Run + MMA

2011.03.09. 19:51



Kedd:
run 8 km
00:46:04  (05:45/km)
148 avg hr
171 max hr
842 cal
volt benne 4Xmásfél perc pörgetés,így a tempó is jobb lett,mint nálam megszokott.
new speed record :)
Este MMA 2 óra.Voltak kemény pillanatok :) de végül megúsztam pár külsérelmi nyommal :)
Bunyó után még betértem egy turmixra a konditerembe és ott összeismerkedtem egy szintén Ironman jelölttel.
Párszor láttam futni meg úszni a karaktert itt a környéken gondoltam leszólítom.Hamar kiderült,hogy egyazon városba készülünk nyáron,ez pedig Nagyatád.Mondjuk ő nem az a kategória,mint én hanem jóval profibb,a célja 10 óra 20 percen belül célba érni.Tavaly ott volt váltóban idén (fogadásból is) egyedül viszi véghez.Ezek után jól megfáradva hazaballagtam.

Szeda:
run 21km
02:15:38
143 avg hr
2367 cal
pulzus 155ről 106ra nyugszik 2 perc után.
Az utóbbi pár nap/hét gyorsabb tempós futásai óta néha alattomos és rövid ideig tartó térd fájdalmak jönnek elő.Figyelmeztető jel.
Tepó azt mondta nekem régebben,hogy aki gyorsan akar futni annak először lassan kell megtanulnia.Ezért a hosszabb futásokat próbálom nyugisabb,kocogós
tempóban végigvinni,ez segít a helyes keringés kialakításában valamint egy kicsit kímélőbb az ízületek számára is.
Kezdőként és 90 kiló fölötti testsúllyal nem lehet más célom,mint brutális zsírégető erőművet építeni a testemből amely rendszer azután már optimalizált formában fogja bírni várhatóan a nagyobb terheléseket.
Hát ma is megtapasztaltam,hogy a pulzust 140-en tartani nehezebb,mint 5.45-ös killerekkel haladni :)
Szépen pörögtek volna ma is a lábak,borzasztó volt direkt visszafogni a tempót.Mostanában,hogy beleízlelhettem a gyorsabb tempós haladásba
nehezemre esik direkt lassan kocogni pedig nagyon kell ez is.                                                                                                                     Pedig ej,milyen jó kis futás volt ez a mai is!Szép időben,jó zenékkel,"világból kifutok" tempóval-good feeling.Középső 8-10 kilin át 138 körülin tudtam is tartani a pulzust,sajnos az eleje meg a vége így is gyorsabb lett,még dolgozni kell ezen.Nehéz ügy nekem ésszel és tudatosan dolgozni de próbálkozom szorgosan.Pl. ma is kicsit rövidebbet futottam,mint a kiírt mennyiség a térd fájdalmak miatt.Na meg persze azért is mert volt pár edzés amikor meg túlzásba estünk.Ebből kicsit kompenzáltam ma :)
Sajnos kezd előjönni egyfajta teljesítménykényszer rajtam,amit remélem sikerül még időben megtanulnom kezelni,mert rossz irányba vihet el.
A  lovacskák nagyon könnyen elszaladhatnak egy  magamfajta álmodozóval ha nem figyel :)

 

Hajjaj,itt meg nagyon király amikor beindul a daráló ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr142725918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.03.09. 23:05:40

Ha Enya-t vagy Katie Melua-t hallgatnál, biztos könnyebb lenne tartani a 140 körüli pulzust. :D
Hogy szuperál az új cipő?
süti beállítások módosítása