólag kell fizetni ki mennyit vert le.
A maximális 10et szerettem volna(nem meglepő,ugye? :)) de Tepó szerint így jobban be illeszthető a felkészülésbe.
Ő tudja jobban.Ő kitalálja mit kell és hogyan,én végrehajtom.Robot vagyok...
;)
Mi már pénteken le utazunk Tibikével és amúgy is puhák leszünk mert kocsival megyünk.Másnap,vasárnap Balatonra támadunk :) fürcsizni :):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.31. 18:58:30

@ironsun:
Durva kihívás.Arra számítok,hogy brutálisan nehéz lesz megcsinálni.
De hiszen pont ezért is megyek oda,hogy lesz@pjam magam :):):)

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.02. 12:36:48

@ironsun: Végül mégse megyünk a tó felé, túl nagy a forgalom.
Inkább a Nógrádi gyorsat csináljuk meg újra.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.02. 13:05:59

@PecsiPeter: Babaúszás van délután, mindjárt vizsgázik Gergő. :D

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.02. 16:08:30

@kombinat:
strongmanhungary@gmail.com vagy
pecsipeter@citromail.hu
Mindkettő az enyém.
süti beállítások módosítása