Pihenőhét

2010.11.03. 19:50

Ez a halálom.Alig edzés,pihenés...Nem nekem való,nagyon nehezen tudom betartani,igazság szerint nem is sikerül teljesen.Hétfőn semmi,tegnap voltam egy nagyon light-os 36 kilis tekerésen,utána szauna,ma futottam egy szintén laza 8-ast,benne 4 rövid sprinttel.Ami viszont érdekes és szerintem azt mutatja,hogy reagál a test a pihentetésre az az,hogy sokkal alacsonyabb volt ma futáson a pulzus.Nagyon hosszú ez a hét és nagyon lassan telik.Izgatottan várom a vasárnapot,jó lenne már nekikezdeni a maratonnak.Alig tudok ellenni edzés nélkül,nehezen tudom levezetni magam.Ma voltam motorozni is délután,na az kurva jó volt!Plusz esemény még,hogy a mosógépben véletlenül kimosott mp3 lejátszóm tökéletesen működik a kiszárítás óta :):):)

MIKÓLESZMÁNVASÁRNAP??????????????????????????????????????????????????

8 km
00:51:54
136 avg hr
159 max hr
944 cal
pulzusnyugvás 139-ról 105-re 2 perc séta után

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr712420850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása