SZ-V-H

2011.11.28. 16:33

Szombat:
Swim 4km
1 óra 35(23:45 p/km)
Zoli,Krisztián,Tibike és én a váci uszodában.
Nem egyszerre kezdtünk de azért sikerült mindenkivel összefutnom:).
Jól esett az úszás fura mód olyasmi volt mintha már hetek óta nem úsztam volna és ki lennék éhezve rá.
Volt nálam ugyan futós cucc is:) de aztán inkább Tibikével úszás után szaunázni mentünk.

Vasárnap:
Swim 4km
1 óra 35(23:45 p/km)
A fronthatás miatt fájó fejjel a sok alvás miatt meg kábán ébredtem.
Vacilláltam,hogy menjek-e Tepóékkal spinningelni de aztán ilyen nyomi állapotban nem akartam meg kapkodós és macerás is lett volna a délutáni meló miatt.
Így aztán a fürdős cuccomat pakoltam a szatyorba:).
Könnyű úszást terveztem ezért csak 1db nutellás banánt reggeliztem.
Később kiderült ennél a pontnál kicsit hibáztam...
Mostanában figyelgetem Bús "Gyékényescsak56perc" Zolit víz alatt és észrevettem pár dolgot az Ő úszása és az én vergődésem közt.
Valószínűleg jó sok különbség lehet:) hiszen legalább másfélszer gyorsabban halad a vízben.
Már tegnap is próbálkoztam egy ellesett "secret technic":) alkalmazásával de elsőre csak sutáskodtam.
Ma viszont már jobban ment.
Érzésre is jóval haladósabb volt meg Krisztián szerint(közben megérkezett) a partról is lehetett látni,hogy ez egy más tempó mint eddig.
Le is mértem,10 hossz 6:30.
Ez 19:30as killer részideje...
HOPPÁ!!! :)
Már "csak" tudni kéne tartani ezt további 20 hosszon át.
Megcsinálom.
Na ekkor vérszemet kaptam és rögtön elvetettem a könnyű úszó nap opciót:).
2 hossz "torpedós" gyors 1 hossz laza mell.
Később 1 "torpedó" 1 laza:).
Még később 1 "torpedó" 2 laza:):):).
Égtek a vállak,fáradtam kutyául de nyomtam mert kell a javulás.Mondtam is Krisztiánnak,hogy én délután csak pislogni fogok mint a partra vetett hal:).
Nagyon jó kis edzést rittyentettem végül és nagy motivációs löketet is fogtam az új tempó lehetőségétől.
Egyébként is nagyon szeretek vízben lenni de az utóbbi napokban hihetetlenül élvezem az úszást.
Aztán beérve melóba persze semmi gáz nem volt,sőt.
Nagyon is éltem:) ,pörögtem forogtam:) egyrészt azért mert imádok hétvégén dolgozni(lósz@rt:)) másrészt meg azért is mert ezeket a vállakat nem a verebek hordták össze :):):)



 

 

Hétfő:
Run 16km
2 óra (07:30 p/km)
Krisztiánnal a Börzsönyt támadtuk.
Szerencsénk volt mert pont ma szikrázó napsütéses kirándulóidő volt .
Királyrét-Nagy Hideg-Hegy-Csóványos-Nagy Hideg-Hegy-Királyrét.
Krisztián most volt először itt,ugynúgy bejött Neki a mountain trail run mint 1 hónapja nekem.
Teljesen el volt varázsolva:).Úgy néz ki nem utoljára voltunk itt:).
A "gyereknek" hihetetlenül jól ment ez is megint csak bizonyította,hogy szuper tehetséges.
Jól kapaszkodott felfelékben még a Nagy Hideg-Hegy csúcs előtti négykézlábas brutál emelkedésű részt is majdnem végig kifutotta.8 méter híja volt ami már azért nem sok:).
1 mondattal sikerült felmotiválnom:
"itt még Tepó is belegyalogolt"
Ezek után naná,hogy megpróbálta kifutni:).
De a lefelékben is félelmetes volt ahogy bátor szívvel eresztette a tempót.
Élvezetes volt hátulról(meg persze jól lemaradva:)) látni ahogy a fiatal lendület előre tör az erdőben...
Egyetlen dologban voltam csak jobb: perecelésben:):):).
0:1
Visszaérve a bázisra tisztára rosszul voltam annyira mentem volna még.Ez a rövidke karika a fél fogamra sem volt elég:):):).
A parkolóban nevettünk nagyon,hogy rendesen sport függők vagyunk ez már szinte betegség:).
Megint nehezen látom be,hogy ez a pihenős hetem itt most nem lesz keménykedés.
Mert hát ahhoz,hogy 4 hét múlva újra dörögjön a csúcsforma és esetleg a PB-k ahhoz ezek a hetek is nagyon nagyon kellenek.
Levezetés forró babgulyás és szauna összetevőkből állt.
Kovács "Kilian" Krisztián:


Petyka:

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr353419063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.11.28. 23:41:53

Havat honnan lapátoltál oda??

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.29. 03:22:16

@Tepó: Fenn a hegyen már sok fehér rész van.Meglepődtünk mi is.Vidéken ez így megy:)

oregbaka 2011.11.29. 18:39:39

Lájkolom az NMA-s beállást. Kellően szigorú és elrettentő. És ahogy látjuk még a jég is megolvad körülötted.
Bravó srácok! Fogyjanak a kilik az edzéstervből!

Kovács Krisztián Short' 2011.11.29. 22:42:03

Megjegyzem itt is, -késve ugyan- hogy erős túlzás van felém a beszámolóban. :)
Nagyon frankó volt. Nem hazudok ha azt mondom még mindig ez a futás jár a fejemben. A csípőmben és combomban meg izomláz.. :)

laciii79 2011.11.30. 20:03:25

@oregbaka: Igen, széjjelvágja a betont, a jeget meg megolvasztja!!! Ilyen ez a Petya. :-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.30. 22:40:18

@oregbaka: @laciii79:
:) Köszi-köszi!Megmondom őszintén nekem kicsit szerencsétlennek tűnök a fotón:) de mivel csak ez az egy készült rólam így kénytelen voltam ezt feltenni ide:).

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.30. 22:48:54

@Kovács Krisztián Short': ;) minden okés lesz.megerősödsz és legkésőbb nyáron széjjelfutjuk a hegyet meg az erdőt:)
süti beállítások módosítása