DURVA volt!:)
Korábban sosem végeztem efféle munkát bicajon,kiváncsian vártam,hogy milyen lesz.

10 perc bemelegítés
5 x 3 perc nyélgáz(160bpm vagy fölötti hr volt) 1 perc pihikkel
10 perc laza tekerés, pörgetés(115 bpm hr volt)
5 x 3 perc nyélgáz 1 perc pihikkel
10 perc laza tekerés, pörgetés
5 x 1 perc nyélen 1 perc pihikel
10 perc levezetés.

Nagyon bejött,elég hamar bereszkettek a lábaim:),sprint szakaszokon 37 és 45 közötti tempót verettem,szélviszonyoktól függően.
A végén úgy éreztem magam,mint erőemelő koromban egy guggoló edzés után.Nagyon bízom benne,hogy az efféle menetek segítenek majd az átlagtempóm emelésében is.Most először fordult az is elő,hogy leszedtem rendes sportoló kinézetű 3 fős országúti bolyt:).Ez nekem még új élmény :).

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr602843049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.04.21. 12:36:21

"sportoló kinézetű" :D Ez jó!
A nyélgáz az, hogy fullon nyomod?
Hogy áll most a futás, kocogás?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.21. 17:31:24

@laciii79:
Igen a nyélgáz az a max taposás,a legnagyobb tempó amit csak ki tudok tekerni.Az alatt jöttem csak rá,hogy mennyire hosszú tud lenni 3 perc :):):).
Képzeld,változom! :)
A mára kiírt futást óvatosságból kihagyom mert picit több ezekben a napokban a tekerés és nem akarom,hogy sok legyen a gyógyuló lábamnak,szóval ma nem mentem el futni,gondoltam inkább kihagyok egy futóedzést.
A tegnapi intervallra egyébként ma letekertem Szüleimhez ide,a Velencei-tóhoz(innen írok most) holnap meg hazabringázom.Ezért több a bicaj most.

cole81 2011.04.21. 22:32:08

Óóó nem izzítottad be az endomondot! Kíváncsi lettem volna az útvonalra. A tempóval elégedett vagyok, főleg h egyedül nyomod ezeket. ;)

laciii79 2011.04.21. 23:03:52

@PecsiPeter: Én meg a tudatosságoddal vagyok elégedett. :-) Jó, hogy nem akarsz kipréselni magadból mindent és kizsigerelni a szervezeted.
Gondolom, ezt a Mester is örömmel nyugtázza.
Fogsz Te még futni eleget, nem érdemes kockáztatni.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.21. 23:11:03

@cole81:
melyik útvonal?
az intervallos hazai pályán történt,Göd és Vác közt forgolódva,hogy lámpa nélküli etapok legyenek.ezt Tibivel közösen követtük el de természetesen nem bolyoztunk,saját zsíron tekert mindegyikünk.
a mai Velence kanyar?ezt egyedül toltam.holnap ha nem felejtem el benyomom visszafelé induláskor endot.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.21. 23:13:20

@laciii79:
a Mesternek is tetszett a "változás" :)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.04.22. 08:51:14

@laciii79: @PecsiPeter:
Örülök, amikor megfontoltan cselekszik a Padavan... ;-)
de kár, hogy ehhez egy sérülés kellett :-(

Nyomjad Petya keményen, ettől aztán jönni fog a tempó! Egy igazi megállíthatatlan gép leszel.

ironsun 2011.04.22. 10:50:21

Jól nyomod nagyon! Örülök, hogy túl vagy a sérülésen, Tepónak igaza lesz, egy IronMachine lesz belőled!
Legközelebb ha mész bringával Velencére, egyeztessünk, arra szoktam én is tekerni:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.22. 16:51:12

@ironsun:
Köszönöm!
De jó,szívesen tekernék egyet Veled is,jó lenne már személyesen találkozni!
Azt nem tudom,hogy mivel foglalkozol mert járod az országot rendesen :),
hol itt hol ott felbukkansz és edzel egyet az ország más-más sarkaiban :)
Te is jól nyomod! :)
süti beállítások módosítása