Válasz a váltásra

2011.02.12. 16:25

Vasapu kérdezte a minap,hogy mi indította be az életmódváltást 2009 végén.
Nem tudom ezt két szóval leírni ezért egy külön bejegyzést szánok neki.

Az erősportban sajnos nem lettem olyan eredményes,mint azt az első években hittem magamról :) pedig ígéretesen indult tényleg ,és a szervezetem is megsínylette a dolgot,az utolsó években több izmom is elszakadt de gerincsérvem is van.
Amit lehetett azt szerintem kihoztam magamból.
II.osztályú Magyar Bajnok voltam 2006-ban és első  osztályban Páros Magyar Bajnokságban 3-ik ugyanebben az évben.Összesen azt hiszem 5 versenyt nyertem,
sokszor voltam dobogós is.Kb. 80-90 versenyen vettem részt.
Ennyire futotta.Strongman éveim csodálatosan teltek,nagyon sok élménnyel gazdagodtam,
sok barátot megismertem menet közben,olyan helyekre jutottam el ahová magamtól sohasem tudtam volna.Fantasztikus pluszt adott életemnek,sosem felejtem el.
A versenyek,utazások,edzések,bandázások,rengeteg humor,és még bőven sorolhatnám mind-mind fantasztikusan szuper volt.
Ezúton is köszönöm a lehetőséget,hogy mindez megtörténhetett,örök hála érte!
12 év "gyúrás" összesen ebből 6 szezont versenyeztem végig.
Legfőkébb egészségügyi okok adták a kezdőlökést a váltáshoz.Magas vérnyomás,jelentős túlsúly,izomszakadások de hazudnék ha kihagynám a sorból azt a kényelmetlen érzést ami ugyan sokáig tetszett de aztán a végefelé inkább zavart,hogy "túl nagy".Mindentől szuszogás,mindenbe beleakadás,cipő bekötés is macerás,stb.Ez talán túlzásnak tűnik de nem az.Nekem is furcsa ezeket még leírni is,hiszen 1-2 éve még az emberek félreálltak a marcona kidobóember alkatom miatt,most meg még az sem áll félre akinek elsőbbséget kellene hogy adjon :),de nem baj.Jó ez így.
Jobban érzem magam a bőrömben és még pont időben váltottam.Nem szerettem volna lerokkanni a súlyemelésben ahol sajnos elég könnyű egy életre szóló sérülést beszerezni és nem egy barátom szerencsétlenül így járt.
Azt  hiszem röviden tán ennyi... :):):)

Ebben az egészséges gyakorlatban(yoke race) pedig a súly 350kila a nyakban:

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr512656167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.02.12. 19:47:44

Köszönöm.
Erre voltam kíváncsi.
Valóban nem az a fontos, hogy ki áll félre a látványodtól, hanem az, hogy valójában milyen erős vagy.
A két sportot nem lehet nagyon összehasonlítani, de a triatlon valószínüleg egészségesebb is. A lényeg, hogy jól érzed Magad a bőrödben, és szerintem most legalább olyan erős vagy.

laciii79 2011.02.12. 22:42:13

A nehezebb utat választottad, ezért maximálisan büszke lehetsz magadra!
Könnyebb lett volna tolni tovább a megszokott vágányban amíg csak bírod, aztán majd esetleg kifelé hárítani, ha a dolgok nem úgy sikerültek volna, ahogy tervezted.
Te ezzel szemben belevágtál egy ismeretlen világba, vállaltad, hogy megváltoztatod az életed és más területen bizonyítasz.
Lehet, hogy most már nem tudnál arrébb tenni egy Suzukit (persze, lehet, hogy még mindig menne, nem tudom), viszont sok más szempontból lényegesen erősebb vagy! :D

mata68 2011.02.13. 16:01:31

Örülök a váltásnak, hiszen így legalább megismertünk. Valószínűleg időben is tetted, ha már a leírt gondok jelentkeztek.

A napszemüvegről meg az jut eszembe, hogy az is takar 2 litert :) (by Bödőcs Tibi)
Bocs, nem tudtam kihagyni.
süti beállítások módosítása