Swimming days

2011.01.21. 23:33

Szerda:
Sajnos későn értem haza Fehérvárról így már nem maradt idő a munka előtti köredzés + spinning edzésre :(

Csütörtök:
Tulajdonképpen a hétfői úszó napot másoltam le annyi változtatással,hogy a sprint menetek közvetlen végére tettem a lihegős pihenős 1 perceket.Teljesen máshol jártam fejben,egyáltalán nem tudtam odakoncentrálni a feladatokra így úgy döntöttem,hogy akkor
fizikailag odacsapok és onnantól keményen támadtam a vizet a tempóváltásoknál.Ennek eredménye egy elfáradt férfitest lett és egy új edzésrekord:) 1 óra 33 perc,kemény 1 perc javulás 3.168 killeren :).

Péntek:
10 hossz melegítés
10 oda csak kar vissza csak láb
2 pihenős 
20 oda gyors tempós vissza mell laza
2 pihenős mell
15 mell-hát-gyors 33-anként  váltva
20 gyors normál tempó
10 levezető
összesen 2.937 killer megvolt 1 óra 24 perc alatt.Némi érdekesség,hogy ma alattunk búvárok is edzettek a medence fenekén,furcsa volt :).

Az utóbbi hetekben,hónapokban rendszeres és viszonylag(magamhoz képest) sok lett az úszás az életemben.
Ennek igen örülök,mert nagyon szeretek vízben lenni gyerekkorom óta.
Ősz óta megtanultam  úszás közben víz alatt köhögni,büfögni,tüsszenteni talán még ásítani is :).                                                                                                         Ezek nagyon fontos dolgok :).
Korábban úgy gondoltam,hogy az úszóedzés inkább csak felfrissít nem fáraszt le,mostanában azért kezdek rájönni arra,hogy ha elég intenzív a mozgás és a tempó akkor azért könnyen hullafáradt lehet az ember délután :).
Na,hajrá vízkő továbbra is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr172604127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ironsun 2011.01.22. 12:26:15

Ahogy látom, mindenki úszik, csak én nem. Ma tekertek ismét a Mesterrel?
Egyébként a búvárok jó fejek: IM előtt 2 héttel kimentem Gyékényesre kipróbálni a neoprént, 10 percet úsztam befelé és ott találkoztam búvárokkal. Pedig csak halakra számítottam...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.01.22. 15:18:23

@ironsun: igen,ma voltam megint delelott a Corvinban.a Mester sajnos szolgalatban volt igy o nem tekert,csak felugyelt:).
Melyen benn a toban talalkozni buvarokkal nem semmi lehetett.
biztos besz@rtam volna:):):)

laciii79 2011.01.22. 19:03:15

Na, én tüsszenteni biztos nem tudok víz alatt...a többi asszem megy. :-)
A dalválasztás (ismét) gyönyörű! Köszi!

ironsun 2011.01.22. 20:55:02

Nem volt hirtelen és váratlan, láttam, hogy nagyjából felém jönnek és nem alulról támadtak:) De vicces volt, hogy a tó közepén is lehet beszélgetni emberekkel.
süti beállítások módosítása