Októberi összesítés

2011.11.02. 20:27

Hétfő:
24 órából 16ot dolgoztam ezután hazaérve ruhástól "ájultam" be az ágyba(szó szerint) és aludtam reggelig.
Edzésről szó sem lehetett...

Kedd:
TT bike 100km
3 óra 25(29es átlag)
126 avg hr
Nagyon nagyot aludtam!:) Ébredési pulzus 47.
Így aztán a "bármire képes levés" érzésével keltem.Krisztiánnak hála leporoltam a rendes bicajomat.Marhára tetszett a suhanás azért egész más mint montival...Krisztián valami mátrix-ba került:) vagy épp onnan ki:) de eléggé szenvedett,ki is szállt 60kili környékén.Nyugtattam,hogy van ilyen nem gáz ez.Ezután toltam egy 33 feletti átlagot és eléggé vert a víz:),hogy be kellett mennem dolgozni.A szép időben NAGYON mentem volna mééég.Szívesen szétcsaptam volna magamat egy 150+30 brick-kel:).Na az lett volna szép játék pihenős héten:).De igazán attól lett emlékezetes a mai tekerés,hogy a biciklis számlálóm szép kerek számra ugrott át.
10000km.Idén.Eddig.
Egy komolyabb bringásnak ez gyerekadag de nekem jó ez.
Ha ezt már edzésen is tudom üvöltöttem volna egy akkorát deee AKKORÁÁÁÁÁT!:)

Szerda:
Night run 11km
1 óra 7(06:08 p/km)
Igazából ezt még a tegnapihoz kéne írni mert:
Hajnali 1 óra 10-es indulással ezt még muszáj volt (keddi)lefekvés előtt...
Pulzust nem tudom mert a műszer össze-vissza mért 130 és 234 közt.
Vagy ha jól mért akkor szívbeteg lettem:).
Először besz@rtam de aztán rájöttem,hogy gépnek nincs mitől tartani.
Acélszív nem üt szerteszét:).
Így aztán inkább feljebb kapcsoltam a tempót "pusztuljon a férgese" jeligére:).
Jaaaa,és edzésonline-on ma enyém az első bevitt tréning!!!:):):)
Vagy csak a többiek még nem írták be a hajnalikat::).
Délután kis biciklizés:
TT bike 125km
4 óra(31es átlag)
128 avg hr
160 max hr
Újra a rendes bicajt toltam ki mert ebben a szép időben veretni kell.
Mindenfelé keveregtem a környéken Váctól Szentendréig.
Adrenalin faktorról a 2/A-n baleset miatt az itteni főútra szakadt ipari dugóban való veretés gondoskodott:).Az oda-vissza tömött kocsi és kamionsorok közt felezővonalon  bekönyökölve 35-el:).
Később Sződligeten össze is futottam Brindza Istvánnal,kivel ezek után együtt tekertünk egy  darabot.
Jót bandáztunk meg egyeztettünk máskori közös tekerést is.
Persze,hogy a végefelé  megint volt defekt is...
Egyébként is kicsit úgy érzem magam mintha valami hülye Truman show-ban lennék.A szokásos apró de teljességgel rendszeres bosszúságok mellé most egyéb gixereket is görget nekem az Élet.Kicsit kezdem már ledobni a láncot...Nem akarok panaszkodni hisz Mindenkinek meg vannak a maga problémái.Ezeket meg kell tudni oldani vagy legalábbis el kell tudni fogadni.
Ha még most is együtt dolgoznánk Tepóval szegényt biztos kiakasztanám mert a héten valszeg nagyon szét fogom magam csapni sport téren.
Természetesen tudom,hogy ez edzéselméletileg egyáltalán nem helyes(főleg pihenős héten) de ezt most pont lesz@rom.
Magasról...
De hogy ne csak negatív dolgokról károgjak:) volt azért jó is,erre koncentrálok inkább.Ma a mérleg 87et mutatott.
Jó lenne meg is tartani...Ha már leolvadt a 43. kiló is...
 

Ja és az októberi összesítés:
 

Sport Edzések
száma
Összes távolság Összes idő
Futás
  17 307.35 km

31:52:14

Úszás
  10 29.8 km

12:59:30

Bringázás
  15 907 km

40:44:00

Erősport
  4  

3:00:00

Összesen 46 1244.15 km

88:35:44


 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr673348776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gafmon 2011.11.02. 20:42:15

Light-os hét? Szuper!88 és fél óra edzés egy hónapban! És most fetrengek a nevetéstől magamon:D)Nemhiába lettem blogfüggő is. Azért nem ártana egy kicsivel többet pihenned Acélszív!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.02. 20:46:20

@gafmon: hová pihenjek még ettől is többet? :)
Szinte alig járok ki edzeni így is:)
Frissítettem a mai nap beszámolóját a szövegben.

laciii79 2011.11.03. 08:37:44

@PecsiPeter: Ez egy embertelen hónap!!! És, ha jól sejtem, lesz ennél keményebb is.
Te biztos nem a deca-ra készülsz? :-) Vagy lelőttem a poént, és ezt most készültél bejelenteni?

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.11.03. 10:17:41

Durva számok...
Hajrá Petyka!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.03. 12:23:55

@gafmon: @mata68: @laciii79: @Tepó:
Köszönöm szépen!
Laci!Jól vágod lesz ettől JÓVAL durvább hónap is...:)
A mostani időszak esküszöm nem tűnik nekem soknak bár utólag visszanézve valóban néha erősnek látszik.
Deca még nagyon messze van.
Bár van tervben(nyáron) edzésnek IM táv de csak 2 napon egymás után.
A 10 azért más világ.
Igyexünk,igyexünk :)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.11.03. 17:08:20

Na várjál csak. Nyáron tervezed a 2 IM-et egymás után? Mire készülsz??? Ha jól tudom Orfű vagy Május vége, vagy Júni első hétvégéje lesz, nem?
:-))

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.03. 19:58:54

@Tepó:
Semmi extra,nem is versenyen csak itthon egyik nyári hétvégén szombat-vasárnap 1-1 IM.
Home made verzióban nem is megtolva csak nyugiban,ráérősben.
Tényleg csak sorozat terheléses edzésnek.
FEKÜDJÖNAZANYOLCAS!!! ;)

shepherdpeti 2011.11.03. 21:52:39

én meg itt írogattam, hogy Zsolt mit talált ki nekünk, nem semmi amit egy hónapban végigviszel, gratulálok!

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.11.04. 05:02:42

@PecsiPeter:
Igen, ezt sejtetem. Csak arra gondoltam, hogy mondjuk a dupla felkészülés jegyében fogsz ilyet csinálni majd...
kíváncsi vagyok, hogy mit fogsz érezni a dupla után :-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.04. 12:24:49

@Tepó: A naptárban jó korán lesz a dupla így előtte sajnos nem fog valszeg beleférni egy ilyen 2 nap 2 IM challenge.
Ráadásul 3-4 héttel a versenyt megelőzően lesz egy mini edzőtábor Orfűn ahol szintén eléggé szétcsapjuk majd magunkat Zsocáékkal a tervek szerint:).
Napközbeni 300as tekerések,éjszakai maratonok,stb. játékok:).
Terhelésnek elegek lesznek azok is lehet:):):).
Hogy mit fogok érezni a dupla után arra én is kíváncsi vagyok:).
Egy ilyen mutatvány brutális sokk a szervezetnek és óriási megterhelés.
Ha sikerülne teljesíteni az belül is sok mindent megváltoztat úgy gondolom.
Ez a mentális,belső oldala talán jobban is vonz.
Meglátjuk.
Mindenesetre nagyon szeretném teljesíteni,komolyan is veszem a rákészülést.Bátor szívvel állok a feladat előtt úgy érzem,hogy képes lehetek rá.
süti beállítások módosítása