Speed demon :)

2011.10.18. 22:15

Nem várok hétvégéig de még hét közepéig sem az új bejegyzéssel.
Ennek oka a ma esti futó edzés ami egész tűrhetően sikerült a magam szintjéhez mérten.

Tegnap hétfőn pihenős nap.
Kevés alvással és fáradt érzéssel egyértelmű volt,hogy sportolás off.


A mai kezdődött tekeréssel:
Bike 60 km MTB
2 óra 9 perc (28as átlag)
132 avg hr
149 max hr
Elején kicsit bekezdtem aztán visszább vettem mert elég kevés kalória volt a bélésben:).Nem akartam,hogy gond legyen.Annak ellenére,hogy sütött a nap meg évszakhoz mérten szép idő volt én azért fáztam.Nem nekem való ez a hideg.MIKÓLESZMÁNNYÁR?:):):)
Göd-Vác oda vissza karikák.
Jól ment és volt is kedvem tekerni.


Aztán forró fürdő és kalóriapótlás után át a gymbe futógépre:
Run 18km
01:44:23 (05:47 p/km)
152 avg hr
Jó ötössel magasabb volt végig a pulzus mint szokott.
Talán az elrontott frissítés miatt.
Bicajon éheztem aztán amikor azzal végeztem hirtelen sokat kajáztam és így nehézkes volt a futás eleje.
De aztán...
House of pain:)
MALACVÁGTA!!! :):):)
A távban 5 db 5 perces kili + utolsó (18ik) killer 4.36ban!
Ez nekem új dimenzió.
Nagyon örültem a gyorsulásnak!
Pedig csak épphogy belekukkantottam Mr.Blindfish által megírt edzéstervbe és máris erősödtem:).
Még bele sem kezdtem és már adja az ívet:).
Tepó talán el sem hiszi pont ezért az Ő kedvéért leírom,hogy van az a terv amire még én is azt mondom,hogy sok:).
Na de vissza a mai témához.
Igaz,hogy ez futógépen történt így tudom-tudom,hogy könnyebb és a táv se volt sok de azért csak volt előtte egy 2 órás tempós,veretős montizás.
Jövőre FELSZÁNTOMABETONT! :)
és LEFÜSTÖLÖMAFUTÓSZALAGOT! :)

motto: sweet dreams :):):)
 

Háááát egész jól indul edzés szempontból a hét.
Ilyenkor kell lendületet fogni:).
Péntek-szombat lesz egy 23 órás tekerés Szentesen amin nagyon nagyon gondolkozom.
Bevallom puha vagyok,nem nagyon fűlik a fogam az éjjeli mínuszokban bicajozni.
Mr.Blindfish és Zsoca remélem nem közösítenek ki :) de szerintem ezt most kihagyom.
A rendes bicajom felejtős mert a karbon kerekek és acélküllők párosítás a hidegben már tört el nekem.
Montival meg elég hosszadalmas és cudar lenne azért az 500-as céltervkilométertávot lebringázni.
Sajnos nincs annyi váltás thermo cuccom sem mint kéne.
Még meg gondolom azért mert hát ami igaz az igaz:) nagyon csábít a nem mindennapi  challenge:).
Nagyot dobbant az ultra szívmicrochip:) amikor Norbi erre meghívott.
Fülledt,nyári estén ez király lenne azonnal benne lennék terveztünk is Kombinattal egy 500as tekerést.
Na de most?
Szétfagyok.
Utálom a hideget és sajnos nem is bírom nagyon.
http://5mp.eu/web.php?a=pepitamacskaklub&o=iuOo80Slyt

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr183313120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.10.19. 22:31:44

Petya, jó ez az idő, hidd el, szeresd meg! ;-)
Gyere Szentesre!!! Született Szentesiként nem írhatok mást. Szegeden élek, de szentesi vagyok igazából. És villámlátogatáson péntek délutántól szombat délig Szentesen leszek szülőknél, szóval ha jössz, össze is futhatunk. Akár :-) Úgy értem, néha futok melletted, vagy legalább intek vagy mittudomén.
Én is indultam már ezen a versenyen, régen, többször is, csak én csapatban. :-) Úgy jó csapatpöri, így meg elképesztő teljesítmény...
Na, majd látod. :-)
süti beállítások módosítása