Olyan élményeket éltem át és olyan érzések kerítettek ma(is:)) hatalmukba,hogy nem tudom túláradó lelkesedés nélkül "papírra vetni".
Bízom benne,hogy akik rendszeresen olvassák ezt a blogot talán megértik,jót mosolyognak és nem nagyképűnek gondolják majd ezt a bejegyzést.Kicsit talán hosszúra sikerült de nem baj.

Sajnos Kombinat lemondta a részvételt,a hajnali sms-ére még órák múlva is mosolyogva gondoltam vissza-nagyon bírom a humorát:).
így 3-an vágtunk bele a kalandba,Tepó,Tibi és én.Mi már Fótig is "lábon" mentünk a Mester ott várt már minket kocsija mellett.
A készülő eső miatt egy ideig ment a tanácskozás,hogy akkor mi is legyen de végül hála Istennek az eredeti nógrádi karika mellett döntöttünk.
Titkon kicsit reméltem,hogy megázunk mert ki akartam próbálni,hogy milyen,hátha Nagyatádon is cudar lesz az idő,jó arra rákészülni előtte egy kis éles szimulációval.
Ismét bejött a táj meg a falvak csodaszép kis edzőkör ez.Emelkedőkön leszakadoztam kicsit de downhillben szinte mindig felértem a srácokra:).Ott azért jól jön a +15 kila.
Egyik ilyen elnyúlási szándékomnál azonban a Mester megmutatta,hogy mit tud egy Ironman,a maga 70 kilójával simán beért és mosolyogva le is előzött...
Csak lestem.Van ilyen.Hiába passzíroztam veszettül a nagytányér kónuszt nem bírtam Vele abban a lejtmenetben:).Mondjuk végig az volt az érzésem,hogy ha akarna simán lealázna minket végig egylábas tekeréssel is.
Tibi a túra első óráiban kemény volt és nem evett semmit azt gondolta,hogy a bőséges reggeli majd elég lesz.
Nem lett elég...
A 3ik órában ha montis csajok jártak volna arrafelé már azok is meg előztek volna minket :):):).
Szegény Tibike fullra eléhezett,szép lassan kivégezte magát.A tempónk belassult Tibcsi meg már szerintem kilométerenként számolta visszafelé mennyi is lehet még ebből a szenvedésből:).
Ennek tetejében még műszaki gondok is adódtak néha a bicajával majd visszafelé még Veresegyház  környékén elkapott minket a jóság,innentől masszív esőben pörgettünk.
Megmondom őszintén nekem marhára bejött,teljesen felspanolt az időjárás cudarra változása.Hangos csatakiáltásokkal ezt közöltem is mindenkivel aki arra járt :):):).
Már korábban is megfigyeltem(pl. miskolci maraton),hogy akkor kezdek igazán élni ha nehezednek a körülmények valahogy átvált az üzemmód rettenetesbe onnantól aztán bármi jöhet csak megyek előre nem számít semmi.Bár Tepó szerintem azt gondolta,hogy viccelek de én komolyan mondtam neki,hogy most akár Siófokra is megindulnék olyan lendületet fogtam.
Mivel nem akartunk kihűlni így nem sokat búcsúzkodtunk a Mesterrel a kocsijánál hanem szinte egyből indultunk is hazafelé.
Tibike itt már úgy nézett ki mint aki valamelyik ultra verseny utolsó óráiban küzd a szintidővel.Számára biztos nem volt ajándék ez a mai etap,de azért küzdött becsülettel,ma igazán meg edzette a lelkét:).
Mivel egyáltalán nem voltam elfáradva amióta magunk mögött hagytuk a nem kevés emelkedős dimbes-dombos részeket(kb. 1000 méter szint) és mivel tényleg nagyon bejött nekem a szakadó esőben tekerés így egyszerűen nem bírtam kiszállni otthon Gödön.Mentem tovább Tibivel Vácig(Ő ott lakik) majd onnan vissza nekem haza.
Itthon aztán gyors forró fürdő és sietés munkába ami azért nem esett olyan jól mint a tekerés:).
Azt gondolom,hogy ma ismét sokat tapasztaltunk.
A többiek nevében nem akarok okoskodni majd ha akarják leírják ide érzéseiket a magam részéről azonban megosztanék pár dolgot.
Könnyű utazónál,alacsonyabb pulzustartományban már úgy érzem,hogy a Világból ki tudnék tekerni meg vissza 2szer:),a szervezetem elég jól tud saját zsírból menni minimális külső bevitt szénhidrátot igényel csak.
Hazaérve megmértem magam és jól érezem én,hogy maradt még erő bőven meg vannak még a glikogén raktárak hiszen alig másfél kilóval voltam csak könyebb mint induláskor.
Amikor szétcsapom magam fullon és lemerülnek a készletek(kb.1400 gramm kötött vízzel együtt) akkor azért nagyjából 3 kiló is hiányzik edzés végén.
Jól vizsgázott a mezem is,bőrig ázva sem dörzsölt ki kényesebb helyeken,teljesen kényelmes maradt.
Jól vizsgázott az új lépő is,nem hiába van a talpán lyuk,ott szépen el is folyt az esővíz igy nem tocsogott a lábam a cipő belsejében.
Plusz még 5 órás tekerés után sem volt kényelmetlen.
Említést érdemel még a Proathlon-os aero váztáska is aminek belseje tökéletesen száraz maradt szemben a Lidl-s 1000 forintos nyeregtáskával ami fullon átázott.
Igaz az ára is 4szer annyi volt de megéri.Nagyszerű közös tekerés volt ez megint,jó volt bandázni meg sokat nevetgélni már most nagyon várom a következőt.
Ja és a számok:
135.5 km-re jött ki nekem összesen
05:02:13 (26.9km/h)
133 avg hr
4787 cal


A mai nap végre megéreztem azt amit már régóta vártam.
Készen állok a teljesítésre.Mentálisan is(főleg) és fizikailag is.
Már neki mernék indulni a távnak.Mától már nem csak hiszem hanem tudom is,hogy képes vagyok rá.
Persze vágom én,hogy lassú malac vagyok és azt is,hogy az Ironman igazából a futáson kezdődik és nekem az megy a leg gyengébben de másfél órás tervezett úszás és 6 órás tervezett tekerés után biztos vagyok benne,hogy valahogy behozom a maratont is a végén.
Dolgozni fogok rajta és javulni fogok abban is.Szeretném 5 óra környékén befejezni a futást is majd a Nagy Napon.
Igen ez 13 óra körüli célidő.
Húzós nagyon.
De innentől küzdeni fogok érte mert képes vagyok rá ha minden jól sikerül.Természetesen abban az esetben ha minden okés műszakilag és egészségileg is.
Frissítést nem viszek sajátot,azt eszem-iszom majd amit ott adnak.A gyomrom eddig semmire sem volt érzékeny.Ha már ennyi pénzt befizettem akkor azt le is eszem :):):).
Sőt még éthordót is viszek amibe gyűjtök majd energiaszeleteket meg géleket :):):),jók lesznek az augusztusi edzésekhez :):):).
Még van nagyjából 3 hónap.sok mindenre elég lehet és még csak most kezdődik a rock&roll;).

 

Április összesen
Sport Edzések
száma
Összes távolság Összes idő
Futás
6 38 km

3:49:47

Úszás
9 34.12 km

15:45:52

Bringázás
19 977.97 km

36:43:11

Erősport
4  

2:50:00

Összesen 38 1050.09 km

59:08:50



Külön Laci kedvéért felteszem ide az edzés utáni frissen sült még meleg,reszketős vaníliás-túrós rétes fotóját:):):) 8 db mind egy szálig becsúszott,íme:

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr292870728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.05.02. 12:20:06

Szerintem is képes lennél már a küzdelemre. Ahogy mondani szokták, fejben már biztosan.
Azért a csak helyi frissítésen én még gondolkodnék....
Mindenesetre a dinnyemagokat majd köpd ki, 10-15 szem tönkrevághatja az egészet:-)
A 13-on belüli idő reálisnak tűnik, ha pedig extrém körülményekre vágysz, inkább a +40 fokért imádkozz, ne esőtáncot járj, úgy legalább nekem is jó lesz.:-)

mata68 2011.05.02. 12:30:05

Mindenképpen edzéseken kipróbált, jól bevált frissítést alkalmazz. Tavaly egy csomó beszámolóban olvastam én is a dinnyés frissítés hátrányairól. Az egyik ultraversenyen meg az volt a gond, hogy az izót helyi csapvízzel hígították. Szóval szerintem érdemes vigyázni, mert elmehet vele a verseny.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.05.02. 13:26:09

Mivel le lehet adni előre saját frissítőt, így inkább ezt kell csinálni, ha nem jön veled segítő... A helyi frissítés, főleg a piát tekintve igencsak változó. Hol nagyon sűrű, hol pedig "valamit visz a víz" izót szolgálnak fel. És tudjuk, hogy mindent kibírsz, de ez azért keményebb verseny lesz, és sok múlik a frissítésen. (lásd Tibi)

SZépen gyűlnek a kilométerek!

oregbaka 2011.05.02. 19:34:07

És itt az ideje az "egyéb" kipróbálásának is. Gondolom ez alatt a géleket! Nem akarok újra szenvedni a hirtelen jött ötleteimtől vezérelve. (Abból elég volt egy éve Antwerpenben!) Szenvedés lesz attól függetlenül is. Meleg, hőség, tűző aszfalt, stb. Nem hiányzik még az, hogy ott találjak ki újra valami bődületes baromságot az izgalmak közepette.

laciii79 2011.05.02. 21:55:32

Először is, ismerünk (bocsánat, hogy magamat is beleveszem) Téged annyira Peti, hogy sok minden vagy, de nagyképű az legkevésbé sem!
Másodszor meg, a betyár mindenit neki, már 27-es átlagot tudsz öt órán keresztül! Lehet, hogy csak nekem, de döbbenetes az, ahogy sorra kipipálod a versenyszámokat. Az univerzumból ki tudnál úszni, az univerzumból ki tudnál tekerni, és, ahogy láthatjuk a fejlődésedet, hamarosan eljön az az idő is, amikor az univerzumból ki tudsz majd futni!
Azt hiszem az a legjobb, ha minél extrémebb körülményeket kívánok Neked a Atádra. :-)
Ami a réteseket illeti, patakokban csurog a nyálam. Ez nem ééér! Naná, hogy megérdemelted, hogy mind bepuszild. Remélem ezzel kapcsolatban a Mesternek sincs egy rossz szava sem. :D

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.04. 18:27:33

@Vasapu: @mata68: @Tepó: @oregbaka:
igen,valszeg igazatok van a frissítéssel kapcsolatban,jó ha az ember fia visz magával sajátot hisz az a tuti.
Így viszont izgalmasabb lesz ;)
és olcsóbb... :)
Proletárok előre! ;)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.04. 18:30:15

@laciii79:
köszönöm szépen!
A Mester (eddig még) nem nagyon szólt bele a kajálásba;).
Mondjuk a spártai részét már nem is tudnám tartani :)
Jó ez így,mostanában jókat eszem több az erőm is és mégis fogyogatok azért.Igaz,hogy lassú ütemben de azért csökkentget a bodyweight.
Én pedig nem sietek sehová sem :):):)
süti beállítások módosítása