Mozgalmas napok

2011.12.19. 23:33

Szombat trail run:
19 km(750m szint)
2 óra 26(07:41 p/km)
Közösségi futás a Terepfutókkal avagy első Balboa köröm története.
Ahogy megláttam a napokban neten a kiírást jelentkeztem is.
Aztán a hirtelen jött cudar időjárás miatt tegnap volt egy kis zsuzsiskodás:) a Többiekkel megbeszéltük,hogy ezt most inkább mégis kihagynánk mert nem biztos,hogy kezdőknek való így.Még egy rendes dzsekim sincs.
Telt múlt az idő,este a sötétben hallgattam a zuhogó esőt az erkélyen és folyamatosan rágtam magam:
"Petyka,ha egy kis zord időjárás elriaszt a hegytől akkor nem is vagy oda való..."
"A terepfutáshoz elsősorban nem esőkabát kell,hanem egy kis kedv ..."
Egyszer csak már pakoltam is a cuccom:) , a "Csajoknak":) küldtem egy sms-t,hogy én be vagyok indulva és mégis megyek reggel.
9kor megérkeztem a helyszínre.
Fura volt tök ismeretlen vadidegenként egy jól összeszokott társasághoz becsatlakozni de hát minden kezdet nehéz:).
Meginduláskor eldöntöttem,hogy minden áron tapadnom kell sporttársakhoz hisz egyáltalán nem vágom az útvonalat és nem is ismerem a helyet.Bár egyszer már voltunk Tepóval a HHH-n de akkor más részeken kavartunk.
Csanya ugyan írta,hogy laza lesz a tempó de hát nekem még az Ő virágszedegetős tempójuk is durva:).
Minimál aszfaltos rész után bevetettük magunkat az erdőbe.
Szép helyeken haladtunk,nézelődtem serényen:).
Mariann hasonló tempóban haladt így rátapadtam,keveset beszélgettünk is.Lefelékben rendre elviharzott de aztán későbbiekben fel fel éregettem rá.
NAGYON jól éreztem magam meglehetősen tetszett a fák közt zúgó szél és feljebb havas eső de a néhol sárban cuppogó lépéseim hangja is bejött.
Megint el voltam varázsolódva,kezdek fullon rákattanni a terepfutásra.
Számomra pont ez a dirty oldala jelenti a sava borsát és a természetben levés adja a lényegét.
Nem zavart egyáltalán az időjárás,sőt.Nem is tudom mit csináltam volna magammal ha ebből kimaradok:).
A kilátónál fotó is készült rólunk bár azon elég bénán nézek ki,kb. mint egy szerencsétlen aki besz@rt:).
Visszafelében egy kis darabon együtt futottam Ebolával is,szintén beszélgettünk erről-arról.Naná,hogy szóba került az UTMB is hisz arra készül.
Sajnos hamar véget ért az élmény pikk pakk visszaérkeztünk a Fenyőgyöngyéhez ami a rajt/cél volt.
Bár végig a leszakadást gyakoroltam:) de nagyon jól éreztem magam.
Szimpatikus Társaságot ismerhettem meg.A célban a sütik meg minden fantasztikusan finomak voltak nem is bírtam megállni,hogy bele ne csipegessek:).Pedig a 90 kilómmal jobban tettem volna ha inkább csak vizet iszom:).
Az időm 2 óra 26 perc lett a 19 kilis körön(750 méter szint) ami valószínűleg elég gyengelóf@sz:) kategória de ez engem nem zavar.2 hónapja futogatok terepen még nagyon az elején járok,élményeket,tapasztalatokat,erőt gyűjtögetek még csak.
Jól vizsgázott a lunarom is (szerintem)elég jól tapadt a  vizes avaron,meg a saras részeken is.Bár nagyon tetszenek a salomon cipők meg biztos sokkal jobbak is terepre de azok még égetnék a lábamat:).
Meg amúgy is az én mezei pocok szintemen először legyen erő megfutni az emelkedőket meg mindent utána majd jöhet a menő equipment:).
Hazaérve a forró fürdő és a szauna több volt mint jóleső...
Ezúton is köszönöm a lehetőséget ez a mai nap szuper volt!
Alig várom a következő hegyi futást!
picasaweb.google.com/strongmanhungary/KozossegiFutasATerepfutokkalAvagyElsoBalboaKorom

Vasárnap:
IM közösségi spinning a Corvinban.2 óra 45 perc.121 avg hr.
Jóval nagyobb volt a mezőny mint múltkor ez jó!Ivan írta,hogy 16ból 13 Ironman...
Első órában edzővideóra nyomtuk utána ismét hegyi film ment a kivetítőn jófajta zenékkel.
Tepót felköszöntöttük születésnapja alkalmából.Nóri hozott tortát-NAGYON finom volt,Baka készített emlékvideót amit a végén közösen megnéztünk.
Maga a tekerés az nagyon soványka adag volt nekem(akárcsak az egész decemberi hónap munka és egyebek miatt) de nem baj.A bandázós része megint mindent vitt.
Meglehetősen szimpatikus Hölgyek és Urak alkotják ezt a Társaságot...
Megtisztelő Hozzájuk tartozni.
Corvin után még az esti meló előtt beugrottam kicsit az uszodába is.
4 killer,1 óra 40 perc(25ös ezrek)
A medencénél összefutottam Krisztiánnal aki eléggé szenvedett,különféle tornagyakorlatokat is bemutatott a vízben annyira unatkozott:).
"Hát nem mindenki tud gyalogolni a medence alján" :):):)
Nekem sem volt sok lendületem úszni úgy látszik ez egy ilyen nap.
Sem tempót sem távot nem tudtam tartani ezt vágtam már az elején úgyhogy el is engedtem korábbi terveimet és beálltam virágszedegetésre.
Rosszkedvű voltam + máshol járt az eszem...
Krisztián: "Rosszkedvet jól palástoltad, semmi nem látszott rajtad"
Petyka: "A profik sosem mutatnak gyengeséget"
:):):)
Amúgy rendben volt minden.

Hétfő run:
45 killa
4 óra 48(06:24 p/km)
137 avg hr
Mivel a hétvégi sporttevékenység kicsit vékony volt(sajnos a decemberem ismét a meló oltárán áldoz de hát proletarizmus van menni kell túlórázni ha van lehetőség) így a mai szokásos hétindító napom helyett futogattam egyet.
Nem keménykedtem,végre sikerült tartani az "LSD" tempót végig.
Egy újabb aprócska építőkocka a készülő atomkohóba...
A nálam jóval több ésszel megáldott és értem folyamatosan aggódó barátaim megnyugtatásául leírom,hogy ma frissítgettem is.
A habzsi-dőzsi tételszerűen:
6 deci izó
2 banán
liter kóla
400mg koffein + 4000mg L-karnitin
Sőt szaladás végeztével még fehérjeturmix(banános) is csúszott.
Ennyi.Robotnak nem kell több...
A táv annyira könnyen ment és annyira sok energiám volt végig(lámpaoszlopok alatt elhaladva kialudtak a fények...),hogy nehezen bírtam abbahagyni mára.Jóleső és patentül kivitelezett hosszú futó edzés volt ez.
Sajnos ettől nagyobb menethez szükséges pihenést és a többi regenerációs tényezőt azonban nem tudtam ma körétenni így nem kockáztattam és megelégedtem ennyivel.
Ha most Tepó bólogatva és elégedetten hátradől a laptop mögött akkor jól döntöttem:).
Ezt hangsúlyozom mostanában Tibikének meg Móninak is,hogy mindig csak akkora nyírást szabad bevállalni amit még ki is tud az ember fia regenerálni.
Csak így ér valamit az edzés.
Januártól amúgy is vélhetően lazább lesz a bolondokháza a melóhelyen  így talán több időm jut.
Mr.Blindfish managere:) és az én managerem:) már meg is kezdték az egyeztetést valami nagyobb lélegzetvételű cselendzs összehozására.
Nagyon fontos:) esemény még,hogy a napok óta elmenésben lévő kompressziós száram megkerült.Király!
Elég jó nyitásban van a csúcshét most :).
 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr1003476905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gafmon 2011.12.20. 10:56:55

Ez óriási! Megint csak nem lehet szavakat találni :)És még mindig csodálkozol, hogy az ember fia felnéz Rád? :) Azért tessék pihenni is! :D)

mata68 2011.12.20. 22:08:28

Aki 45 km-t fut edzésen, az egyéb galád dolgokra (pl. dupla IM) is képes (lesz:)
Csak így tovább.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.20. 22:49:52

@gafmon: senki vagyok,ne rám nézz fel inkább Magadra légy büszke,hogy életmódot váltottál és ne hagyd kihunyni a tüzet!
@mata68: Köszönöm!Remélem igazad lesz ;)
süti beállítások módosítása