Mikulás

2011.12.09. 23:22

Hétfő:
45 perc gym.
Átmozgató jellegű kondizás.
Ezentúl úgy tervezem felosztom a heti két gym-et hétfőn kis súlyok sok ismétlés,laza átmozgatás majd csütörtökön erő gyakorlatok nagyobb súlyokkal kevesebb ismétléssel.
Majd át uszodába,1,5 km,39 perc.
Nagyon bonyolult volt ma a metódus.
Oda mell vissza gyors:).Mindez csak lazában.
Mai jelszó : easy.
Ezzel meg is volt a szokásos és jól bevált hétindítói b*ziskodás könnyű átmozgató nap.
A tegnapi erőlködés után nem is vágytam másra ez a "perfect monday" ma is  bizonyította létjogosultságát és fontosságát.
Egyszerűen imádom:).

Kedd:
Run 15 km
01:22:11 (05:28 p/km)
2 rendes alvás közte egy átmozgató nap és mindjárt  láttam 47et is ébredéskor a pulzusmérőn.Lassan jobban hiszek a pihenésben mint az extra horror edzésekben:).Ez is meg a mai 5:28as tempó(outdoor,nem futógép!) is jelzi,hogy helyrejöttem a hardcore vasárnapból.Testem mint egy 18 évesé:) gyors regenerációs képességgel.Az Isten is ultrára teremtett:).Az sem zavar,hogy erre ilyen korban jöttem rá.A futásról még annyit,hogy összefutottam Tibikével a Ligetben mert Ő is edzett és jól éreztem én,hogy szinte ugyanazt megfutom szabadban is mint gépen.Erősödés van.Meglesz az a 1:45ös félmaraton utcán is...

Szerda pihenős nap.

Csütörtök:
Futógépes run 12km
59 perc 30(04:57 p/km) khmmm khmmm... :)
A mai nap úszásnak indult.Az uszodában azonban tilalom volt a viharos szél miatt.Hiába vagyok elpusztíthatatlan nem engedtek a sátorral fedett 33asban úszni.Így átmentem a Royal-ba futni.Fokozóba nyomtam 6.20ról szép lassan 4(!)perces tempóig gyorsítottam.Azt hiszem erre mondják:"elsült a lábam".Futás után nyújtás,szauna,pörkölt,havas szilva volt a sorrend:).

Péntek:
1 óra 10perc gym.
Heti második gyúrás.A keményebbik.Hosszú hosszú idő után leporoltam a power övemet.3 erőemelő fogás(guggolás,fekvenyomás,felhúzás) köré építettem az edzést.Az alapgyakorlatok mellé 1-2 kiegészítő figura.Szépen piramisban haladtam 3as, 5ös szériákkal mint régen.Elszontyolodtam mert kicsit többet vártam magamtól.Guggolásban 110kilóig tudtam menni,fekvenyomás 80kg,felhúzás 130kg.Most itt van a plafon rövid szériáknál.Hmmm.Régi szép időkben kicsit jobban ment pl. guggolást 150en kezdtem...Az volt az első széria a bemelegítő súly.Na mindegy most más helyzet van.Nem tudom hogy fér össze az ultra meg a power és azt sem tudom,hogy mennyit ér így a gyúrás de mivel eléggé eltér a megszokottól lehet ezért tetszik ennyire:).Na minden esetre úgy gondolom,hogy a téli hónapok alatt megszerzett plusz erő azért csak hasznosul majd nyáron az úszás,bicaj,futás közben is.
Majd át uszodába ahol 2km swim 50 perc.
Átmozgató laza úszás a kemény erőlködés után.Jól is esett:).Meg is éheztem elég jól csúszott és gyorsan repült a fehérjeturmix után 5 meggyes és almás pite az arcba:):):).

Eddig ennyi,elég szürke a hét tipikus december.Korán sötét van és egész nap hideg.Már csak a hó lóg ki a sorból merthogy az nincs.
Hétvége viszont jónak ígérkezik.Szombaton Hungaroring futás vasárnap valami terep van tervben.

Egy kis érdekesség az elit maratoni tempó hogyan viszonyul az átlagemberhez:




 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr213452426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.12.10. 10:57:51

4 perces tempóig gyorsultál fel, hűűűha, azért azt nem mondtad, hogy egyszerre leszel pokoli gyors és iszonyú állóképes?! :-) Gratula!!!!!

Azért az fura lenne, ha most is 150-ről indítanád guggolást. :-) Annyira még tán Te sem vagy univerzális, bár az is igaz, hogy Rólad bármit el tudok képzelni. :-)

Meggyes és almás pite?! Már megint csorgatom a nyálam... :-) Ellenben a havas szilváról mesélhetnél. :-)
Apropó! Megnyílt a Burger King a szomszédomban. Lehet, hogy a tiszteletedre betolok egy whopper-whopper menüt, de azt kétlem, hogy törzsvendég leszek ott. :-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.10. 16:46:12

@laciii79: Köszönöm köszönöm.4 percben csak 1 kilit bírtam(utolsót).Még van hova fejlődni de remélem egyszer utolérlek:).Havas szilva=Nestea egyik téli íze.BurgerKingben nem fogsz csalódni egész más mint a Meki(azt én sem szeretem.Whopper.Azt próbáld majd ki.Odab@sz :) hihetetlenül finom.

shepherdpeti 2011.12.11. 22:02:08

azért kíváncsi lennék, hogy mi ezen a rövid távon bírnánk azt a tempót?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.11. 22:38:01

@shepherdpeti: hát Te egészen biztosan,ne viccelj.Simán.kb. 3 perces tempó.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.11. 22:57:35

@shepherdpeti: Ahogy elnézem nagyon szép triatlonos hétvégéd volt!
Egészségedre!
süti beállítások módosítása